Jarní prázdniny byli super.
Poberti byli jak jinak než poberti.
A holky byli samozřejmě s nimi.
Celé prázdniny jsem přemýšlela co s tím viteálem a co vůbec budu dělat až se to Sirius dozví, byla jsem myšlenkami úplně jinde. Snažila jsem se to skrýt a snad mi to taky vyšlo.
Pobertům a Rebelkám jsem ukázala jak funguje mudlovský svět, bylo docela srandovní koukat na jejich nechápající pohledy. S Lili jsme se hodně pobavily.
,,Škoda že ty prázdniny nejsou delší''
,,To máš pravdu Lili, ale zas jak Nás znám chybělo by nám chodit do školy''
,,Jo to asi jo Reme''Když jsme chodily v mudlovském světě s holkama jsme si rovnou nakoupili spoustu oblečení,Kluci z toho byli vyčerpání.
Po nakupování jsme zašli na jídlo a zpátky na Davis Manor.
Doma jsme si s holkama oblékly všechny šaty co jsme si koupili a dělali jsme klukům módní přehlídku. Hodně jsme se pobavili a celé odpoledne tím bylo využito.
Teď už jen zbývalo vymyslet co se bude večeřet a co budeme dělat celý večer zda budeme společně koukat na filmy,hrát hry a nebo si každý udělá večer podle svého.Zkusila jsme se zeptat zda si nechtějí udělat takový mudlovský večer a všichni souhlasily a hlavně LiLi.
Zatím co si šli ostatní dělat své věci tak Já a LiLi jsme připravovali večeři. Udělali jsme hranolky,pizzu a k tomu nějakou zeleninu.
K pití jsme dali na výběr buď džus,limonády nebo vodu.
Když jsme měli všechno s LiLi hotové dali jsme to na stůl a zavolali ostatní.
Všichni už měli hlad. Byli hrozný,házeli to do sebe.,,Tak co, chutná Vám?''
Zeptala jsem se
,,Jo,mohly by to dělat i v Bradavicích''
Řekl Sirius s plnými ústy a ostatní to také odsouhlasili.
Musela jsem se pousmát jak bezva přítele a super kamarády mám.Po večeři jsem se šla převlíct a mezitím na mě dole všichni čekaly.
Když jsme sešla dolu na zemi byl udělaný bunkr.
Koukali jsme se na filmy na různé horory a když už jsme se s holkama dostatečně bály ,začaly jsme koukat na komedie.
Asi ve 3 ráno všichni už spali.
Vazala jsem a potichu jsem se vplížila do kuchyně a začala jsem uklízet ten bordel co jsme tam nechali. Asi po hodině jsme měla hotovo tak jsem si šla zase lehnout, po chvíli jsem se zvedla z postele a šla jsem si sednout na balkón. Nejak jsem nebyla unavená, nevím proč ale pořad jsem musela tak nejak nad vším přemýšlet. Když už jsem něco vypustila z hlavy něco nového zase přišlo. Takhle jsem tam seděla asi další hodinu.,,Katty..Jakto že nespíš?''
,,Nemůžu usnout Reme. Pořád přemýšlím, když už něco vypustím tak se objeví něco jiného''
,,ach tak.Taky nemůžu spát.''
,,zítra už balit co?'',,Jo .. bylo fajn vás tu mít''
,,říkáš to jak kdyby jsi se nevracela s námi''
,,Vrátím se, ale co pak, pak po škole..''
,,Neboj se, Siriuse se už jen tak nezbavíš''
,,Teď jestli je to dobrá zpráva''
Oba dva jsme se začly smát.,,Dobře Katty a teď vážně. Co myslíš budete spolu dal?''
,,Já doufám že ano. Je to strašně skvělý kluk.''
,,A taky Reme co by jsi řekl na to tady taky pak bydlet?'',,Katty.. moc rád bych.''
,,Nechci tě nutit, já jen že bych byla rada kdyby jste tu zůstaly i nadále.''
,,Já tu zůstanu. Přeci jenom vy semnou můžete trávit i úplněk.''
Na to jsem se jen usmála.
,,Co tady děláte vy dvě hrdličky''
,,U Merlina Siriusi lekla jsem se''
,,proč nespíš'',,no jaksi James nemá tvary jako ty a no... chtěl jsem tě chytit a ty nikde''
S Remusem jsme se na sebe koukli a začly smát.
,,No nic vy dva, snad teď usnu po tomhle vyčerpávajícím smíchu.''
,,Doborou Katty, Siriusi'',,Co jste tady dělali Katty?''
,,Jen jsme si povídali neboj''
,,A Jakto ze nespíš?''
,,Nemůžu usnout... hodně přemýšlím ''
,,Nad čím ?''
,,Tak různě zlato.''
,,Víš že kdyby tě něco trápilo, můžeš mi to říct.''
To jsme mu jen odkývala a oba dva jsme po chvilce šli do pokoje, protože už byla docela zima tak jsme zalezli do postele a usnuly.
Druhý den
Vzbudili jsme se kolem 10 ráno a byli jsme celkem vyspalí. Šli jsme se nasnídat a pomalu balit.Dnes jsme měli každý svůj program až na
20:00 večer. Šli jsme totiž do kina. Po kině jsme se bavili ve městě.
Byl to snad nejlepší strávený čas s kamarády.Co holky měli na sobě?👇🏻👇🏻👇🏻
LiLi👇🏻
Amanda 👇🏻
Katty 👇🏻
ČTEŠ
Poberti a Ony
FanfictionPříběh o Pobertech a jejich Rebelek .. Společně se pouštějí do dobrodružství a vždy drží při sobě, nebo ne..? Po dokončení projde celý příběh úpravou chyb.