Špatný sen

60 3 1
                                    

Asi jsem tě dost překvapil co ? Chci byt stebou, chci byt tvůj táta aspoň teď když jsem nemohl předtím. Kdyby mi to tvá matka dovolila, mohlo byt všechno jinak.
A Nejspíše chceš vědět proč tam byl i mladý Malfoy, věděl jsem že kdyby se něco semlelo on by tě ochránil. A to jsem i viděl ten večer.
S Laskou

Táta.

Koukala jsem na to s vykulenyma očima.
Sakra to neviděl co způsobil? To neviděl jak jsem to všechno vzala?
Přemýšlela jsem na všemi možnosti jak se k tomu mám postavit. Lucius tu byl jediný kdo tu semnou stal a dokázal pomoc. Když jsem šla z učebny do učebny, vrazila jsem do Siriuse.

,,Omlouvám se.''
Chtěla jsem jít dal ale chytil mě za ruku.

S:,, Můžem si promluvit prosím ?''

K: ,, Promiň Siriusi, ale dneska fakt nemám náladu na lži''

S:,, Já ti chci říct pravdu, ale vidím že o tom mluvit nechceš, ale až bys třeba chtěla si vyslechnout celou pravdu, kdykoliv zamnou můžeš prijit''

K:,,Siriusi prosím, nedělej mi to ještě těžší''

S:,, Jen ti chci říct jak to bylo od začátku, nebudu po tobě chtít bůh ví co, jen mě vyslechni prosím ''

K:,, Třeba jindy''

Otočila jsem se a šla dal do učebny lektvarů, premyslela jsem co dal mám to zkusit nebo ne, toť otázka.
Hodiny mě dneska bavili, po dlouhé době jsem byla zase duchem přítomna, cítila jsem ten nával štěstí, s Luciusem jsme se na sebe furt smáli nebo si posilaly psanička. Vlastně jsem ani nemusela dávat pozor když jsme měla nastudovano dopředu, ale jak se říká ,,Opakování je matka moudrosti''

Lucius mě seznámil se svým kamarádem, Severus Snape. Moc milý kluk.
Byli jsme fakt trojka, chodili jsme společně na hodiny, ven, snídaně, obědy a večeře ale jedno zůstalo pořad při starém, když jsem měla službu primusky byla jsem jen s Luciusem.
Otec mi furt psal, každý den aspoň dva podpisy. Ale já je rovnou hazela buď do krbu nebo je na Astronomické věži pálila pomocí kouzla.
Zjistila jsem že Severus se dřív bavil s Lilly ale ta ho pak odkopla kvůli Jamesovi. James a Sirius ho sikanovali.
Když už jsme se bavili o pobertech začala jsem přemýšlet zda si mám vyslechnout Siriuse. Jen vyslechnout a pak hned odejít. Rozhodla jsem se tedy že se oddělim od kluků a půjdu se projít.
Jak jinak skončila jsem na Astronomické věži.

S:,,Co tu děláš''

K:,,U Merlina Siriusi, lekhla jsem se''

S:,,omlouvám se..''

K:,, v pořádku''

K:,, ty jsem chodíš?''

S:,, Jo už tenkrát jsem ti řekl důvod, jen tady jsem mohl být s tebou.''

K:,, Siriusi jestli chceš tak mluv, ale nehraj mi na city. Víš ono to celkem bolí!''

S:,, Víš, to co ti ukázal Marcus je pravda ale není celá..Nebyl jsem to já''

K:,, jak že si to nebyl ty?''

S:,, lektvar Lasky''

K:,,Siriusi, víš ze nemám rada když mi lžeš. Tak se mi tady nesnaž něco namluvit ''

S:,, mluvím pravdu, proto zachvilku přijde ta holka a ty se ji můžeš kouknout do hlavy. Sama si mi říkala že vzpomínky nezmeníme''

K:,, to máš pravdu, tak dobře.''

Asi po hodině přišla ta holka a já jsem se ji Koukla do hlavy, a měl pravdu, ale přesto nevím proč ale nedokázala jsem mu hned odpustit. Nebyl to ten kluk se kterým jsem začínala a milovala, nebyl to poberta. A to mě mrzelo.

S:,, Jak jsem řekl, jen si mě vyslechni, nemusíš mi odpouštět jen jsem chtěl aby si to věděla a snad časem se semnou aspoň bavila. Pořad tě miluju a záleží mi na tobě ale nebudu ti překážet.''

K:,, Siriusi promiň, ale teď já fakt nevím co mám dělat, cítím- cítím jak se ve mě probouzí had a převládá Lva. Mám strach.''

S:,, nechtěla by jsi mi něco říct?''

K:,, je toho tolik, tolik co ti toho chci a potrebuju říct ale bohužel teď nemůžu. Nedokážu to. Než mi k tomu něco řekneš chci aby si věděl že mě pořad na tobě záleží ale tohle všechno je teď na mě strašně moc. Promiň''

Odešla jsem. Měla jsem mu to říct nebo jsem udělala správně.
Další dopis od Otce ale jak mile jsem ho měla v ruce otevřel se sám od sebe a já začala číst.

Katharino,
Netěší mě že ty dopisy pálíš. Ale tvá volba, já se snažit neprestanu. Jsi má dcera kvůli tobě udělám cokoliv.
Posílám ti fotku kde jsme ty Já a tvá matka když si se narodila. Jsi pořad ta kouzelná malá holcicka. Moje holcicka.

S láskou
Táta.

Vzala jsem do ruky tu fotku, máma se na ní usmívala, asi ho doopravdy měla ráda. Svým způsobem bych ho chtěla poznat ale zase na druhou stranu je to hrozny člověk! Co jsem tedy měla dělat...

Šla jsem tedy za Brumbálem, vzpomněla jsem si na ten sen a chtěla jsem vědět jak to všechno doopravdy bylo.

B:,, dáte si čaj slečno asi to bude na dlouhé povídání''

K:,, Dám si, děkuji''

B:,, Mluvila jste o snu, abych vám pravdu řekl zdálo se mi něco podobného, hned jsem kontaktoval Reguluse a je v pořádku, hlásí se mi jak jen to je možné''

K:,, a má matka ? ''

B:,, Amélie byla vyjmečná, jste ji podobná. Zamilovala se do vaše otce a on zase do ní. Jenže vaše matka chtěla normální život kdežto váš otec ne. Vy jste se narodila a Vás otec úplně zapomněl co vlastně chtěl. Miloval vás a udelal by pro vás všechno, jenže už bylo pozdě. Uvědomil si to všechno velice pozdě ale přeci jen nevzdal snahu o Vás slečno, že se nepletu?''

K:,, nepletete Profesore, ale mám z toho strach. Nevím co mám dělat.Vzdyt nedávno jsem hledala jeho vitealy a najednou jsem jeho dcera. Je to jak špatný sen''

Poberti a Ony Kde žijí příběhy. Začni objevovat