S Luciusem jsem se šešla v půlce prázdnin. Strašně jsem se těšila, byli jsme v Malfoy Manoru.
,,Tak ráda tě vidím!''
,,Já tebe Katharino''
,, děje se něco? Tváříš se divně''
,,Chybíš mi, potřebuju tě zpátky...''
,,Ty mně taky chybíš...''
,,Ale zpátky nechceš..''
,,To víš že bych chtěla.''
,,Tak se vrať! Dostaň se přes Siriuse, ani se tě nesnaží hledat! Chybí mi ty noci s tebou, nemyslím tím komnatu nejvyssi potřeby, ale to, jak jsme spolu seděli ve vyklenku okna a já ti mohl říct cokoliv aniž bys mě odsoudila. Byla jsi semnou a já s tebou šťastný. Chybí mi tvůj smích, dokonce i to tvoje šprtání.''
,,Škoda že chybím jen tobě..''
,,Chybis i Severusovi!!''
,,Já potřebuju zjistit kdo vlastně jsem''
,,Chceš to vědět? Jsi dvojí krve, jsi krásná, dokonalá, někdy umíš i vytočit ale jsi úžasná když si lev i had, nelíbí se mi když si jen had nebo lev.''
,,Já-Luciusi....''
,,To já o tebe stojím! Já....já...miluju tě..''
Voldemort:,, Krásná slova mladý Malfoyi''
K:,, Tati... je neslušné poslouchat cizi rozhovory''
L:,, odpuste pane''
V:,, Nene, sám jsem tenkrát řekl své dceři že se k sobě hodíte''
K:,,Můžeš nás nechat o samotě''
V:,, jistě''
K:,,Luciusi.. nevím co ti mám na to říct, já tě mám moc ráda ale teď si svými hlubšími city nejsem jistá, řekla bych ale, že ty pro mě ještě budeš znamenat víc a víc, když jsem odjizdela myslela jsem jen na naše společné večery a začal jsem brečet...''
L:,, Netlacim tě do ničeho, jen se mi prosím vrať''
K:,, popřemýšlím o tom...''
Objala jsem ho a on mě objal ještě víc, cítila jsem pocit bezpečí jako jsem už necítila hodně dlouho. Dal mi pusu do vlasů. Jeho typická nádherná vůně mi rozbušila srdce, vůbec jsem se neovládala, tak jsem mu dala pusu. A on mi to vášnivě oplácel. Jako bych se vznášela do nebe, ten pocit byl nepopsatelný. Pak jsem si vzpomněla na první pusu Od Siriuse, měla jsem stejný pocity. Při vzpomínce na to jsem se odtáhlá a nepatrně se usmála.
Teď otázka, Sirius se kterým jsem byla od prvního ročníku a vykašlal se na mě, nebo kluk kterého obdivuji a on tu je pro mě. Milovala jsem je oba ale nevěděla jsem ke komu cítím mnohem víc. To mne trápilo. Rozhodla jsem se to zjistit, vrátím se zpátky do školy a uvidíme jak se to všechno bude vyvíjet.V:,,Dcero?''
K:,,Ano?''
V: ,,jaký Sirius?''
K:,,Black...''
V:,,Sirius Orion Black, ten z nebelvíru?!''
K:,,Ano, ty ho znáš?''
V:,,Jeho rodiče.. vůbec se mi to nelíbí.. on ti ublížil?!''
K:,,svým způsobem ano, Ale byla to jen otázka času''
V:,, jak to myslíš?''
K:,,Byly jsme spolu od prvního ročníku, poté jsem potkala Luciuse a Sirius mě začal ignorovat, tak to šlo všechno pryč. Rozešel se semnou''
V:,,A ty jses do Luciuse zamilovala?''
K:,, ne tak úplně, Lucius mi hodně pomáhá, byl tu pro mě ale Siriuse, už ani vlastně nevím zda ho miluju nebo ne...''
V:,, To mě mrzí dcero, zaplatí za to! Nikdo mé dceři neublíží!''
K:,, Nech toho! Tohle si vyřeším sama!''
Že já mu vůbec něco říkala, a vůbec je to moje věc, musím si srovnat všechno v hlavě a pak se uvidí, každopádně buď na jednoho nebo na druhého bych měla co nejdřív zapomenout. Ach kdybych nebyla zamilovana tolik by to nebolelo..
ČTEŠ
Poberti a Ony
FanfictionPříběh o Pobertech a jejich Rebelek .. Společně se pouštějí do dobrodružství a vždy drží při sobě, nebo ne..? Po dokončení projde celý příběh úpravou chyb.