MayaZmateně jsem začala protestovat, ale on mi položil prst na rty.
"To je v pořádku, zlato. O vše bude postaráno."
Poté, co mi dal další polibek, odešel z místnosti a nechal mě samotnou s mými bloudivými myšlenkami. Měla jsem odejít z panství poprvé od doby, kdy jsem utekla od Dmitriho.
Strach se mi vkrádal do těla a já se snažila dýchat.
Christianova slova mi rezonovala v hlavě, hlasitě a jasně, a trochu mě uklidnila.
Budeš v bezpečí.
Bylo to nebezpečné, přesto jsem byla ochotna podstoupit tak velké riziko. Jen proto, že jsem Christianovi věřila... jen proto, že jsem bez něj nemohla vydržet. A věděla jsem, že on to cítí stejně.
Celý den jsem se snažila být silná. Opakovaně jsem si říkala, že všechno bude v pořádku. Byla jsem v bezpečí.
Mia přišla do mého pokoje a já jí všechno řekla. Byla nadšená, šíleně šťastná ze mě. Živě mluvila o pláži a o tom, jak moc je budu milovat, ale panika mě stále neopouštěla.
A pak konečně padla noc a byl čas, abychom odešli. Christian vešel do pokoje a já jsem seskočila z postele a nervózně polkla.
Vydal se ke mně, obočí svraštělé nad mým napjatým výrazem.
"Ahoj."
Pohladil mě po tváři a naklonil můj obličej nahoru, takže mé oči byly na jeho.
"Co se děje, zlato?"
"Já-" Hlas mi selhal.
Christian mě rychle objal a držel mě pevně u svého těla. Zhluboka jsem se nadechla a moje svaly se začaly pomalu uvolňovat. Držela jsem ho jako o život a přitiskla jsem ucho k jeho hrudi a poslouchala jeho tlukoucí srdce.
„Mayo, jestli nechceš jít, tak nemusíš. Nechci tě nutit," zašeptal mi jemně do ucha a jeho ruka mě konejšivě třela po zádech.
Moje prsty sevřely jeho sako a zavrtěla jsem hlavou. "Ne."
"Co se děje? Mluv se mnou, zlato."
"Chci s tebou jít," zamumlala jsem.
"Jsi si jistá?" zeptal se trochu chraplavým hlasem.
Přikývla jsem.
"Ano. Vezmi mě s sebou, Christiane." Tentokrát to byla moje volba, ne Christianův požadavek.
Christian se odtáhl a podíval se na mě hrdýma očima.
"To je moje holka. Svou silou mě vždy necháváš v úžasu."
Zavřela jsem oči a trochu se mi ulevilo.
Jeho rty se dotýkaly mých tváří v těch nejjemnějších polibcích a pak byly na mých a pomalu a hluboce mě líbaly.
Odtáhl se, omotal mi prsty vzadu na krku, jemně mě pohladil a pak mě uklidňujícím způsobem stiskl. "Připravena?"
Jen jsem přikývla. Sešli jsme po schodech, moje ruka byla pevně sevřená v jeho. Byl mou silou.
Ale když jsme došli k hlavním dveřím, moje kroky zakolísaly. Viděla jsem, jak tam stojí Maksim, Alex, Roman, Cessar a dva další muži a čekají na mě a Christiana.
Když jsme se blížili ke dveřím, začala jsem se silně potit a v krku se mi drásala panika. Bála jsem se, že to skončí panickým záchvatem. Vrhla jsem vyděšený pohled na dveře a ruce jsem sevřela kolem Christianových.
Stiskl mě a zpomalil své kroky, aby odpovídal mým, čímž mi poskytl čas, který jsem potřebovala.
Žaludek se mi stočil a zkroutil. V hlavě mi bušilo, krev mi proudila v uších, až to bylo ohlušující.
Chtěla jsem to...ale pořád jsem se bála.
Christian mi znovu stiskl ruku. Tady to bylo. Jeho tichá podpora, když mi posílal svou sílu. Mohla bych to udělat. Musela jsem to udělat. Musela jsem tento strach překonat.
Jakmile jsme vyšli ze dveří do noci, můj dech se zadrhl a nohy se mi málem podlomily, ale Christian mě rychle objal kolem pasu a podepřel mě.
"Mám tě, lásko."
Já to udělám.
Já to udělám.
Já to udělám.
Musím to udělat. Pro Christiana. Pro mě. Už nemůžu žít se strachem. Musím být silná. Musím být nebojácná.
Šli jsme k autu a Alex otevřel dveře. Vklouzla jsem na zadní sedadlo jako první a Christian se ke mně přidal vteřinu poté. Dveře se zavřely a nás zahalila tma. Christian si mě přitáhl na klín a políbil mě na čelo.
"Mám tě," zopakoval znovu.
Položila jsem si hlavu na jeho rameno a vydechla jsem úlevou.
"Děkuji."
"Nikdy mi neděkuj, že se o tebe starám," zamumlal mi do ucha. Christian mi vjel rukou kolem krku, pod vlasy a jemně stiskl.
Slyšela jsem, jak se dveře zabouchly, a pak auto naplnil Alexův hlas. "Připraveni?"
Christian neodpověděl. Pomalu mi docházelo, že čekají na mou odpověď.
Já to udělám. Zhluboka jsem se nadechla a dala jsem jim slova, která potřebovali. "Připravena."
ČTEŠ
Dangerous love (Icy Love 2)
Novela JuvenilPS? Nečti bez prvního dílu. Anděl je někdo, kdo je sladký, laskavý, starostlivý, klidný a jemný. Nejkrásnější žena na planetě. Někdo, kdo je úžasný ve všech směrech. Je to dívka, která vám rozbuší srdce, když vejde do místnosti. Dívka, kterou budete...