MayaViděla jsem, jak Dmitri vstal ze židle a přistoupil ke mně. Poklekl a chytil mě za obličej. "Na co myslíš, drahá?"
Když jsem neodpověděla, hlesl. "Neříkej mi, že myslíš na Christiana?" posmíval se mi do tváře.
Ztěžka jsem polkla, protože mě jeho slova zasáhla přímo do srdce. Uchechtl se, s tváří těsně u mého ucha. "Zapomněla jsi? Dal mi tě."
Ne.
Nedal mě pryč. Miloval mě. To jsem věděla. Christian si pro mě přijde.
"Předal mi tě, jako bys nic neznamenala. Opravdu si myslíš, že tě přijde zachránit?" zašeptal mi do uší.
Pevně jsem zavřela oči a snažila se zablokovat jeho mučivá slova. Nevěřila jsem mu. Nevěřila jsem.
Věřila jsem v Christiana. V nás.
"Lásko, podívej se na mě," žádal Dmitri.
Neměla jsem jinou možnost než se na ďábla podívat. Měl všechno pod kontrolou. Když jsem konečně otevřela oči, viděla jsem, jak Dmitriho tvář zjemněla. Jeho oči se změnily na světlejší odstín, jak se na mě téměř láskyplně díval.
"Copak to nevidíš? To mně na tobě záleží," řekl a jemně mi přejel prstem po tváři.
Strach mi prudce projel hrudí a sevřel mě, až jsem se nemohla nadechnout. Věděla jsem, co dělá. Dmitri to dělal vždycky. Měnil se mi přímo před očima. Ze zrůdy se změnil v něžného muže.
Dělal to, aby si pohrál s mou myslí. Aby mě přiměl uvěřit tomu, co chtěl. Aby mě přesvědčil, že mu na mně opravdu záleží.
Ze začátku to fungovalo. Ale teď už jsem znala pravdu. Byla to pro něj jen hra. Nebyla v něm ani špetka lidskosti. Byla to zrůda.
"Všechno, co jsem udělal, bylo pro nás. Pro tebe. Vždycky jsem tě chránil a hlídal, aby ti moji nepřátelé neublížili," pokračoval.
Snažila jsem se ho umlčet. Opravdu jsem se snažila, ale jeho posměšná slova mi zněla v uších a odmítala odejít.
"Christianovi na tobě nezáleží. Nikdy mu na tobě nezáleželo. Ale mně ano. Jsem tu pro tebe." Dmitri se naklonil dopředu a dal mi pusu na tvář. Jeho rty se přesunuly k mým rtům a políbil mě. Téměř sladce a omluvně. "Jsi moje královna."
Zakňourala jsem a odsunula se. Myslela jsem, že mě uhodí, ale neudělal to. Dmitri se mi místo toho prstem otřel o tvář. "Uvidíš, že mu na tom nikdy nezáleželo. Nepřijde si pro tebe, Mayo."
Chtělo se mi křičet. Přestaň! Prosím, přestaň.
Lhal mi. Christianovi na tom záleželo. Byla jsem jeho anděl. Přijde si pro mě. Věřila jsem v něj.
Dmitri mi dál šeptal do uší, zatímco jeho ruka putovala po mých holých stehnech. Vjel mi pod šaty, jeho dotek byl jemný. Ale ta jemnost byla matoucí. Ta hebkost v sobě skrývala jen příslib bolesti.
"To je v pořádku. Bude to v pořádku. Teď, když jsi doma, jsi v bezpečí. Nemůže ti nikdo ublížit."
Stiskla jsem oči, když jsem ucítila, jak mě prst zkoumá přes krajkové kalhotky. Bolest. Cítila jsem jen bolest. Tohle se už nemůže opakovat.
Možná to byl pouhý sen. Noční můra. Ale věděla jsem, že je to skutečné. Tahle noční můra byla moje realita.
Majetnicky mě chytil za stehno, jeho prsty se mi zaryly do kůže a zanechaly po sobě stopy. Odfrkávala jsem, zatímco mi po tvářích dál stékaly slzy.
Nic jsem neřekla. Věděla jsem, jak to s Dmitrim funguje. Dokud budu mlčet, nebude to tak zlé.
A pak najednou byla něha pryč. Hřbetem ruky mě udeřil do obličeje a já se praštila hlavou o zeď. Vykřikla jsem, jak mi hlavou a krkem projela bolest.
Dmitri mě chytil za vlasy a zatřásl se mnou. Trhl mnou dopředu, až se mi pouta bolestivě zařízla do kůže. Znovu jsem vykřikla, bolest byla příliš silná, než abych ji dokázala snést.
Nebolelo to jen fyzicky. Bolelo mě i srdce. Vnitřně jsem se lámala a pomalu se ztrácela v temnotě, která mě obklopovala.
"Opravdu sis myslela, že na tebe budu jemný, lásko?" plivl mi do tváře.
Zavrtěla jsem hlavou a žaludek se mi prudce sevřel při nevysloveném slibu v jeho slovech. Srdce mi bušilo a já byla ochromená.
Jeho pěst se dotkla mé tváře a rty se mi roztřásly. Tentokrát jsem nekřičela. Jen jsem čekala, protože jsem věděla, co bude následovat.
"Zradila jsi mě, Mayo. Nutíš mě k tomu. Tohle všechno je tvoje vina," řekl mi na šíji, když mi roztrhl šaty.
Zachvěla jsem se, když mi jeho ruce osahávaly tělo. Jak se mě dotýkal, Dmitri mi dával polibky na tvář. Byla to směsice něhy a bolesti. Dával mi obojí, snažil se mě zmást, snažil se oklamat mou mysl.
"Ošukám tě a ukážu ti, komu přesně kurva patříš," zavrčel mi do uší.
Srdce se mi sevřelo a v hlavě mi zůstalo prázdno.
Zpočátku jsem se bránila. Něco takového jsem ještě nikdy neudělala. Ale to ho jen ještě víc rozzuřilo. Nechtěla jsem ho. Chtěla jsem jen Christiana. Chtěla jsem dotek svého Christiana. Místo toho jsem byla nucena cítit dotek zrůdy.
ČTEŠ
Dangerous love (Icy Love 2)
Teen FictionPS? Nečti bez prvního dílu. Anděl je někdo, kdo je sladký, laskavý, starostlivý, klidný a jemný. Nejkrásnější žena na planetě. Někdo, kdo je úžasný ve všech směrech. Je to dívka, která vám rozbuší srdce, když vejde do místnosti. Dívka, kterou budete...