Po včerejšku jsem nevnímala svět .. Byla jsem jak v nějaký hypnóze . Na hodinách jsem byla uplně mimo , profesoři ze mě byli zoufalí , Poberti na mě furt koukali a s Rebelkama jsme dneska neměla společnej předmět . po druhý hodině jsem se zvedla a chtěla jsem jít do další třídy když mě zastavil James ,,Dii , já vím jak to vypadá ale nech si to vysvětlit .. "
,,Jamesi musim na hodinu "
,,Prosím .. Sirius z toho už nemůže .. "
Tak moc jsem chtěla vědět jak je to možné
,,tak jo .."
Na Jamesovy šlo vidět jak se mu ulevilo ..
,, sejdem se po škole u nás na pokoji " na to jsem jen kývla a šla na hodinu , teď jsem měla obranu takže to bylo v pohodě , na obraně jsem mohla i spát . Ten den nebyl nějak dlouhý ale zas pršelo takže mi dneska bylo jedno jestli bychom měli školu do večera .
14:26
Končíme za 4 minuty a já se konečně dozvim jak to je stima Pobertama . Když už hodina skončila tak jsem šla lehkým krokem do pokoje , odnesla jsem si učebnice , převlékla se a šla jsem k nim .
Klepala jsem ale nikdo neotevíral , tak jsem otevřela a tam oni byli rozvaleny na posteli a spaly teda jen 3 sekundy . ,,Vstavaat !" zakřičela jsem a Remus leknutim spadl z postele . začala jsem se mu smát . ,,No Dio ale tohle mi už nedělej " a začal se smát taky . Jamese náš smích probudil a Sirius spal jako špalek . museli jsme ho polit studenou vodou aby vstal .
,, Co . Coto . Katharinoooo!"
,,jejda" polila jsem Siria byl pěkně naštvaný když jsme se mu všichni smáli
,,tak ale dost srandy chci slyšet co to mělo znamenat" řekla jsem a všichni ztichli..
,,dobrá , Remusi mohl bys..?" řekl James a já jen udiveně koukala , Remus zavřel dveře a začal říkat kouzlo aby nás někdo zvenčí neslyšel ..
,, Noo tak jak začít ..."
,,měl bych začít já v podstatě je to kvůli mně" Řekl Remus a já jen nechápavě koukala co se to právě děje
,, Když jsem byl malý , rád jsem si hrával v lese ..miloval jsem les. Jednoho večera jsem nemohl spát tak jsem se rozhodl jít do lesa... Hrál jsem si tam vůbec mi nevadilo že je tma , ale v jednu chvíli jsem se začel bát , začal jsem utíkat domu ale nestačil jsem .. kousl mě vlkodlak .. ležel jsem v bezvědomý až do rána než mě našli rodiče .." dořekl to se smutným výrazem na obličeji .. udiveně jsem na něj koukala ..
,,Takže ty si ted .."
,,Jo jsem."
,,Páni , čekala jsem něco jako vílu když jste to zrovna vy ale až tohle .."
,,To já bych byl radši za vílu než tohle .." uchechtl se Remus
,,Aaa vy ostatní ..?" kouklla jsem se na ně a doufala v něco méně strašidelného ...
,, tak ted budu mluvit já .." řekl to tak povýšeně Sirius
,, Hned jak jsme se to o Removi dozvěděli začli jsme hledat v knihách a takových těch věcech ale našly jsme něco co jsme asi neměli vidte kluci.." sirius hned jak to dořekl štouchl do kluků a ty se začly šklebit ..
,,No abych to dořekl ..Na prazdninách jsme byli u Jamese a skoušeli to kouzlo co jsme našli .."
,,jaké jste našli ," skočila jsem mu do řeči
,, Kouzlo na změnění se ve zvěromága ..."
,,cože to ... Takže se vám to kouzlo povedlo .?!"
,,Joo povedlo .." řekl James
,,Alee jak .. tohle mohou dokázat je velice mocní kouzelníci a... noo..."
,,Jsme prostě borci" řekl Sirius
,,Takže umíte i vykouzlit si patrona..?"
,,Joo .. peter je krysa .. James jelen ..a já jsem velký černý pes..." řekl Sirius
,,nooo mě došli slova ... Holky to ví ?"
,,ne víš to jen ty a taky to tak musí zůstat ano..!" řekl Remus
,,noo jasně .. vaše tajemství je u mě v bezpečí" usmála jsem se a pořád to nechápala ....
bylo to divné , jak takový paka mohli dokázat tohle . Asi v nich něco vážně je ...
,,kluci. Mohl bych . Však vite"řekl Sirius a koukl se na mě kluci jen kývly polácali ho po rameni a odešli Já jsem udiveně koukala co se to za poslední půl hodinu děje..
,,Diano Katharino Jeane Leah Davis...je čas ... je mi to tak líto ."
,,Cože Siriusi ..?! tohle není sranda .. mám strach"
Byla jsem fakt vyděšená ...Řekl mi celým jmeném .. Vždyt si ho nepamatuju skora ani já .. a na co je čas co se to saka děje ...
,,tohle není sranda .." dal mi ruku na tvář a ja ji chytla
,,Co se děje ???!"
,,máš tak nadherný oči .. budou i chybět" v tu dobu zmizel.... zmizel mi před očima ... vyběhla jsem z pokoje .. Na chodbě mě zastaili kluci a objali mě
,, To bude dobrý Katty.." řekl Remus a James mě pořád obímal
,,co se to u Merlina děje ..."
,,nejsme lidi s kterýma bys to měla řešit .." řekl James a společně s Remusem odešli .. Já šla do pokoje tam se chilku uklidnila když v tom přišla do pokoje McGonagallová ...
,,Slečno Davis dostavte se prosím za profesorem Brumbálem , děkuji . kdyby to bylo možné tak hned" dořekla to a v momentě byla pryč ...Ani jsem se nedivila že mám jít k Brumbálovi .Šla jsem hned za McGonagallovou . Společně jsme vyšli schody a pak jen zaklepali na dveře .
,,Vstupte" řekl profesor když jsme zaklepali . Profesorka otevřela a jen mě tam šoupla a hned odešla ..
,,Dobrý den pane profesore.."
,,Dobrý den slečno ..posadte se" řekl mi a ukázal abych si sedla
Sedla jsem si a povídám ,,Pane profesore .. co se tu děje?"zeptala jsem se ihned
,,Slečno Davis ...Vaše matka dala důvěru špatnému člověku .. No a nedopadlo to dobře .Je mi to tak líto."
civěla jsem na něj s očima plných slz .. bylo mi tak zle , doufala jsem že to je jen špatný sen že se zachvilku probudim ale ono nic ...Chtěla jsem tak křičet ale nešlo to ..
,,Jak..."zeptala jsem se po chvilce
,,až se uklidníte řeknu vám více ... ted by toho na vás bylo moc"
Na to jsem jen kývla a dál seděla v křesle ..někdo začal klepat
,,vstupte" otevřeli se dveře a ani jsem nemusela koukat kdo to je .. poznala jsem to podle jeho vůně a hlasu ...
,,pššt , to zvadnem spolu .." šeptal mi Sirius do vlasů a já ho stiskla ještě víc ..
,,Ví to všechno ?" zeptal se Sirius
,,Neví.. jen o své matce .. řeknu ji to až Ji bude líp ..."
Bylo to tak divný a strašný .. Sirius podle všeho to věděl a ví víc ..
U Merlina ta bolest , celou mě to svírá ..Sirius mě pořád držel a po chvilce mě vzal do náručí o odnášel mě pryč ..
,,Siriusi ... nechci aby mě někdo viděl ."
,,odnesu Tě na jedn místo o kterým ví jen Remus , James a Já" já už ale mlčela a nechala se odnést na to tajné místo .. asi po 10 minutách mě tam Sirius donesl a posadil me na lavičku která stála u záhonu plnýho květin ..On si sedl vedle mě a já si položila hlavu na jeho rameno a brečela ... Nedokázala jsem to v sobě udržet ...
ČTEŠ
Poberti a Ony
FanfictionPříběh o Pobertech a jejich Rebelek .. Společně se pouštějí do dobrodružství a vždy drží při sobě, nebo ne..? Po dokončení projde celý příběh úpravou chyb.