Maya"Christiane!"
Ztratila jsem to. Vzlykala jsem, prosila a prosila o víc. Potřebovala jsem to s takovým zápalem a jen on mi to mohl dopřát. Nakonec to udělal. Christian do mě vrazil zpět, tahal mě za vlasy a donutil mě čelit každému z jeho tvrdých přírazů.
A jak řekl, nepřestala jsem prosit. Bral mě jako zvíře hladovějící po své družce. Brutálně mě šukal. Hrubě. Rychle. Hlouboce.
Prosila jsem, jeho jméno jsem měla stále na rtech, až jsem nakonec bouchla. Můj orgasmus na mě zaútočil s takovou zuřivostí, že se mi podlomila kolena, ale Christianovy ruce mě podpíraly a dál mě zvedaly, abych čelila jeho přírazům. Rozbila jsem se na milion kousků, moje tělo se chvělo silou mého orgasmu.
Cítila jsem, jak do mě Christian přirazil ještě dvakrát, než též dosáhl svého orgasmu. Přišel s řevem, mé jméno utkvělo na jeho rtech.
Cítila jsem ho...v sobě. Všude. V mé mysli a v mém srdci. Cítila jsem se tak správně. Byla jsem jeho a on byl můj.
Náš ostrý dech naplnil místnost a já cítila jeho bušící srdce v zádech. Christian pustil mé boky a já padla na postel, on se na mě zhroutil, jeho tělo zakrývalo moje jako teplá deka.
Jakmile moje hlava narazila na polštář, zavřela jsem oči a cítila, jak se ze mě Christian skutálel. Na protest jsem zasténala a slyšela jeho hluboký smích.
Ucítila jsem plácnutí na zadku a prudce jsem otevřela oči. Otočila jsem hlavu čelem k němu a zírala do této krásné, drsné tváře.
"Wow," zašeptala jsem. Usmál se, ukázal mi své dolíčky, a mně se sevřelo srdce.
"Ublížil jsem ti?" zeptal se náhle vážně.
Zavrtěla jsem hlavou. Určitě mi ublížil, bolelo mě všude, ale on mi neublížil v špatným slova smyslu. Místo toho mi poskytl potěšení, které jsem nikdy předtím nezažila.
"Dobrá, protože jsem s tebou neskončil."
Moje oči se rozšířily. Christian mě převalil na záda a usadil se mezi moje roztažené nohy. "Ten malý kaskadérský kousek, který jsi předvedla... ve snaze přimět mě žárlit. Řeknu ti, jsem velmi naštvaný. Vezmu si tě celou noc... abych ti dal lekci."
Zasténala jsem nad jeho slibem.
A svůj slib dodržel. Vzal si mě znovu a znovu. Někdy rychle, někdy pomalu. Přirážel do mě, dokud jsem nebyla úplně vyčerpaná a bolavá.
Přestávala jsem počítat, kolikrát jsme přišli, ale než se na mě zhroutil, objala jsem ho kolem ramen a pohladila ho po krku. "Myslím, že jsem se poučila," vydechla jsem přes lapání po dechu.
Sotva jsem udržovala oči otevřené. Christian se zasmál, než mě políbil na krk, kde byl jeho obličej právě zabořený.
"Je ti špatně?"
"Ano."
"Dobře." Christian se odtáhl a padl na břicho vedle mě. Přetočila jsem se na bok, abych mu čelila.
Christian se téměř ospale usmál a oči přitáhl k mému krku. Natáhl se dopředu a jemně pohladil prstem po kůži. "Označil jsem si tě," zašeptal a vypadal na sebe nesmírně hrdý. Jeho oči zářily majetnickým leskem.
Potřásla jsem hlavou a usmála se. Nikdy jsem neviděla, že by se Christian takhle přestal ovládat. Poprvé jsem viděla rozsah jeho majetnictví. Měla jsem se bát, ale nebála jsem se. Místo toho jsem se cítila chtěná a milována.
Přisunula jsem se blíž ke Christianovi a uviděla jsem jeho záda. Ležela jsem hlavou na jeho paži a zasněně jsem vzdychla. Věděla jsem, že by mi nikdy neublížil. Christian by mi dal jen potěšení.
Moje ruka se přesunula na jeho záda a prsty jsem obkreslila tetování ptáka, které pokrývalo polovinu jeho zad a kolem lopatek. Pták vypadal, jako by vstával z ohně, ale design byl nádherně proveden. Pokaždé, když jsem se na to podívala, byla jsem úplně hypnotizovaná.
Christianovy svaly se pod mým blouděním a zkoumajícím dotykem napínaly.
"Co je to za druh ptáka?" zeptala jsem se zvědavě a prsty přejížděla po jeho roztažených křídlech.
"Je to Fénix," zamumlal v odpověď. "Nechal jsem si ho udělat v den, kdy jsem převzal funkci šéfa."
"Ach." Když jsem položila další otázku, mé prsty se ptáka stále dotýkaly. "Je to oheň, ze kterého stoupá?"
Cítila jsem, jak přikývl. "Oheň a popel."
"Popel?" zeptala jsem se.
"Když jsem to převzal, byly rodiny téměř zničeny. Po smrti mé matky vše Larrin úplně ztratil. Byl skoro celou dobu opilý a sotva se staral o rodinu. Byli jsme téměř zničeni a byli jsme tak blízko tomu, abychom všechno ztratili. Už nebyl způsobilý být šéfem. Nebyl dost silný. Když mi bylo devatenáct, předal mi titul a já se stal Bossem," vysvětlil Christian. Při zmínce o smrti jeho matky a otcově jménu mi ztuhla bloudící ruka a vzduch opustil mé tělo.
Christian si toho nejprve nevšiml, když pokračoval ve svém příběhu. "Popel představuje rodiny, když jsem to vše převzal. Všechno a všichni byli zničeni. Ztratili jsme tolik a musel jsem začít znovu a znovu budovat naše impérium. Stali jsme silnější a větší armádou. Vybudoval jsem zpět své impérium z popela."
***
ČTEŠ
Dangerous love (Icy Love 2)
Roman pour AdolescentsPS? Nečti bez prvního dílu. Anděl je někdo, kdo je sladký, laskavý, starostlivý, klidný a jemný. Nejkrásnější žena na planetě. Někdo, kdo je úžasný ve všech směrech. Je to dívka, která vám rozbuší srdce, když vejde do místnosti. Dívka, kterou budete...