Pravda

91 4 0
                                    

23:58
asi nejdelší 2 minuty, nemůžu se dočkat až ho uvidím, až ho obejmu ale absolutně nevím co mu řeknu.Přešlapovala jsem na místě pořád dokola.
00:03
tak u Merlina kde je, jo vím jsou to jen 3 minuty ale i tak už tu měl být.

,,Proč tady tak přešlapuješ?"
otočila jsem se a on tam stál a tak přiblble se usmíval, musela jsem ho obejmout.
,,Regulusi, jsi tady.."
když jsem to řekla přitlačil mě ještě víš k němu, tak hezky to hřálo u srdce.
,,Jo jsem tu.."
když jsme se od sebe odtáhli nevěděli jsme ani jeden co říct jako první a tak jsme tam chvilku stály a mlčely.

,, Víš, Dio, přál bych si aby jsi mě poslechla, v tom dopise co jsem ti psal. Vím asi to bude těžké ale ani já ani Sirius a vlastně celkově ta tvoje parta o tebe nechce přijít...."

,,Regu já vím a jste jediný komu bezmezně věřím, kvůli Vám toho nechám. Přemýšlela jsem nad tím dlouho a chci se zase vrátit do starých kolejích a né být furt ve strachu co se jednomu z nás stane."

,, Jsem rád že to tak bereš, a taky že můžu odejít s pocitem že jsi v bezpečí, Se Siriusem, v Bradavicích a že žiješ normální život studenta."

,,Jo.. ale co ty ? jak to bude s tebou a viteálem.."

,,Já budu v pořádku. S viteálem už mám plán takže se nemusíš bát."
,,Už budu muset jít.."

,,kam? ještě nechoď, prosím.."

,,Máš moc otázek Diano Katharino Jeane Leah."

na to jsem se jen zaculila
najednou jsem pocítila jak mě chytil za ruku, koukla jsem se dolu na ruku a pak hned na něj.
pohladil mi,druhou rukou, tvář a zastavil se u krku a políbil mě. Já stále se zavřenými oči nemohla uvěřit co se právě stalo.

,,opatruj se Diano Katharine Jeane Leah Davis, Mám tě rád."
než jsem stačila něco říct byl pryč.

Poberti a Ony Kde žijí příběhy. Začni objevovat