Shawn
Reggel telefonom csörgésére ébredek. Nem veszem fel, mert semmi kedvem emberekkel társalogni, alig aludtam az éjjel és nem most szándékozok felkelni. Mobilom újból megrezzen, ezúttal egy üzenetet jelez én pedig bár fél szemmel, de rápillantok. 5 üzenet és 4 nem fogadott hívás Andrewtól. Egy másodpercre megfordul fejemben, hogy visszahívom, de telefonom újból csörögni kezd.
-Igen? -Szólok bele kótyagosan, miután elhúzom a zöld ikont.
-Na végre már Shawn! -Csattan fel azonnal, amint meghallja hangom. Nincs jó kedve, ami engem is feszültté tesz. Menedzserem szinte mindig víg kedélyű, szóval most valami hatalmas szar lehet. -Mi a fenét csináltál te a Craigen lánnyal a tengerparton? Romantikus pancsi, majd pont ként az i-re naplementés csók? Minden ezzel van tele! Eszednél vagy Mendes? -Darálja egy levegővel. Megdermedek. Ha tele vele a net Brian is biztos látta. Skylar pedig most rengeteg szarságot fog kapni, aminek csak is én vagyok az oka. Nem szólok semmit, a hívást továbbra is tartva keresek rá nevemre. Kapásból hat cikk jön velem szembe, de én az elsőt nyitom meg.
Shawn Mendes újra szerelmes! -Írja a főcím.
A minap kapták lencsevégre a fiatal világsztárt, de ezúttal nem egyedül! Az énekes barátaival tartózkodott a parton, de egész nap a lány közelében volt és a közöttük lévő szikra még a fotókon is jól látható! Kapcsolatuk Shawn még nem erősítette meg, de az biztos hogy mi várjuk a fejleményeket! - A szoba konkrétan forog velem miközben a cikket olvasom, lélegzetem egyre szaporább, kezeim remegnek. Lejjebb tekerek, hogy megnézzem azokat a sokat mondó képeket.
Elkerekednek szemeim. Sky és én tényleg jól mutatunk a képeken. Az elsőn a pokrócon ülve beszélgetünk, a másodikon kézen fogva sétálunk a vízbe, a harmadik akkor készült mikor épp felemelem a hullám alól. Az utolsón pedig háttal ülünk, a tengerrel szemben és ajkunk jól láthatóan összeér.
Shawn: Beszélnünk kell.
Írok azonnal üzenetet, legjobb barátomnak, miután bezárom a cikket. Muszáj beszélnem vele, nem akarom hogy még jobban belekavarjon a sajtó ebbe. Nem akarom elveszíteni Briant, totyogós korunk óta ő a legjobb barátom. Úgy tudom Meghannel van, így nem is várok azonnal választ, de érkezik.
Brian: Láttam a cikkeket, de Skyal is beszéltem. Megbeszéljük személyesen.
Tuti be fogja verni az orrom és meg is érdemlem. Beleszerettem a legjobb barátom húgába, de baszki nem tudok már így gondolni rá! Ő Skylar, aki utálja ha így hívják én még is imádom és mindig is imádtam így hívni.
-Shawn válaszolj. -Eszmélek fel Andrew hangjára. Szegény nem tudom mióta és miről beszélhetett a semmibe, ugyanis én teljesen elvesztem.
-Nem figyeltem ne haragudj. -Rázom meg fejem, viszont ő ezt nem látja.
-Azt kérdeztem, mi lesz most? Te és Sky? Komoly? Brian mit szól? Tudja egyáltalán? -Sorolja fel újra kérdéseit, majd óriási sóhaj után válaszolni kezdek.
-Fogalmam sincs mi lesz most. Róla írom a dalaim, mióta ezt csinálom szóval részemről igen, komoly. -Tartok kis szüntet, mert olyan dolgot mondok el, amiről eddig ő sem tudott. Annyiszor kérdezte már, kiről szólnak a dalok, de mindig hazudtam. -Brian nem tudom mit szól és most már biztos tudja, azt írta: Láttam a cikkeket, de Skyal is beszéltem. Megbeszéljük személyesen. -Olvasom fel az üzenetet. Andrew is mély levegőt vesz mielőtt megszólal.
-Craigent ismerve, ha még nincs ott, hogy kiverje azt a szép fogsorod máskor sem fogja. -Hallom hangján, hogy mosolyog. -Megpróbálom leszedetni ezeket a cikkeket, de te beszélj Skyal... és Shawn -Szólal még rövid szünet után. -Ne pörögd túl, nem szeretném ha rohamod lenne. Lélegezz és hívj ha baj van, oké? -Hangjában tükröződik az aggodalom. Mindig ilyen, mikor olyan helyzetben vagyok, hogy rám törhet egy pánikroham. Persze ezek random is jöhetnek, de vannak szituációk, amik előhozhatják és ez most pont egy ilyen.
-Persze, köszönöm Andrew. -Mosolyodok el halványan. Niall régen mesélt arról, hogy Simon mekkora egy geci volt velük és olyankor, na meg ilyenkor hálát adok az égnek, hogy nekem őt küldték mint menedzser. Mellettem van, kirángat a szarból állandóan és meghallgat akár egy barát. Hálás vagyok neki és néha azt érzem ezt túl kevésszer mondom, de amikor mondom mindig az a válasza, hogy ez a dolga.
Miután elköszönünk egy pillanatra lerakom a telefonom, hogy össze tudjam szedni a gondolataim, de végül nem jutok semmire.
Shawn: Sajnálom. -Csak ennyit tudok írni, mert könnyeimtől nem látom a képernyőt. Mobilom félre dobva folytatom a sírást, de csöngetnek. Nem megyek ajtót nyitni, viszont az illető újból megnyomja a csengőt, majd kopogni is kezd jelezve, hogy nem adja fel.
-Shawn tudom hogy itthon vagy, itt a kocsid! -Hallom az ismerős hangot, amitől ezerrel kezd verni a szívem. Könnyeim letörölve indulok meg, hogy beengedhessem a lányt. Sky amint meglát, eltátja száját és egy pillanatra lefagy. Szemei pirosak, de így is gyönyörű. Szó nélkül lép be és csukja be maga mögött az ajtót, majd teljes testtel elém lép. -Sírtál? -Simítja apró, puha tenyerét arcomra én pedig önkéntelenül biccentem bele kobakom, szemeim lehúnyva. Érintésre jólesően bizsereg az egész testem.
-Mit csinálsz itt? -Szedem össze magam, hogy megkérdezhessem azt, ami már az első pillanatnál megfogalmazódott bennem. Sky ellép, kezeit táskája pántjára vezeti. Mindig ezt csinálja mikor kellemetlenül érzi magát, ez nála egy ilyen védelmi mechanizmus.
-Beszélnünk kell. -Vágja rá szűkszavúan, mielőtt beinvitálja magát a nappalimba. Cipőjét meg az előszobába lerúgja, úgy húzza lábait törökülésbe a díványon. Vonakodva, de vele szemben foglalok helyet az üveg asztal tetején. Ha anya ezt látná biztos kinyírna, de most legkisebb gondom is nagyobb ennél.
-Én annyira sajnálom! -Kezdem el, amint összekaparom gondolataim. -Andrew megpróbál intézkedni, hogy lekerüljön a cikk, de nem biztos, hogy menni fog. Brian nagyon kibukott? Azt írta beszéltetek, meg majd mi is fogunk, de őszintén szólva nagyon félek ettől az egésztől most, mert.. -Hadarom egy levegővel, de mutató ujját a számra helyezi és azzal félbeszakít.
-Shawn, hagyj engem is szóhoz jutni. -Korhol le, majd elemeli ujját. -Nagy levegő. Nem érdekel a cikk, Brian is tőlem tudta meg nem onnan. Nincs kibukva, sőt ő hozott ide, de mitől félsz? -Ötezer kérdés kavarog a fejemben. Csak úgy random elmondta a bátyjának, hogy csókolóztunk? Brian nincs kibukva? Ráadásul ide is hozta? Miért? Hogyan? Nem értek én már semmit.
-Félek, hogy elveszítelek és rettegek, hogy elveszítem Briant. -Mondom ki végül őszintén. Skylarnek soha nem tudtam hazudni. Kicsi korunk óta át lát rajtam.
-Ne légy buta. -Ingatja meg fejét, ujjait combomra vezetve. Nem tehetek róla, de érintésére nadrágomban elindul valami, amin nem segít óvatos cirógatása. -Senkit nem veszítesz el. Látod, hogy itt vagyok.
-És Brian?
-Ő is itt lesz, csak haza vitte Meget. -Küld felém apró mosolyt, amitől tényleg azt érzem, hogy minden rendben. Nem tudom mi lesz most, hogy hogyan tovább, de kezdenek elúszni kételyeim, s amikor Brian vigyorogva lép be nappalimba, úgy mint aki haza jött valahogy teljes testem megkönnyebbül.
YOU ARE READING
TNHMB //Shawn Mendes ✓
RomanceOh, I've been shaking I love it when you go crazy You take all my inhibitions Baby, there's nothing holdin' me back... Mi történik akkor, mikor a múlt egyszerűen bekopog az ajtón? Mikor figyelmeztetés nélkül megjelenik a lány, akiről a dalaid 70%-á...