Zase to bylo úžasný, potlačovat svoje city které jsem měla k Luciusovi bylo těžší a těžší.Tentokrat semnou přestal komunikovat právě On. Bylo mi to líto ale svým způsobem jsem byla šťastná. Nebo jsem si to jen vzloukala do hlavy ? Nejspíše jsem se doopravdy bála svých citů, bála jsem se jiného vztahu, nedokázala jsem si představit můj život ve změně. Čím víc jsem byla se Siriusem tím víc mi to přišlo odpudivé, nevěděla jsem jak jinak popsat moje pocity, chyběl mi něžný dotyk, sladké políbení nebo jen tak sedět ve výklenku okna a povídat si o blbostech, přesně tohle jsem se Siriusem nemohla dělat. Zajimalo by mě proč to s ním nejde. Tohle mi chybělo, s Luciusem jsem tohle mohla dělat a ikdyz jsme mlčely tak jako kdyby jsme probírali záhady vesmíru.
Jednou večer jsem nemohla spát, tak jsem si vzala deku a šla do společenské místnosti, oheň stále plál, ale zaslechla jsem hlasy. Dost známe hlasy.
Byla tam Lilly a Sirius, rozhodla jsem se tedy že se k nim připojím, když v tom jsem slyšela to co jsem nechtěla.L:,,Siriusi je to tak!''
S:,, to není možný,vždyť jsem si dával pozor..''
L:,, Počítala jsem to, vychází to na tebe. A navíc s Jamesem jsem spala naposledy před měsícem''
S:,, tak třeba to čekáš s Jamesem, semnou ne to není možný.''
L:,,Ne, je mi to líto, ale bohužel jsem těhotná s tebou. Musíš to přijmout.''
S:,,Katharina se nesmí nic dozvědět, tak jako James!Tohle jim nemůžeme udělat rozumíš?!''
L:,,Rozumím, jak to mám ale asi udělat?! Mám jit za Jamesem a říct mu z ničeho nic hele zlato jsem těhotná.''
S:,,Já to katharině nemůžu udělat! Pochopíš to?!''
L:,,Myslím, že by to zvládla.''
U Merlina, co to bylo?! Ona a Sirius?! Kdy?! Měsíc jsme spolu... takže on mě podvedl s Lilly?! Co se to děje, můj svět se hroutí. Šla jsem tedy zpátky do postele a přemýšlela co dělat.
Musela jsem to zkusit, musela jsem vědět zda jsem pro něj něco znamenala.Lucius Malfoy,
Luciusi, chtěla bych jen vědět zda jsem pro tebe někdy znamenala opravdu hodně. Uvědomila jsem si svou velikou chybu a potřebuju vědět že mě aspoň někdo někdy měl rád.
S laskou,
Tvá KatharinaP.S. Promiň jestli jsem tě vzbudila.
Dopis jsem dala hned Dark a ta ho odnesla ke Zmijozelského koleji přímo k jeho oknu. Celou noc jsem nespala
A doufala že snad odepíše.
Ráno jsem vstala,oblékla se, a snad doufala že Dark přiletí s dopisem ale opak byl pravdou. Dark sice přiletěla ale bez dopisu. Zklamaná se skloněnou hlavou jsem procházela Bradavickými chodbami, sedla jsem si do výklenku a Koukla na místo kde vždy semnou seděl Lucius, po chvíli mi začal stékat slza kterou jsem se snažila marně zadržet.
Najednou jsem cítila na rameni něčí ruku, s leknutím jsem se otočila a on tam stál.
Klekl si předemnou a utřeli mi slzu.Lucius:,,Hlavu vzhůru princezno, padá ti korunka''
K:,,Luciusi....''
Lucius:,, Víš dopis jsem si přečetl hned, ale nenašel jsem správná slova na odpověď.''
K:,,Nemusíš mi odpovídat,...''
Lucius:,,Než mi řekneš že už si ztratila naději, tak ti chci říct, že jsi mi ublížila a to hodně, ale já tě nepřestal milovat.''
K:,,Nepřestal? I přesto všechno mě miluješ?Proč?''
L:,, sám nevím proč ale je to tak. Miluju tě Katharino.''
Takové sladké políbení co jsem dostala. Obejmula jsem ho okolo krku a nechala se unášet. Jakoby mě naplnilo štěstí. Přemýšlela jsem ale co dal se Siriusem a Lilly. Cely den jsem musela přemýšlet ale pak jsem se rozhodla.
K:,,Siriusi?''
S:,,Ano zlato?''
K:,, Já, ty a Lilly se sejdem po vyučování v komnatě nejvyšší potřeby, jen my tři, vyrid ji to''
S:,,děje se něco?''
Odešla jsem, neměla jsem sílu mu na to odpovědět a hlavně jsem nechtěla aby se to dozvěděla půlka Bradavic. Vyučování utíkalo celkem rychle, a já se bála čím dal víc. Začala jsem zmatkovat, ale pak jsem se zase uklidnila a jako bych byla se vším srovnána. Poslední hodina byla jako kdyby trvala sotva 10 minut.
Nejistým krokem jsem šla ke komnatě nejvyšší potřeby, nádech, výdech, otevřela jsem oči a byli tam dveře do kterých jsem vstoupila, místnost byla prázdná a tak jsem čekala než přijdou.L:,,Katty, Ahoj, chtěla si s námi mluvit?''
K:,,Ano..''
S:,, a o čem?''
K:,,Ty mas ještě tu drzost se takhle zeptat?!''
L:,, Katty, co se děje...?''
K:,,Co se děje?! Co se děje?! Proč u Merlina ze mě děláte takového blbce?!''
L:,,Opravdu nevíme o co se jedná''
K:,,Dobře, to že vy dva jste mě podvedly, to že ty si s ním těhotná, to vám nic neříká?!''
S:,,cože?!''
K:,,aspoň mi už nelžete!''
L:,,Já nevím jak ti mám na to odpovědět''
K:,,Je to všechno pravda?!''
S:,,Katt, ano je.. mrzí mě to..''
K:,,Jo, to mě taky''
L:,,co teď chceš dělat?''
K:,,Teď?! Já nic! Ty pujdeš za Jamesem a řekneš mu že to máš s ním! Nemůžete mu to udělat. A my dva.... vlastně my dva už nejsme, nechci s vámi mít už nic společného. Nemluvte na mě prostě nic.!''
S:,,Katharino tohle neberu!''
K:,,A jak to mám brát asi já hm?! Ty si spal s Lilly, čekas s ni dítě, a já mám po tom všem dělat že se nic neděje?! Nebuď naivní, prostě je konec!''
L:,,Katt semnou nemluv, klidně mě nenáviď ale Siriusovi odpusť.. miluje tě, ani jeden jsme to neplánovaly!''
K:,,Nemám sílu vám už něco odpouštět! Pokaždé co jsem to udělala, to pak bylo ještě horší a tohle byla poslední kapka do poháru co už přetekl.''
Odešla jsem, slzy jsem držela zuby nehty, šla jsem se sklopenou hlavou, když v tom jsem narazila do zmijozelského kluka, podívala jsem se na něj a obejmula jsem ho, slzy mi tekly proudem.
Sev:,, co se děje? Proč pláčeš?''
K:,,Jen....jen mě prosím drž''
Silně mě obejmul a snažil se mě utěšit. Po chvíli mě vzal do náruče a odnášejí pryč, po nějaké době si semnou sedl a já samou vyčerpaností usnula v jeho náručí.
Pomalu jsem se probouzela a snažila jsem se zjistit kde to jsem, kolem byli zmijozelské barvy, poházené oblečení okolo, venku už byla tma, slyšela jsem jen tekoucí vodu a tak jsem čekala jestli někdo přijde.
Po chvilce vylezl z koupelny chlapec pouze v ručníku, koukala jsem na jeho krásné tělo a najednou mě netrápilo že nejsem ve své posteli.L:,, Ah, ty už si vzhůru princezno''
K:,,Luciusi.....''
L:,,Neboj, Severus tě sem odnesl hned po tom co jsi mu usnula v náručí.''
K:,,nemám tu co dělat...měla..měla bych jít''
L:,,v klidu, nikdo o tobě neví a teď se potloukat na hradě a hlavně vylézat ze Zmijozelské koleje by nebylo zrovna nejlepší kdyby tě někdo chytil''
K:,, Asi mas pravdu...''
L:,, v klidu lež a odpočívej, kdyby si něco potřebovala tak jsem tu pro tebe..''
K:,, sprchu a něco na spaní''
L:,, sprcha je tady a něco na spaní ti půjcim''
K:,,děkuju''
ČTEŠ
Poberti a Ony
FanfictionPříběh o Pobertech a jejich Rebelek .. Společně se pouštějí do dobrodružství a vždy drží při sobě, nebo ne..? Po dokončení projde celý příběh úpravou chyb.