3.

513 24 0
                                    

Brian

Bár eddig Skylar és Shawn nem vette észre egész este őket figyelem. Már vacsora közben is furák voltak nekem, ahogy kerülték egymás tekintetét, még is testük szinte összeért. Láttam, hogy legjobb barátom megfeszül, mikor kiszúrja, hogy húgom Connorral táncol, majd felállt és oda sétál. Ahogy óvatosan vezeti tenyereit a lány igen keskeny csípőjére és, ahogy Sky közelebb húzza magához. És most azt is árgus szemekkel figyelem, mi történik közöttük. Mendes közelebb hajol, gondolom hogy megcsókolja, majd hugi fejét rázva mond valamit, mire a srác elviharzik. Sky lába egy pillanatra földbe gyökerezik, de aztán mérgesen, trappolva indul a srác után, én pedig utána. Nem akarok kukkolni vagy olyan dolgot látni, amit egy báty gondolkodás nélkül félbeszakít. Eszméletlenül féltem Skylart, mindentől elvégre ez a dolgom, de soha nem gondolnám, hogy pont Shawntól kellene óvnom őt. Ő a legrendesebb srác, akit ismerek, így ha ezek ketten úgy döntenek, hogy akarnak a másiktól valamit legőszintébb áldásom rájuk. Lassan lépek a konyha üvegajtaja mögé, ahonnan azonnal meghallom húgom aggódó, kissé remegő hangját.

-Shawn nincs baj, csak lélegezz. -Suttogja elhaló hangon. Legjobb barátom nem válaszol, szívem pedig azonnal összeszorul az aggodalomtól. Sejtem mi történik oda bent, ami egy kicsit sem tetszik. Legjobb barátomnak valószínűleg pánikrohama van, ami sajnos nem az első, ráadásul mostanában egyre több. Már készülök belépni, hátha tudok segíteni nekik, ha esetleg Sky nem tudná kezelni, de Shawn végre megszólal.

-Jól vagyok. -Hangja erőtlen hallom, hogy még mindig zilálva veszi a levegőt. -Minden rendben.

-Megint hazudsz! - Dünnyögi zavarodottan, de még is erőteljesen, Cipője nyikorgásából és térde ropogásából ítélve feláll. -Megkeresem Briant és haza viszlek. -Jelenti ki ellenmondást nem tűrve, így úgy gondolom itt az ideje a belépőmnek. Gyatra színészi tehetségem előkapva lépdelek feléjük úgy csinálva, mint aki csak egy kis jégért jött. -Emlegetett szamár. -Szisszen fel Sky azon nyomban, amint meglát. -Shawn szarul van, haza viszem. -Mutat az asztalon könyöklő srác felé. Lopva pillantok rá, húgom, olyan mint egy törpe terminátor, így mindig eléri azt amit akar és ezzel legjobb barátom is tisztában van. Nem vitatkozik.

-Kinn áll a kocsim, kulcs az előszobába. -Biccentek egyetértően. Mendesnek nem tesz jót, ha ilyenkor társaságban van, Skylar pedig már nagy lány, tud vigyázni magára. Ettől függetlenül, ha Shawn valami olyat tesz, ami nem helyes tuti megverem, aztán talán mint legjobb barátja viszek neki jeget.

-Az enyémmel megyünk. -Nyögi ki végül a srác is, arcát megdörzsölve tenyerével, hogy visszanyerje eredeti színét.

-Nekem mindegy. -Vonja meg vállát hanyagul, aztán gyors puszit nyom arcomra. Barátom esetlenül kezet nyújt, majd el is tűnnek az ajtóban.

Gondolataimmal egyedül maradva huppanok le a benti kanapéra, kicsit átgondolva mit is gondolok erről, de végül arra jutok, hogy mindkettőben bízok. Ismerem Skyt, nem egy ne bánts virágszál és ismerem Shawnt is, aki pedig egy igazi lovag. Elég nagyok már ahhoz, hogy eltudják dönteni mit akarnak. Nem tudom mennyi időre tűnhettem el, de legközelebb csak arra leszek figyelmes, hogy barátnőm óvatosan simít végig felkaromon, azzal visszarángatva a valóságba.

-Min agyalsz drágám? -Érdeklődik arcom cirógatva, vékony lábait maga alá gyűrve mellettem.

-Shawn és Skylar, Skylar és Shawm. -Ingatom fejem Meg csinos pofija és a bejárat között. Fogalmam sincs, hogy szerethetett belém ez a lány, de az biztos, hogy egyszer megkérem a kezét. Barátnőm felkuncog, mialatt apró tenyerét arcomra simítja.

-Nyilvánvaló volt.

-Mi? -Egyenesedek ki hirtelen, keze arcomról ölembe csúszik, mialatt elkerekedett szemekkel pislogok rá. Mióta húzzák ezek?

-Shawn kábé 17 éves kora óta bele van zúgva Skyba. -Elakad a lélegzetem. Az már kibaszott öt év! És akkor Skylar még csak 13 éves volt. -Nem hiszem el, hogy nem esett le, hogy a dalai hetven százalékát róla írta! -Rázza fejét hitetlenül, mintha ez olyan nyilvánvaló lenne. Annyiszor kérdeztem már tőle kiről szolnak a dalok, de mindig mást mondott. "Csak összességében a szerelemről, egy random lányról"-A Never be alonet, csak feltételezem, de hogy az Illuminate az fullra róla szól, ahogy a Shawn Mendes dalai nagy része is. Francba már Brian még a Wonderről is levágós. Hogy a fenébe nem vetted észre? -Ingatja fejét, amitől szőke haja ide oda leng. Elgondolkozom. Valóban igaza lenne Meghannek? A legjobb barátom évek óta bele van zúgva a húgomba és egyszerűen nem mondta el nekem! A legjobb barátjának! Érzem, ahogy a dühvel keveredett csalódottság átjárja mellkasom.

-Miért nem mondta? -Kérdezem tőlem szokatlan indulattal. Barátnőm mély levegőt vesz, majd megrázza fejét.

-Brian, a legjobb barátja vagy. Skylar pedig a húgod. Szerintem retteg, hogy elveszíti valamelyikőtöket. -Simogatja finoman állam ujjbegyeivel, amitől már kivált belőlem egy óvatos mosolyt.

-Hogy nem vettem ezt észre? -Teszem fel újabb költői kérdésem. Tényleg, hogy vagyok ekkora balfék?

-Shawn jól titkolja, amit érez. -Vonja meg vállait visszafojtott vigyorral. Kezeit nyakam köré fontja, úgy kúszik egyenesen ölembe. -De most ne agyalj ezen, oké? Minden rendben lesz. -Ad gyöngéd csókot ajkaimra, amitől azonnal elveszek.

TNHMB //Shawn Mendes ✓Where stories live. Discover now