5:19 hodin ráno , bylo krásně . Měla jsem docela radost z krásného počasí , ale pak jsem si to uvědomila ,,sakra , sakra ,sakra" říkala jsem si tak pro sebe ,,Katharinooo! Je 5 ráno , někteří lidi chtějí ještě spát " ozvala se Amanda ,která to očividně slyšela ,,Promiň , ale dnes jdeme do Prasinek" Ospalá Amanda vyskočila z postele ,,A jooo!" zakřičela a začla běhat po pokoji ,,pssst ať nevzbudíš Lilly" okřikla jsem ji , ale je fakt že Lilly spí fakt dost tvrdě . Mezitím co se Amanda oblékala tak já jsem seděla v posteli a říkala si ,,tohle mi vážně chybělo" musela jsem se pousmát , udobření se s holkama byl dobrej nápad . ,,No nic , jdu se oblíct ." řekla jsem potichu Amandě ,,Jo jen běž" a s úsměvem jsem odešla do koupelny ,nalíčit se a oblíct . Dneska jsem byla docela rychlá , trvalo mi to cca 20min . Bylo už půl 7 tak jsem se snažila vzbudit Lilly , ale ona si dál spala . ,,Lilly sakra , zaspaly jsme! Honem!" zakřičela jsem a Lilly vylítla z postele a rychle se oblíkala a sem tam spadla . S Amandou jsme se mohly potrhat smíchy ,,hele , vy si ze mě budete dělat srandu jo ?" řekla Lilly s ušklebkem a začala nás honit po pokoji s kahlotama v ruce . Já a Amanda jsme utekli z pokoje A šli jsme si sednout do společenky . Seděli jsme v křeslech cca 4minuty a už si to šli Poberti , myslela jsem že půjdou dál , ale oni se rozhodly jít za náma ,,Čau holky !" pozdravili všichni kromě Siriuse . ,,Siriusi ,ty nezdravíš?" ,,To víš některým lidem jsou sympatičtí jiný Blackové" odpověděl Sirius Jamesovi , v tu dobu jsem se na něj koukla ,zvedla se a šla do pokoje . ,, u merlina ,Siriusi !" ,,Katharino počkej" ozval se Remus , zastavila jsem , ale pořád jsem k němu stála zády. ,,on to tak nemyslel ,vždyť ho znáš Katt"
,,No právě že ho znám Reme! A prosím neříkej mi Katt"
,,dobře , ale už si ho nevšímej . Je to poberta s tím musíš počítat" chvilku jsem přemýšlela co mu mám říct
,,Dobře Reme ,nebudu , pokuď si nebude všímat on mě"
,,Víš že to on neudělá, má tě rád a ty to víš!"
,,Sakra Reme ! Takhle se někdo chová když má někoho rád ? Já myslím že ne . a Teď mě omluv ,musím pro Lilly"
Remus mi ustoupil a já se rozeběhla do pokoje ,měla jsem takový vztek až jsem z toho brečela . Lilly byla naštěstí v koupelně ,takže jsem utřela slzy ,,Lilly už pojď" řekla jsem u dveří do koupelny
,,joo už běžim"ozvala se Lilly . Po chvilce vylezla ,, můžeme"usmala se při tom . Když jsme vycházeli slyšeli jsme jak někdo na někoho křičí , tak jsme rychle seběhly dolu , byl to James a Remus, který křičeli na Siriuse a nevypadalo to jak ze srandy tak jak to dělaj vždy . S Lilly jsme zůstaly koukat ,,tak už u merlina dost!!" zakřičela na ně Amanda ,zajímalo mě kde se to v ní vzalo . Kluci se uklidnili a já se sebrala a odešla . Když jsem scházela z pohyblivých schodů slyšela jsem Buclatou dámu jak furt nadává . ,,Katharino!" v momentě jsem se otočila a když jsem slyšela kdo to na mě křičí tak jsem jsem se rozešla dál , jenže mě Sirius dohnal
,,Katharino , stůj prosím"
,,nech mě"
Šla jsem dál , ale on mě chytl za ruku otočil mě a přimáčkl na zeď
,,Hele vyslechni mě!"
,,myslím že těch tvých narážek jsem už slyšela dost! Tak mě pusť"
Chtěla jsem už jít ale prostě jsem neměla sílu na to abych ho odstrčila .
,,Prosím ! Už toho mám dost . Omlouvám se ti za všechno ! I za to v tom lese .neměl jsem to dělat ale už se stalo a já už to nevrátím . tak mi odpusť za vše"
Neměla jsem slov asi mi taková omluva stačí... Mám ho ráda ...
,,Siriusi, já... Noo .. odpouštím ti ,ale jen ty urážky a to že si zas vše řekl . A to v tom lese ,mi nevadilo "
Asi jsem ho měla fakt ráda když jsem mu tohle řekla .Furt na mě koukal a nic neřekl byla jsem z toho docela nervózní .. ,,Haloo Siriusi si tu ?" mávala jsem mu před oblyčejem ale on nic .,,tak ale Siriusi"
,,Si vážně úžasná"
,,hele si v pohodě?" musela jsem se začít smát ,protože tohle mi nikdy v životě neřekl .
,,Jo"
,,co že jsem tak najednou úžasná ?"
,,si úžasná furt"
Byla jsem v šoku , chvíli jsem si myslela že si ze me dělá srandu ale vypadal tak vážně , takhle vypadá vždy když lže McGonagallovy ale tentokrát to bylo takový jiný .Mohla jsem se utopit v jeho očích , byla jsem jakoby v trasu . takhle jsme stáli cca 15sekund, a dal mi najednou pusu , bylo to kouzelné.
,,emm... To byla taková ta usmiřovací .." Vymáčkl ze sebe , já jsem na něj jen koukla a na nic jsem se nezmohla jen ho obejmout .
,,Slečno Davis , pane Blacku , přijdete pozdě" tolik jsem se lekla když nás vyrušil profesor Křiklan .
,,už jdeme pane profesore" řekl Sirius ,chytl mě za ruku a šli jsme do Velké síně . Cítila jsem se po dlouhý době spokojená , vše bylo dobré . Byli jsme zase Poberti a Rebelky .
,,Katharino !" ozval se někdo zamnou a já se hned otočila
,,Regulusi.." pustila jsem Siriuse a zařazeně koukala na Reguluse .
,, Tak mezi vámi už je to dobrý ? To jsem rád" jak to dořekl tak mě obejmul
,,joo já taky" odpověděla jsem mu nervózně
,,Tak jdete ?" řekl Regulus a my se rozešli hned za ním . Ve velké síni na nás všichni koukaly , dokonce i učitelský sbor na nás koukala ,,aaa naše stará známá dvojka je zpátky " Řekl Peter a obejmul nás . Konečně , jsem zase snima u jednoho stolu ,všichni pohromadě. Já zase seděla tak jako v prvním ročníku bylo to krásný pocit . Po chvíli co domluvila MCGonagallová tak jsme se všichni odebraly z Velké síně ven .Venku jsme počkali na profesorku a šli jsme do Prasinek . Celou cestu okřikovala poberty a občas i nás Rebelky ale mohli za to Poberti, jak jinak. V Prasinkách jsme si dali máslový ležák , pokecali jsme a nakoupili pár sladkostí , no a to by nebyl výlet do Prasinek aby neudělali Poberti nějaký průšvich .Vysypali celou mísu bonbónů v jednom krámku . Celou cestu jsem se jim s holkama smála , protože už neměli žádný galeony po tom když to museli zaplatit .
,,My se vám pomstíme Rebelky" řekl kulišácky James
,,ale snad nás nezasypete bonbóny" odpověděla mu škádlivě Lilly .
,,heleee" Řekl James
A všichni jsme se začali smát . Tenhle den byl nejužasnější .
ČTEŠ
Poberti a Ony
FanfictionPříběh o Pobertech a jejich Rebelek .. Společně se pouštějí do dobrodružství a vždy drží při sobě, nebo ne..? Po dokončení projde celý příběh úpravou chyb.