Vzpomínka

51 2 0
                                    

Zítra se mám vracet do Bradavic, jak to asi všechno bude teď vypadat.
Půjde zamnou Sirius a zeptá se mně na cokoliv.. nebo prostě jsem jen naivní. Toť otázka.
Jo, byla jsem naivní. Nepozdravil prostě nic. Bolelo to, trhalo mi to srdce. Ale už si budu muset zvyknout. Dá se říct, že Lucius zvítězil, jak jsem zjistila vzdycky mně to bude táhnou k Siriusovi. Možná proto že byl moje první láska.
Dva zmijozelové mezi tím skákaly radostí. Bylo to hezký ale furt mi bylo líto že mě aspoň Sirius nepozdravil nebo aspoň kdybych dostala jeden z jeho pohledů. Zajímalo by mě proč se takhle tváří.. chtěla jsem s ním mluvit ale nedal mi možnost, vždycky  někam zmizel. Šla jsem tedy zklamaná na Astronomickou věž, tam si sedla a vzpomínala na to jak jsme byli spolu šťastný, náš první průšvih, naše první pusa a naše první hádka. Usmívala jsem se a po tváří mi tekly slzy. Chtěla jsem to všechno vrátit ale už to bohužel nejde.

,,Katty?''

,,Lilly?Jamesi?''

L:,,Co tu děláš Katty''

K:,, sedím, co tu chcete vy?''

J:,, hledáme tě''

K:,,proč?''

J:,,Chybíš nám..''

K:,,Škoda, že né všem''

L:,, Chybíš úplně všem! Musíte s tím vy dva už něco udělat, trápíte se oba dva! A k čemu? Že mate svoje hrdosti?!''

K:,,Dala jsem mu možnost přijít zamnou a vyřídit si to, nepřišel, řekla jsem mu že ho miluju přímo na tomhle místě a jeho odpověď,, Nelži mi'', nestojí o mě chápete to nebo jste tak slepý?!''

J:,, Vem si to''

K:,, co je to?''

L:,,Tohle si Sirius schovával po polštář aby na tebe nemyslel, každou noc se budí a brečí, zdá se mu o tobě. Jsou to jeho vzpomínky na tebe, když si je dal sem, nepomohlo mu to.''

,,Chce na mě zapomenout!''

L:,,Nechce! Už si to k sakra oba dva uvědomte!Chce se vzbavit jen vzpomínek že on tu pro tebe nebyl a teď se chce smířit s tím, že ty a Malfoy..''

K:,,Jamesi, Lilly já jsem s Luciusem protože mě neignoruje, vyslechne mě a je tu ve dne, v noci pro mě ale Sirius mě odstřihnul, já byla schopna opustit Luciuse abych neztratila náš vztah ale on udelal ten krok. Tady jsem mu řekla že ho miluju ale on mi dal jen svůj typicky ušklebek. ''

J:,,koukni na to, možná tě překvapí''

Vzala jsem si ampulku a šla jsem k Brumbálovi na myslamku.

......................................................................

S:,, Jamesi!!''

J:,, U Merlina už jí to řekni je to už par dní a je to s tebou k nevydržení! Promluvte si!''

S:,, nevezme mě zpátky''

J:,, Vezme! Vezme! Kdy už si to uvedomis co?! Všichni to vidíme, milujete se! Jsi můj kámoš, štve mě že v každým průšvihu mě poslechneš, ale v tomhle?''

S:,, Nevím co mám dělat''

J:,, seber odvahu tichošlápku a běž za ní!''

Šel jsem za ní, plný odvahy ale to co jsem viděl mě srazilo zpátky na kolena.
Ona a Malfoy? Oni... ona se s ním líbala, smála a vypadala.. takhle nevypadala nikdy semnou. Opřel jsem se o sloup a začal jsem brečet. Odešel jsem asi po pěti minutách, nechtěl jsem, aby mne takhle viděla.

......................................................................

S:,,Jamesi, já blbec..''

J:,, proč jses ji na to nezeptal?''

S:,, Chtěl jsem, strašně jsem chtěl, ale odvaha nebyla...''

J:,,Chlape, než ty ji požádáš o ruku, bude chudák stará babička.''

S:,, Jo asi to tak bude''
......................................................................

S:,, Katharinooooooo!''

J:,, Siriusi vstávej je to jen sen!!!''

S:,, ne ne Katharino! Nezabijej ji, Regulusi pomoc Katharine! Dělej! Neeee! Katty!''

J:,,Siriusi!!!!''
......................................................................

Co to u Merlina bylo? Tohle jsem fakt nečekala. Bal se o mne. Chtěl si mě vzít.
Miloval mě ale co teď...
Zajdu za ním a zkusim si s ním promluvit to bude asi nejlepší. Šla jsem tedy za Jamesem a řekla mu jestli by nemohly počkat někde jinde, já si se Siriusem zkusim promluvit mezi 4 očima v jejich ložnici. Naštěstí James souhlasil a já po večeři mohla jít rovnou tam.
Nevěděla jsem jak začít. Proste mu to řeknu na rovinu všechno. Přece jsme spolu byly dlouho, takže bych s ním mohla mluvit normálně.

K:,,Siriusi?''
......................................................................

Poberti a Ony Kde žijí příběhy. Začni objevovat