Hodně jsem nad tím vším co mi řekl Lucius přemýšlela, měl pravdu. Buď se Sirius začne věnovat i mě a nebo je konec. Tohle rozhodnutí bolí ale nedává mi na výběr. Co jsem udělala špatně? Furt jsem se musela ptát sama sebe. To když zjistil že jsem dcera Toma, tak je úplně vyměněny, hlavně sliboval jak mě neopustí ale jak se říká ,,Sliby,Chyby'' zkusila jsem tedy napsat Regulusovi jestli se mu třeba nesvěřil.
Má milá Katharino,
Je mi líto, ale bohužel se mi nesvěřil s ničím. Tohle chování u něj nevidím poprvé, nikdy to nedopadlo dobře. Mrzí mě to, ale musím ti to napsat na rovinu. Rozejdi se s ním a bude to bolet mnohem míň. Sirius už je hold takový a já jinak nevím, jak ti muzu pomoc. Omlouvám seTvůj R.B.
Čekala jsem cokoliv ale tohle mě srazilo na kolena. Dopis jsem si několikrát přečetla jestli dobře vidím a čtu. Bohužel to byla pravda. Řekla jsem si, že to s ním ještě nevzdám. Je to moje láska už od prvního ročníku, nemohla jsem jen tak za ním přijít a říct mu ,,Hele je konec''
Ani nevím jestli to zvládnu když nedojde ke změně.
Každým dnem jsem se snažila s ním mluvit o všem ale situace byla pořad stejná nebo horší, že semnou vůbec nemluvil.Uběhl měsíc a bylo to spis všechno ještě víc a víc horší.. Byli jsme ve společenské místnosti a já se rozhodla. Se slzami v očích jsem se zvedla ze svého obvyklého místa...
K:,, Siriusi můžu s tebou mluvit??''
S:,, jo hned počkej''
K:,, U Merlina Siriusi!!!''
S:,, pět minut!''
K:,, už na to nemám sílu.... Je-je konec mezi námi!''
V tom jsem se otočila a v klidu odešla doufajíc, že se zamnou rozebehne a řekne ze mě miluje, že se to všechno změní a že mi to vysvětli ale nic nepřišlo.
Šla jsem tedy na Astronomickou věž tam si sedla na okraj, slzy mi pomalu tekly po tvářích..S:,, Vysvětlis mi to?...''
K:,, nemám ti co vysvětlovat..''
S:,, to už mě nemilujes?''
K:,, To já tě miluju celou dobu ale měsíc se s tebou chci sejít sama a ty mě ignorujes? To ty už mě očividně nemilujes! A ani bych se nedivila kdyby to bylo kvůli mému původu...''
S:,, Tak to není.. ignoroval jsem tě protože si furt byla s Luciusem a já prostě žárlil''
K:,, s Luciusem jsem byla z toho důvodu, protože ty si mě ignoroval!''
S:,, Ty vaše noční služby! To ti něco říká? Přes den přes noc jste spolu, já se divím, že ty se vůbec vracis do své postele''
K:,, Aha, tak tohle si o mě myslíš. Tak v tom případě asi už nemáme co řešit. Já ti zůstala věrná, já tě miluju, ale očividně ty o takovou lásku nestojis..''
Zvedla jsem se a odešla, jak tohle vůbec mohl říct, jak si to jen muže myslet...
V půlce jsem se zastavila a vrátila se, musela jsem mu ještě něco říct.K:,,Víš, občas nebo teď furt přemýšlím, jestli pro tebe znamenám pořad stejně.... tak jako v prvním ročníku''
S:,,Znamenáš pro mě víc než si myslíš..''
K:,, tak proč se ke mě takhle chováš?''
S:,, nevím Katharino, bojím se, že o tebe přijdu, tak se s tím snažím nějak vyrovnat.''
K:,, Siriusi Orione Blacku ty by si o mě nikdy nepřišel! To si pamatuj
ČTEŠ
Poberti a Ony
Fiksi PenggemarPříběh o Pobertech a jejich Rebelek .. Společně se pouštějí do dobrodružství a vždy drží při sobě, nebo ne..? Po dokončení projde celý příběh úpravou chyb.