Sandra neşeyle bahçeden çıkıp odasına ilerlerken bir yerden gelen hararetli öküsürük sesiyle oraya döndü. Bu ses Jasperın odasından geliyordu. Sandra gülümsemesini genişleterek odasına girdi. Jasperın da sonuna geliyordu yavaşça hissedebiliyordu. Ama onun öncesinde bu kraallığı da kendisinin yapmak istiyordu Jasperı zorla bir antlaşma imzalatmalıydı hemen masasına oturup güzel diksiyonuyla bir antlaşma hazırlarken, gülümsemesini büyüttü sırada imzalatmak vardı. Odasına Miayı çağırttıp beklerken elindeki antlaşmayı sıkıca tutuyordu.
Mia gelen korkutucu haberden sonra Sandranın odasının kapısının önünde korkusunu dindirmeye çalışıyordu. Ama pek bir etki yaptığı söylenemezdi. Kapıyı korkuyla elleri titreyerek çaldı ve içerden gelen gür "gir" sesiyle. Kapıyı yavaşça açıp içeri derin nefes alarak girdi. Mia Sandranın önüne gelip reverans yaparak durduğunda. Sandra gülümseyerek "elimde ki bu belgeyi fark ettirmeden krala imzallattıracaksın anladın mı beni" Mia şaşkın bir şekilde " ama leydim bunu tek başıma asla başaramam, birisinin daha olup dikkat dağıtması lazım" Sandra derince düşünürken Miaya hak verdi Jasper direk okurdu.
Miaya bakıp " ilk onun odasına sen gireceksin ve krala kur yapmaya başlayacaksın" Mianın yüzü kızarmaya başlarken ağzından sadece "ne " kelimesi çıkmıştı. Sandra devam ederek "ardından ben girip başka bir konu açacağım sende o ara bir kağıdı oraya koyacaksın ve imzalatacaksın anladın mı beni?" Mia utana sıkıla "evet, leydim" dediğinde. Sandrayla beraber odadan çıktı.
Mia eline kağıdı alıp, Sandraya son kez bakıp derin bir nefes alarak kapıyı çaldı. Jasperın odasından gelen gür sesle Mia kapıyı açıp yavaşça içeri girdi. Sandra 5 dk daha bekleyip kapıyı çalıp diğer gelen komutla içeri girdiğinde içerde Nicki görmesiyle gülümsemesi büyüdü. Mia Jasperın yanında yer almış kağıdı fark ettirmeden masaya koymuştu bile. Ama utandığı için kur yapamıyordu. Sandra Miaya keskin gözlerle bakmaya başladığında Mia imayı anlayıp elini yavaş ve temkinli hareketle kralın omzuna koyup yanaşırken. Jasper kafası karışmış şekilde Miaya baktığında, Sandra dikkati üzerine çekerek "Lucasla görüşmek istiyorum" Dedi. Jasper Sandraya dönüp "neden?" Diye sorduğunda Sandra Jasperın masasının üzerinde olan takvime bakarak "ben buraya geleli 7 ay olmuş lordum, onu görmek istiyorum ve hatırlatmak isterim ki bana söz vermiştiniz" Jasper arada Miaya baıp kendini tutmaya çalışırken. Sandrayı dinlemesi zor oluyordu, Nick araya girip "Lucas kim?" Diye sorduğunda.
Mia jasperın kulağına "lütfen belgelerinizi artık imzalayın lordum kaleme ihtiyacım var" diyip zorlarken. Jasper zaten okuduğum belgeler diyerek bakmadan imzalamaya başladığında gözleri sandrayla Nickteydi Sandra onu Lucası anlatıyordu. Mia Jasperın işinin bitmesiyle kalemi usulca alıp yere düşürmüş gibi yapıp aşağı eğildiğinde Jasper zor bir nefes aldı.
Sandra, Jaspera dönüp "bugün onunla görüşmek istiyorum lordum. Lütfen ricamı kırmayın" dediğinde. Jasper Sandranın dediğine cevap vermek için düşünürken, Mia yüzünden zor bir durumda kalmıştı. Bu yüzden kendisini bi hayli kasarak konuşması gerekiyordu. "Tamam lordlarıma bu durumu iletip yanınıza göndereceğim" derken sonunda alçalan Jasperın sesiyle Sandra tiksinerek Jaspera bakarken "gerçekten mi lordum çok iğrençsiniz " diyerek odadan çıktı. Jasper doruk noktasına gelmiş bir şekilde küfür ettiğinde. Nick sırıtarak ayağa kalkmış ve "Bana o kız için ayar çekiyordunuz lordum, bu durumu onun önünde yapmanız pekte iyi olmadı değil mi?" diyip dilini şıklatarak "sanırım onu teselli etmem gerekecek" diyerek arkasına dönüp odadan çıktı. Jasper ikinciye küfür savurup hareketlenirken, Mia geri çekilerek ayağa kalktı, Jaspera bakarak "iyi miydim lordum" dediğinde Jasper öfkeyle "evet çok iyiydin Mia " diyip ayağa kalkarak ilerlemeye başladığı sırada. Mia hızlıca kağıdı masadan alıp Jasperın ardından "ama lordum çok gerilmiş duruyordunuz, sadece rahatlatmak istemiştim" Jasper, Miaya dönüp "aferim Mia büyük başarı. Ama bir daha bunu odam dışında yapmaya kalkarsan cezası çok ağır olur" demesiyle Mia kafasını sallayıp "özür dilerim lordum bir daha olmayacak" diyerek Jasperdan uzaklaşıp Sandranın odasına girerek derin bir nefes aldı. Başında ki en büyük tehlike olan Sandra dan kurtulmuştu ama şuandan itibaren de kralın gözü onda olacaktı. Bu yüzden daha dikkatli olmalıydı.
Sandra odadan öfkeyle çıkmış gibi yapma rolünü çıktığı gibi silip bahçeye gülerek ilerlemeye başladı. İçinden Miayı takdir ediyordu, bir erkeği etki altına almanın en kolay yolu cinsellikti ve o da iyi yerden vurmuştu. Onu tebrik etmesi gerekecekti. Arkasından gelen Nickin sesiyle alıngan bir şekilde ona döndü. Nick gülerek ona bakıyordu, Sandra neden güldüğünü anlayamazken. Nick Sandraya yaklaşarak "ona ne imzalattınız leydim" Sandra yüzünde ki ifadeyi değiştirip anlamamış edasıyla "ne imzası " Nick Sandraya yaklaşarak "o sana aşık Sandra, bazı şeyleri görmesi zorlaşıyor ama ben seni tam olarak görüyorum. Bu yüzden sorumu cevapla" Sandra kafasını anlamsızca sallayıp cüretkar bir şekilde farklı bir soru sorarak. "Beni nasıl görüyorsunuz lordum." Diyerek Nicke yaklaştığında Nick sırıtarak " Tehlikeli ve bir o kadar da etkileyici bir kadın. Onun sana aşık olmasını anlıyorum ama daha dikkatli olması gerekmesi gerekiyor size karşı " Sandra kafasını sallayıp "haklısınız lordum gerçekten dikkatli davranması gerekiyor, yoksa hazinesinden neden para azaldığını asla bulamayacak" Nick keskin bir gülümsemeyle Sandraya daha da yaklaşarak arada ki mesafeyi sıfıra indirip. "vay canına, kral ne kadar da aptalmış" dediğinde Sandra alınmış bir şekilde "öyle dememelisiniz lordum, sonra kralımız çok alınır ve üzülür. Ben bunu istemem." Nick gülerek Sandraya bakıp "çok etkilendiğimi söylemem gerek eski kraliçe. Ama ben Jasper değilim aleyhime bir şey olursa hiç durmam" Sandra kahkaha atarak "durmanızı isteyen kim lordum biz sizi aktif seviyoruz pasif değil."
Sandra Nickten usulca uzaklaşıp saçını savurarak "şimdi izninizle rolümü oynamalıyım" Nick anlayamamış şekilde Sandraya bakarken. Jasper yanlarında bir anda bitip Sandraya ithafen "odamdan nasıl bu denli saygısızlıkla çıkarsın" dediğinde Sandra dolu gözleriyle Jaspera döndü ve "beni sevdiğinizi söylemiştiniz bari bunun yalan olduğunu gözümün önünde kanıtlamasaydınız." Jasper Sandranın ağlamasıyla affallarken onu ilk defa ağlarken görüyordu. Nick geriye çekilip Sandrayı süzüyordu o kadar gerçekçi davranıyordu ki gerçekten alınıp ağladığını sanabilirdi. Nick kafasını sallayıp oradan yavaşça uzaklaştı. Sandra nasıl olurda Jasperın hazinesinden para çaldığını fark etmişti, anlam veremiyordu. Sanırım istemeden de olsa onu küçümsemişti ama karşısında ki kişi Jasperdan kat ve kat tehlikeli biriydi. Daha dikkatli olmalıydı bundan sonra.
Jasper hala affallamış şekilde dururken Sandra "özür dilerim lordum odanızdan bu denli çıktığım, için bir daha olmayacak" (ah benim sandram, ne kadar da kurnazsın. Küçük şeytanım benimmmm) Jasper kafasını sallayıp "tamam önemli değil bir daha sakın böyle bir şey yapmaya kalkma" Sandra başını sallayıp "emredersiniz lordum, şimdi müsaadenizle odama geçebilir miyim?" Jasper kafasını sallayıp onay verdiğinde Sandra hızla odasına gidip içeri girdi. Göz yaşlarını silip ohh be derken Miaya dönüp elini uzattı. Mia Sandranın bir anda ağlamış gözlerle gelmesine mi yoksa bir anda yüzünde oluşan gülümsemeye mi şaşırsa bilemezken. Kağıdı Sandraya verdi o sırada Sandra konuştu. "Seni takdir etmem lazım Mia, güzel hamleydi. Beni etkiledin, aferim. Şimdi çeneni sıkı tut, özellikle lord Nicke karşı. Eğer konuşmaya zorlanırsan " Sandra bir anda dolabına dönüp dolabının kapı kulpuna sıkıştırılmış hapı alarak "bunu iç acısız ölüm senin olur, inan bana söyledikten ya da söylenmeye zorlanırken daha acılı bir şekilde ölürsün." Mia korkuyla hapı eline aldı ve kafasını sallayıp "emredersiniz " dediğinde Sandra "şimdi gidebilirsin " Mia yalpalayarak odadan çıkıp ilerlemeye başladı. Öleceğini hep biliyordu ama bi anda bunları bu şekilde duymak içini acıtmıştı. Ama leydi haklıydı her türlü işkenceye maruz kalacağına, hapı içmeliydi. Bu hap onun basit kurtuluşuydu. Umarım buna zorlanmam diyerek odasına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZLER
Fiksi SejarahGüçlü bir krallığın ilk kızı olup piyon olmak zordu, özellikle sevilmeyen ve genelde yem olarak kullanılıp ilk yenilen piyon olmak. Hayatım bir satranç oyunu gibiydi. Bazen şah mat olurken, bazen şah mat yapıyordum. Ne kadar fazla zafer kazanırsam...