Uběhlo asi 14 dní od dopisu Siriuse. Nejak jsem to neřešila ale chodil jako troska. Cítila jsem pocit viny, přišlo mi že za to muzu já.
Bylo to čím dál horší, doslova a do písmene se ze mě stával Zmijozel, jistě, otec má určitě z toho radost ale k čemu mi to je, když to nejsem já.Sirius Orion Black
Siriusi, vidím jak se poslední dny tváříš a trhá mi to srdce. Tak nějak cítím že za to můžu já. Budu k tobě upřímná, strašně moc mi chybíš, chybí mi to MY. Jsme od sebe kousek a přitom tak daleko. Nemůžu se na tebe jen tak dívat, proto jsem se rozhodla, že odejdu. Ty začneš žít normální život a já.. u Merlina vůbec nevím , ale aspoň se ti plést do života nebudu. Pořád tě miluju.
S láskouD.K.J.L. Davis.
Rozhodla jsem se. Bude to takhle pro nás lepší, poznám svého Otce. Hlavně poznám kdo doopravdy jsem.
Nebyla jsem si tím stoprocentně jistá ale už jsem se rozhodla. Po víkendu odejdu, už jsem mluvila i s Brumbálem a s Otcem. Brumbál má k tomu výhrady ale budou prázdniny a je mé rozhodnutí zda se ještě vrátím do školy čar a kouzel.
Celý týden se dívám na ty utrápené pohledy.
Pomalu jsem se balila a postupně se i loučila se lvem v mém nitru. Bojovala jsem s tím a nejspíš ještě budu ale musím to všechno překonat, už jenom kvůli mé životní lásce.
Brumbál mě zkoušel ještě přesvědčit, že tohle není správné. Bohužel už jsem to měla tak dané.
Má poslední služba primusky, užila jsem si jí s Luciusem. Opět noc plná vášně, člověk by řekl, že se to nehodí vzhledem k situaci, ale musela jsem dělat, že se nic neděje.
Mám, nemám, mám,nemám. furt jsem si tohle musela opakovat.,,Kéžby jsi mi mohla poradit mami''
Řekla jsem si jen tak pro sebe.,,S čím potřebuješ poradit Katharino?''
,,Jamesi, co tu děláš?''
,,Nemůžu spát, co ty tu děláš?''
,,Taky nemůžu spát''
,, Je tu krásně viď.Víš, tichošlápek s nikým nemluví a vlastně ty si furt pryč, zdá se mi to nebo jste se nějak od sebe oddálily..''
,, Jamesi, on ti to neřekl?''
,, poslední tři týdny z něj nevypadne kousek slova, tak jsem myslel že ty budeš vědět a pomužeš mi s ním.''
,, Víš, Sirius se semnou rozešel...''
,, Cože?! To to jsem nevěděl, myslel jsem že jste se třeba jen pohádali ale né tohle.. tohle... tohle ne''
,, Taky jsem to nečekala, ale asi to tak cítí a já s tím těžko něco zmůžu''
,, Kdyby to tak cítil Katharino, nemyslíš že by teď vypadal jinak..?''
,, Asi ano Jamesi. Nevím co se mu honí hlavou.''
,, To teď nevíme nikdo. Katharino sleduju tě už pár dní a začínáš být taky taková. Ale vím že to není kvůli tichošlápkovi, ale kvůli tomu že chceš zase opustit bradavice, ty tvoje pohledy už znám''
,,Jamesi, já..já...''
,, nech mě hádat, chceš aby na tebe zapomněl a žil normální život..''
,, Přesně tak..''
,, Doufám že si si vědoma, že on nedovede žít normální život. Je bez tebe teď a koukni se na něj..''
,, Co mám podle tebe dělat? Probouzí se čím dal víc ve mně had a on mě sprostě opustil a ten had síly a já bez něho už nedokážu potlačit hada, ale potlacuju teď lva. Mám z toho strach. On se rozhodl mě opustit a nechat mě v tom. IKdyž mě ignoroval, tak jsem cítila tu lásku a to mi stačilo, aby mohl lev zvítězit nad hadem ale teď... nezvládam to''
,,jak znám Siriuse, tak v jeho myšlenkách si stejnak jen ty. Když už jsem nevěděl co dal koukl jsem se mu do hlavy bylo tam všechno krom jedný vzpomínky, tu má pořádně schovanou, v noci křičí tvoje jméno. Dělá to, protože tě miluje, protože viděl že když jsi bez něho usmíváš se. Ale já vidím, že je to ještě více hraný úsměv než předtím, a to on už nevidí, radši bude trpět než aby si trpěla ty. Pořád tě má rád pamatuj si to.''
To jste se snad všichni zbláznili, že mate potřebu mi promlouvat do duše.. nad touhle úvahou jsem se usmála. James šel spát a já zůstala na Astronomické věži úplně sama, jen já a mé myšlenky.
Přemýšlela jsem nad tím a jestli mě má pořád rád,tak ať mi to řekne osobně, jinak doopravdy odejdu.
Dala jsem tomu možnost, Sirius se muže vyjádřit. To jsem řekla i Jamesovi a jestli mu to vyřídí tak už to je pak jen a jen pouze na něm. Já ho miluju ale vztah je pro dva.,,Katharino, proč nejsi na obědě..''
,, Nebyl jsi na hodinách, bála jsem se o tebe.''
,,Bála?''
,, ano Siriusi bála, rozešel si se semnou ale to neznamená, že tě hned přestanu milovat!''
Vykřikla jsem na něj když jsem viděla ten jeho typický povrchní ušklebek. Za to jsem měla na něj vztek ale zároveň neměla. Byl tak dokonalý.
,, Milovat? Nepřestaneš milovat? Neříkej mi nesmysly!''
,, Říkám ti jak to je!''
,, Kdyby to tak bylo, nevyspala bys ses s hadem!!''
U Merlina jak to ví?!
,,Ano máš pravdu, ale za to tobě se asi ulevilo když už si mohl skákat opět z jedný na druhou! Hm?!''
Koukla jsem se na něj nenávistnými pohledem, když jsem zaregistrovala kapku slzy na jeho tváři.
,,Víš Katharino, udelal jsem chybu, upřímně toho lituji. Proto jsem se ani nesnažil tě kontaktovat po tvém rozhovoru s Jamesem''
,, A Já marně doufala... ''
,, Časem třeba... časem můžeme zkusit být kamarádi''
,, Siriusi... vem si to..''
Dala jsem mu ten dopis a odešla. Bohužel už musím odejít, Sirius to rozhodl za oba dva. Nemohla jsem dal čekat, nebo se furt utápet ve smutku, musíme jít dál.
ČTEŠ
Poberti a Ony
FanfictionPříběh o Pobertech a jejich Rebelek .. Společně se pouštějí do dobrodružství a vždy drží při sobě, nebo ne..? Po dokončení projde celý příběh úpravou chyb.