2 den 😁

371 14 0
                                    

7:26 v tu dobu jsem se probudila v pokoji s Nebelvírskými barvami , bylo to užasný . Pořád jsem z toho měla nepopsatelný pocity . Když jsem si uvědomila že je vlastně sobota a holky ještě spí, tak napíšu mamce .

„ Ahoj mami , včera jsem se dostala do Nebelvíru ,Huraa . Ve vlaku jsem poznala dvě Dívky Amandu a Lilly jsou fakt super . Pak si ke mně sedl jeden kluk u večeře jmenuje se Sirius a je taky super . Takže se tu mám zatím skvělě . A jak se máš ty ? A doufám že si ráda že jsem v Nebelvíru :) . mám tě ráda
D.K.J.L. Davis .

Když jsem tenhle dopis dopsala tak jsem ho dala Dark a ta sním letěla pryč , koukala jse na ni dokud mi nezmizela z dohledu . Koukla jsem se na hodiny a bylo 7:41 , rozhodla jsem se jít upravit a poté kdyžtak vzbudit holky a jít na snídani . V koupelně jsem stravila jen pár minut , ale pak byl problém rozhodnout se co na sebe , po chvíli přemýšlení jsem se rozhodla pro leginy s čitě černým tričku , které bylo na zádech krajkovaný . Holky se začli pomalu budit a když zjistili že je 8:06 tak vylítli z postele a během 10 minut byli hotový . Vypadaly jak kdyby jim šlo o život . „ Tak jsme všichni . Tak jdem na snídani ne ?" ozvala se udýchaná Amanda „ jdem ať to stihnem , mám hlad" řekla Lilly a pobídla at jdeme . Když jsem šli přes společenku narazili jsem do tý party kluků ,, je , ahoj holky , taky jdete na snídani ? :)" zeptal se milím hlasem Remus neboli ,,Lupínek" jak mu říkají holky . ,, Ahoj , jo jdem" odpověděla jsem a nikdo nestihl nic říct když jsem znovu promluvila ,, tak jdem holky" holky jen kývli a šli ,, no tak počkejte" ozvalo se za nami ,, My jdem taky" ozval se James . Holky stály a čekali na ně když to já jsem šla dál a ani se neohlížela ,, heej , čekej nebudu za tebou utíkat" křičel někdo a běžel . Když jsem zastavila všimla jsem si že zamnou utíká Sirius a Remus mu byl v patách ,, co chceš?" zeptala jsem se udýchaného chlapce ,, počkej .. ty snámi nejdeš ?" ,,jak vidíš tak asi ne .." po týhle odpovědi jsem se ohlýdla na holky který šli s Jamesem a hned jsem se otočila zpět . ,, noo tak my jdem stebou" řekl s usměvěm Remus a Sirius jen přikývl ,, hmm, tak ale pojdte mám hlad" odpověděla jsem jim se šibalským usměvěm . Na snídani jsme dorazili akorát , moc lidí tam nebylo asi ještě dospávali nebo tepvr přiházely . Posadila jsem se ke stolu tak jak jsem tam seděla při zařazování ,myslela jsem si že si Sirius sedne k Jamesovi a holkám ,ale to byl omyl sedl si zas ke mně .Po snídani jsem se od nich odtrhla a šla jsem prozkoumat hrad . Bloudění hradem jsem našla učebnu lektvarů , přeměňování a knihovnu . Poté co jsem hrad prozkoumala, tak jsem se rozhodla jít do společenky .Cestou jsem potkala pár starších ze všech kolejí ,bylo to tu prostě užasný.Když jsem došla do společenky , tak jsem se rozhodla že si přečtu nějakou knihu tak jsem šla do pokoje a zjistila že už tu je Dark s Dopisem od mami .

Poberti a Ony Kde žijí příběhy. Začni objevovat