Ten skvělý pocit

44 5 0
                                    

Vylezla jsem asi po půl hodině ze sprchy, oblékla jsem si jeho košili která mi byla po kolena.
Dodávala jsem si odvahu vylézt z koupelny jen v tomhle, cítila jsem se trapně.
Nikdy se mi tohle nestalo a teď nevím co mám dělat, opatrně jsem tedy otevřela dveře a Koukla se kde je, nikde jsem ho neviděla tak jsem rychle zalezla pod deku.
Když jsem se rozhlédla z postele seděl v jednom z kožených křesel a četl si knížku. Vypadal tak zamyšleně.

K:,,Co to čteš?''

L:,,ale přemýšlel jsem nad úkolem''

K:,,Chceš s tím pomoc?''

L:,,ne, děkuji''

L:,,co se dneska vůbec stalo?''
Mlčela jsem. Nechtěla jsem o tom mluvit, protože jsem si připadala jak kdyby mě někdo probodl rozžhaveným železem.

L:,,chápu, až o tom budeš chtít mluvit, jsem tu pro tebe.''

K:,,Dobře, děkuju''

Sedl si vedle mě na postel a já si položila hlavu na jeho hruď. Začal mě hladit ve vlasech. Byla jsem spokojená.

L:,, co se tak culíš?''

K:,,neculím''

L:,,ale jo culíš''

K:,,Jen mi je s tebou dobře''

Dal mi pusu do vlasů a já se celá zachvěla. Opravdu jsem s ním byla šťastná, bylo to něco co jsem nikdy neměla, najednou stranu mě to mrzelo ale na druhou jsem se nemohla nabažit Luciusovo přítomnosti.

Druhý den ráno jsem se vzbudila, ale Lucius nikde. Koukla jsem se ven a svítilo sluníčko, radovala jsem se že jsem byla celou noc s ním a probudila  jsem se  v jeho košili a v jeho posteli. Ještě chvíli jsem ležela v jeho posteli s úsměvem. Nechtěla jsem vstávat a překazit tenhle pocit, který jsem měla.

L:,, dobré ráno princezno, to je dost že jsi vzhůru''

K:,, dobré ráno, to už se mě chceš zbavit?''

L:,,Jistě že ne, jen by si měla vstávat ,jdem do Prasinek přeci.''

K:,,Vždyť já nejdu. Nemám podpis rodiče ani poručníka''

L:,,Neříkej. Zařídil jsem ti to.''

K:,,Proč je tam podpis tvojí matky?''

L:,,Ty si nevzpomínáš? Moje matka a tvoje byli nejlepší kamarádky, mluvil jsem s McGonagallovou a ta řekla, že to může takhle být.''

K:,,Vážně?''

L:,,Ano vážně''

Skočila jsem mu do náruče a byla jsem šťastná. Rychle jsem se oblékla a utíkala jsem do nebelvírské věže kde jsem si dala rychlou sprchu, oblékla se a namalovala.
S Luciusem jsme měli sraz u našeho vyklenku. Šla jsem tedy ještě na snídani, sedla jsem si na své obvyklé místo a vůbec mi nedošlo že vedle sedí Sirius a naproti Lilly. Po chvíli jsem zvedla hlavu a pak mi to došlo, oba dva se rýpali v jídle ale mě už to bylo celkem jedno, snažila jsem se na to nemyslet.

J:,,Katt, muzu s tebou na moment? ''

K:,,Jasně, co se děje?''

J:,,Co se mezi Lilly a Siriusem a vlastně mezi vámi třemi stalo?''

K:,,Se Siriusem jsem se rozešla a Lilly jsem řekla ať na mě ani jeden nemluví, promiň, ale víc ti řeknou ti dva, když ovšem budou chtít''

J:,,Tak mi to řekni ty, já už nemam sílu se jich na něco ptát''

K:,,Jamesi, teď chci aby jsi si dnešek užil, promluvíme si o tom jindy ano''

J:,, dobře...''

Mám byt u Merlina taková, že bych byla schopná mu to říct? Jen co jsem se Koukla na ně dva, tak jsem změkla a nemohla jsem ublížit ani jednomu, ikdyz oni ublížili mě já tohle neudělám. Nebudu jako oni. A hlavně James by tohle nepřežil.

K:,,Jen Jamesi...mužu tě o něco požádat?''

J:,, ano?''

K:,,Nechte už Severuse být, nic vám neudělal..''

J:,,Dobře, ale jen kvůli tobě.''

K:,,děkuju''

Otočila jsem se na podpatku a odešla k výklenku kde jsem měla sraz s Luciusem.

L:,, co se děje?''

K:,, nic co by se mělo dít?''

L:,, nevím, vypadáš rozrušeně''

K:,, to se ti jen zdá. Pojďme ať nepřijdem pozdě''

Chytl mě ta ruku a šli jsme spolu na nádvoří kde jsme odevzdali potvrzení a poté jsme odešli do Prasinek.
Zašli jsme do medového ráje, do knihkupectví a pak na máslový ležák.
Byl to krásný den. Když jsme seděli u maslového ležáku všimla jsem si že přišli i Poberti a holkami, ztuhla jsem. Nevěděla jsem co dělat a měla jsem nutkání rychle utéct ale přeci nebudu zbabělec a nechci aby se Lucius vyptával, když mu nemůžu dát pravdivou odpověď. Lilly odešla na wc a mě to nedalo, tak jsem šla za ní.

K:,,Lilly?''

L:,,Nech mě být Amando...''

K:,,To jsem já Katharina''

L:,,Co tu děláš?''

K:,,chtěla jsem se zeptat co se děje...''

L:,, Víš... nebylo to všechno tak jak jsme si mysleli...''

K:,,co tím myslíš?''

L:,,Nejsem těhotná''

K:,, Aha...nevím co ti na to říct''

L:,,Viděla jsem tě mluvit s Jamesem, ty mu to řekneš''

K:,,Nejdříve se chtěla, ale teď ne, ale nevím jak se z toho teď vymluvit''

L:,, Řekla jsem to McGonagallové, zjistila že si někdo pohrál s naší pamětí, takže já a Sirius jsme spolu nikdy nebyli...Jen jsem chtěla aby jsi to věděla..''

K:,,Ale kdo by to takhle chtěl...''

L:,,To nevím..''

K:,,Jsem rada že se to takhle vysvětlilo, měla by si to říct Jamesovi, věřím že to pochopí..Teď mě omluv, musím už jít.''

Odešla jsem zpět k Luciusovi, chvilku jsme tam ještě poseděli, pak jsme se zvedl a on mi navlékl kabát a nabídl mi ruku jako gentleman. S ním jsem na všechno zapomněla a užívala si ty krásný chvilky s ním. Cestou jsme potkaly Severuse a ten se k nám přidal, bylo to super nikdy jsem se necítila takhle skvěle.

Poberti a Ony Kde žijí příběhy. Začni objevovat