52 BÖLÜM

370 13 0
                                    

Öylece duruyordum namlunun ucunda. Sadece sıkmasını bekliyordum arkamdaki adamın.

"Sıkacaksan sık,elin titremesin yeğen"

Karşımda duran Hacı'ye bakarak dedim.
Gülüyordu bana bakarak o da. Benim ölmemi istiyordu. Geçmişte kalan hesaplar kapanmamışti. Beni öldürene kadar sakinleşmeyecekti. Durmayacaktı da.

"Cihan,korkuyor musun? Ölümden falan?"

Yanıma gelip gömleğimin yakalarını düzeltti dalga geçercesine. Sinirimi inanılmaz derecede bozuyordu bu şerefsiz.

"Hadi Akın,hadi koçum..Hadi yap"

Başımda duran silahın titrediğini hissedebiliyordum. Korkuyordu. Şimdiye kadar kimseye zarar vermemişti arkamdaki çocuk. Bu bana sıkamazdi, yapamazdı korkudan.

"O tetiği çekersen,bu sefer gerçekten babasız kalırsın"

Salona biri girmişti. Kimin olduğunu göremedim,ama bu bir kadın sesiydi. Topuklu ayakkabının sesi tüm salonda yankılanıyordu. Yanımıza geldiği an kimin olduğunu görmüştüm. Ne kadar da yaşlanmış ama tarzı hiç değişmemiş. Onun burada ne işi var hiç anlayamadım.

"İndir o silahı, Akın"

O kadın arkama geçip o silahı indirdi yavaşça. Ali'ye bakmıştım. O da hiç bir şeyi anlamıyordu. İkimiz de şaşırmıştık bu olanlara.

"Sen ne yapıyorsun burada kadın?! Çık git evimden!"

Hacı ona bağırdı.

"Amca ne oluyor burada?Bu kadın kim?Ne diyor bu?"

"Ben gerçekleri söylemeden hiç bir yere gitmiyorum"

Devrim baya kararlıydı. O gür sesi salonda yankılanıp duruyordu. Ona dönüp baktım.

"Akın,senin gerçek baban Cihandir"

Bunu duyduğum an beynim durmuştu. Daha kendime gelemeden Devrim beni kolumdan tutmuştu ve Akına çevirdi beni.

"Sen..Sen Nazlının oğlu olamazsın"

"Anamın adını alma o pis ağzına!Sen anamla babamı öldürmüşsun!"

Yüzüme bağırdı. Böyle bir şey asla olmamıştı. Bu söylediği şey tamamen bir yalandı. Saçma sapan bir yalandı.

"Bu kör Hacının söylediği bir yalan bu..Utanmaz,arlanmaz..Öz abisini öldürmüş bu adam. Şimdi, Ali'yle Cihan benimle geliyor"

Devrimin söylediği şeyler bana hiç inandırıcı gelmedi. Bunca zaman neredeydi? Bizim burada olduğumuzu nasıl öğrendi,nasıl geldi? Nazlının üstünden çok yaz çok kış geçti. Niye bu kadar bekledi?Niye hemen gelmedi? Yalan söylediğine emindim. Sırf bizi kurtarmak için geldi,ama nasıl buldu ki beni?

"Devrim.. Seni geberteceğim kadın"

"Bakalım kim kimi gebertecek..Sen beni mi yoksa ben seni mi. Şimdilik görüşürüz, kör Hacı"

Devrim Ali'yle beni çekiştirerek evden çıkardı. Handani gördüğüm an ona koşup sımsıkı sarıldım tüm gücümle. Kokusunu içime çeke çeke sarhoş olmuştum. Yüzünün her kısmını öpe öpe bitirdim. Doyamadım ona.

"Cihan.. Kızımız.. Kızımızı bul"

"Bulacağım,Handan.. Bulacağım"

Omuzumda deliler gibi ağlıyordu Handan. Bir türlü susturamadim. Ağlamaktan gözleri şişmişti.

"Kızımı öldürmeden bul, Cihan.. Yalvarırım bul.. Lütfen bul,yoksa yaşayamam ben bu acıyla.."

"Bulacağım,tamam..Söz bulacağım"

DelalîmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin