,,hej !Dio ,prosím! Čekej..“ ,,nech mě být lilly!“
Lily pohled:
kričela jsem snad na celý Bradavice aby se zastavila a konečně semnou mluvila , je to týden .Měla pravdu trávila jsem až moc času s Jamesem a holky jsem v podstatě zazdila teda spíš víc Katt bylo mi to fakt líto. Od tý doby uběhl týden a když se ji na něco zeptám nebo se snažím udobřit tak mi řekne ať ji nechám být, v tomhle je vážně tvrdohlavá . Jediný ským mluvila je Peter , je to divné vždycky si ho nějak nevšímala a ted je sním jako BFF , no a taky trošku mluví s Amandou a Remem. Byla jsem zoufalá tolik mi na ní zaleží a mrzí mě to .Hledala jsem ji po celé hradě , v knihovně , na školních pozemcích ale ona prostě nikde , když jsem se zničená z toho všeho vracela do společenky tak jsem potkala Pobety ,ptali se mě co se stalo a já jim jen odpověděla že ,,nic“ společně jsme usedli na gauč ve společence a já zahleděna do země přemýšlela když v tom mě napadlo , kluci maj pobertův plánek , tak bych ji mohla najít . ,,ehm ,kluci ?“ ,,copak“ odpověděl mi hned Remus ,,no vy máte pobertův plánek ne ? Potřebovala bych najít jednoho člověka..“ ,,jakého?“ optal se hned žárlivě James ,,to je jedno . Pomůžete mi?“ s prosíkem který mi tančil na obličeji jsem se zeptala ,,no tak já ho přinesu“ nabídl se Sirius ,,Bracho vem mi plášt“ řekl James , v ten moment mi vrtalo na co ho potřebuje , no snad mě nebude sledovat jak je jeho zvykem. Když odešel Sirius pro ty věci tak mezitím přišel Peter celí divný .. ani nepozdravil rovnou šel do pokoje , cestou vrazil do Siria ,,promin“ řekl a šel dál . ,,co mu je“ koukl se na nás s tázavým výrazem Sirius ,,nevíme“ řekla jsem mu , Sirius pokrčil jen rameny . Sirius usedl na ze a my všichni také , tam Sirius pronesl něco jako přísahu a plánek se začal odhalovat , po rozložení jsem začala hledat Katt , ,,nebylo by jednodušší kdyby si nám řekla koho hledáš at tu nesedíme týden?“ řekl protivně Sirius ,,není třeba , už to mám. Tak zatím musim jít“ usmála jsem se a vystřelila ze společenky asi jsem musela hodně bouchnout to obrazu , protože buclatá dáma křičela ,, dávej pozor!!“ Běžela jsem snad přes půlku hradu bych se dostala na Astronomickou věž . Divila jsem se že tam zrovna Kat je páč ona a schody? To nejde k sobě , nad touhle poznámkou jsem se musela zasmát . Když jsem byla skoro tam tak jsem ji viděla , byla tam celá smutná , šla jsem tedy tichým a pomalým krokem . **odkašlání** ,,Katt,“ v tu chvíli kdy jsem promluvila se na mě otočila a prohlížela si mě ,,běž pryč !“ vyděla jsem jak je v rozpacích , nevěděla co má dělat a tohle u ní vídím málo kdy . Katt..prosím, vím s Jamesem trávim hodně času a je mi líto že jsem tě zazdila .. si jako moje sestra a nechci abychom byli na sebe naštvaný , moc mě to mrzí“ chtěla jsem se kní přiblížit ale ona se pokaždý oddálila . ,,víš.. taky mě to mrzí ale kde si byla když jsem tě potřebovala , jo vlastně.. s Jamesem ..“ v tom si mi pohlídla hluboko do očí a otočila se zpět a koukala z věže ,,vždyt víš že si mi mohla kdykoliv vše říct .!“ zvýšila jsem hlas ,byla sem prostě z toho všeho jinde.. ,,Jasně .. a kdy ? Byla si furt někde s Jamesem..“ ,, ano to je pravda ale i kdybych byla se samotným ministrem tak bych si na tebe čas udělala a navíc ty si byli furt se Siriusem“ nahodila jsem neutrální výraz když se na mě zpět podívala ,,u Merlina! Jak to víš?!“ ,, noo víš .. noo ..“ tohle bylo jediný na co jsem se zmohla ,, James..“ řekla Katt s naštvaným výrazem , když byla naštvaná bylo mi vážně líto těch lidí co byli v blízkosti ,,joo , mrzí mě to ..“ ,,co vš víš?! Po pravdě !“ skoro na mě křičela , viděla jsem na ni že se snaží udržet ten vztek ale ona je hold strašnej nervák . ,,no všechno..“ ,,jak jako všechno , uveď pár příkladů!“ strašně jsem se bála , ale je to moje sestra nebudu ji lhát ,, třeba ten les , jak si mu ,,léčila to zranění“ v ten moment jsem se ji koukla do očí byli plné hněvu ale také strachu .. ,,tohle neměl nikdo vědět ! Já ho roztrhnu!“ v tu dobu se Katt důrazným krokem rozešla ke schodů když jsem ji chtěla zastavit tak se zastavila sama ,, tak jo , a vylez!“ řekla do prázdna koukala jsem na ni jak na blázna ,,Katt co se to..“ ,, pššt“ přerušila mě , jak já tohle nenávidím ,,Pottere ! Schováváš se jak děcko ! Vylez ! Se bojíš holky?“ když v tom jsem viděla jak z poza rohu vylézá James s pláštěm v ruce ,, ty taky Siriusi!“ řekla znova . Koukala jsem jak kdybych nevěděla kde to jsem . Oni mě fakt sledovali . To jim neprojde. ,,ty! Proč si to o nás řekl ? Hm ? To tě baví všem vykládat jakou holku si zrovna vyhrál ?!“ páni takhle rozlobenou jsem ji ještě neviděla , takhle na Siriuse křičela ještě asi 2 minuty mezitím vedle nich stál jak ublížený pes James ,,Katharino .. promin ! U Merlina mám tě rád! Nechci ti ublížit! Jsem fakt hlupák !odpust mi“překřičel Sirius Katt , ta jen na něj zaraženě koukala a pak prohlásila ,, to jste se všichni domluvili na den omlouvaní se Katt , hm ?“ Katt ale začla brečet šlo to poznat na jejim hlase ,,Katt.. poslouchej.“ ,, ne! Tentokrát si prohrál Siriusi !“a stouhle větou se otočila na Jamese který pošeptal ,,promin“ Katt se koukla na mě a řekla ,,odpuštěno“ a stímhle se rozeběla ke schodům .Viděla jsem Siriuse jak za ni chce jít ,,Siriusi ne .. ted ji nech .“ řekla jsem mu v ten moment se na mě koukl ,, mrzí mě to..“ viděla jsem jak se mu hrnou do očí slzy , bylo to sna poprvé co jsem ho viděla takhle na měkko .. ,, pocém tichošlápku“ řekl James a chlapsky ho obejmul . Poté mě James chytil za ruku a všichni tři jsme se rozešli ke schodům .
ČTEŠ
Poberti a Ony
FanficPříběh o Pobertech a jejich Rebelek .. Společně se pouštějí do dobrodružství a vždy drží při sobě, nebo ne..? Po dokončení projde celý příběh úpravou chyb.