,,Siriusi?''

56 2 0
                                    

Tím co udělal mě dostal, přišel ke mě blíž, dala jsem mu ruce na jeho dokonalé tělo, on mě chytl za boky a přitáhl blíž. Srdce se mi div nerozkočilo, ten pocit byl tak hluboký. Koukal mi do očí a najednou mě políbil, bylo to tak intezivní. Céla jsem se chvěla , když mě pomalu pokládal na postel. Byl nademnou a něžně mě líbal. Nechala jsem se jím unášet, všechno jsem zahodila za hlavu a užívala si ty pocity, když jsem s ním.

S:,,Takžee..''

K:,,Takže to bylo užasný''

S:,,Katty, já... Miluju tě a chtěl bych tě zpátky,moc se omlouvám choval jsem se jak idiot...''

K:,,Miluji tě, vždycky jsem patřila jen tobě.''

S:,, Takže.. jsme spolu?''

K:,, jsme''

S:,, Páni, tak tohle byla dobrá usmiřovačka..''

K:,, Tohle byla nejlepší''

Leželi jsme vedle sebe a koukali na sebe, bylo... bylo to tak krásné, měla jsem motýly v břiše.
*Ťukání*

J:,,Emmmm lidi, žijete ještě někdo?''

J:,,Lidi je tam ticho, oni se zabili navzájem''

R:,, Otevři''

Ano, fakt jsem chtěla,aby mě všichni kluci a holky viděli nahou vedle Siriuse. Zůstaly stát mezi dveřmi a jen se koukaly.

S:,, u Merlina vypadnete!!!''

J:,, Jo... my... radši jdem''

S:,,Tak běžte Jamesi!''

Musela jsem se smát, bylo mi tak trapně ale bylo to směšný jak zam staly s vykulenýma očima.
Sirius a já jsme se začali oblékat a trochu jsme si upravili rozcuchané vlasy. Po chvíli jsme sešli ruku v ruce do společenky.

L:,, Takže už dobrý?''

K:,, Jsme spolu, takže vyborný''

Bylo mi krásně, tohle mi chybělo, Já, Sirius a parta

Poberti a Ony Kde žijí příběhy. Začni objevovat