Kdy už ti to dojde.?

57 3 0
                                    

Sirius

Ne, nemumužu ji to dovolit. Dopis jsem si schoval do habitu.Běžel jsem za ní jak mi nohy stačily, vrážel jsem do lidí a bylo mi to jedno jedinou věc kterou jsem viděl byla ta jak jí říkám že ji miluju a že to bez ní nezvládnu.
Vyběhl jsem schody do nebelvirské koleje, ve společenské místnosti jsem se rozhlédl jestli ji někde  neuvidím. Neviděl,  běžel jsem tedy do jejího pokoje.

,, Holky, kde-kde je Katharina?''

,, Akorát jste se minuly. Přišla celá ubrečená vzala si nějaký dopis do ruky a poslala s ním Dark pryč, pak odešla jen s její malou taškou. Vypadala smutně''

,, kam šla nevíte ?!''

,, Siriusi, ptala jsem se jí ale odpověď bylo prásknutí dveří''

,,Dik Lilly, zatím!''

Hledal jsem ji snad po celém hradě, když jsem si vzpomněl na dva hady, třeba bude tam.

,,Malfoyi!!!''

,, neotravuj Blacku!''

,, Kde je Katharina?!''

,, Páni, jestli ji nemůžeš najít, tak se nedivím, když vypadáš takhle...''

,,Malfoyi dost urážek, musím ji najít!''

,,Máš smůlu já ji taky hledal dokud nepriletěla její sova.''

,,Cože?!''

,,Jo poslala mi dopis, koukni''

Lucius Malfoy

Luciusi, snad pochopíš že už na nic nemám sílu, chtěla jsem ti to říct osobně ale jak tě znám nepustil bys mě. Jsi jiný než Sirius, ten mě sprostě odkopl ale ty si tu zůstal a za to ti chci poděkovat. Záleží mi na tobě. Když se budeš chtít vidět, můžeme, stačí jen dát dopis Dark, zda ano nebo ne. Vše bych ti vysvětlila osobně, prostřednictvím dopisu je to neomalené.
S láskou
Tvá Katharina.

,,Co myslíš Blacku?! Kam asi tak šla?!''

,,Regulus..''

,, Notak Blacku snad nejsi zas tak hloupý''

,,ne to by neudělala!''

,, ale ani udělala jak vidíš. Zničil jsi ji natolik, že to dokázala udělat!''

,, ne ne ne to ne..''

Utekl jsem jak malý kluk. Co jsem to udělal?! To snad není pravda, nevím kde je, musím s ní mluvit. U Merlina, jestli zjistím že se jí něco stalo...
Byl jsem na astronomické věži. Snil jsem, že spolu zestárnem a vše bude dobrý, ale zatím se vše kazí a já nevím jak to muzu zachránit. Záleží mi na ni. A ano měla pravdu , sprosté jsem ji poslal pryč.
Člověk si neuvědomí co má, dokud to neztratí.

,, Tichošlápku, co tu děláš?''

,,ona mě opustila, ona je moje všechno tohle nemůže''

,,Co máš namysli?''

,,Jamesi, ona se sbalila a opět odešla.. už je definitivní konec chápeš to ?!''

,, tak kontaktujeme Reguluse, třeba ji přesvědčí a....''

,,tobě to nedošlo? Kdyby byla s Regulusem byl bych už dávno za ní.''

,, Takže?!''

,,Šla k otcovi..''

Proč si odešla lasko má. Vlastně proč se vůbec ptám na tak hloupou otázku.
Hlavou mi ale vrtá proč šla zrovna k Otcovi, Reguluse bych byl a věděl bych že on jí časem přesvědčí a ona se vrátí, tak jak tomu bylo doposud, teď bohužel nevím kde je ani jak ji mám říct, že ji miluju.

S:,, proč aspoň nezůstala kvůli těm hadům!? Obzvlášť kvůli Malfoyovi?!''

J:,, Je nemiluje, Malfoye nemiluje! Kdy už si to uvědomíš?''

Má mě fakt ráda. A já byl na ni jako... jako mozkomor. Kdybych věděl jak to mám všechno napravit tak to udělám hned teď a nestojím tady jak solný sloup.

Poberti a Ony Kde žijí příběhy. Začni objevovat