22.

332 15 7
                                    

Skylar

Niall koncertje valami elképesztő. A küzdőtér közepén állunk, hátam még mindig Shawn testéhez simul, aki néha előre hajol egy kósza csókért vagy egyszerűen csak puszit nyom arcomra. Mendes a dalok nagy részét velem együtt vidáman énekelgeti, miközben barátja elvarázsolja a tömeget. Tényleg nagyon tehetséges. Idővel elérkezünk az utolsó előtti dalhoz, aminek címe számomra ismeretlen, ahogyan dallama is, így sokkal nagyobb érdeklődéssel figyelem, mint az azt megelőzőeket. Shawn persze azonnal megismeri, feltételezem abból, hogy kicsit erősít szorításán, s fejét nyakhajlatomba dönti.

-So if we knew all along
Why did it take so long?
We've known since we were young
So why did it take so long?
You know you make me feel loved
Make me feel like I'm home
So if we knew all along
Why did it take so long? -Énekli Niall lehunyt szemekkel a színpadon állva, míg barátom ugyan azt duruzsolja fülembe. A világ megáll velem ebben a pillanatban. Csak mi vagyunk, mindenkit teljesen kizárok s talán pont emiatt fordulok meg karjai között és csúsztatom kezeim nyaka köré. Barátom közelebb von magához, úgy énekli a második verzét szinte ajkaimra.

-Moving on, you and I started looking back
Now we've got to make up for all the wasted time
You know I'd never let you just walk on by
From the day that I met you I knew you'd be mine -Néz mélyen a szemembe, de én akaratlanul is felnevetek karjai között. Mikor megismert csak 3 éves voltam ő pedig 7.

-Pedofil. -Kuncogok fel halkan, de úgy mégsem ölöm meg a pillanatot, hisz Shawn csak vigyorogva megingatja kobakját, gyors puszit nyom ajkaimra, úgy kezd bele újból a refrénbe. Fejemet mellkasára döntöm, hogy kiélvezhessem ennek az estének minden pillanatát. Barátom illata azonnal orromba szökik és még hangos zenétől is hallom szívének ritmusát. Boldog vagyok. Őszintén nem éreztem magam még soha ennyire szabadnak. Lehet ezt hívják rózsaszín ködnek, de azt akarom, hogy életem hátra lévő része ilyen legyen a srác mellett, akit szeretek.

Az utolsó dalát sem ismerem újból ellentétben a sráccal, aki ugyan olyan lelkesen énekel immáron újból mögöttem, mint a koncerten eddig elhangzó összes többi dalt. Amint vége van, a tömeggel együtt haladunk kifelé, majd a hatalmas aulában teljesen átadom a srácnak az irányítást, aki azonnal egy elkerített területhez vezet. A fekete pólós csávó talán el is mosolyodik és szó nélkül beenged minket és rögvest meg is pillantjuk a zenekarával beszélgető énekest. Niall felemeli szőke kobakját, s amint kiszúrja a mellettem állót elvigyorodik és a dobos karján végig simítva lelkesen indul felénk.

-Shawn! -Tárja szét karjait önfeledten, amint az említett elé ér. A srác is ugyan így tesz, majd miután elszakad barátjától újból vissza röppen mellém mialatt tenyerét derekamra vezeti.

-Niall, bemutatom Skylart. -Pillant rám csillogó szemekkel én pedig nevem hallatára felé nyújtom mancsomat. Vidáman fogadja el, de aztán újból Shawnra vezeti tekintetét.

-Azt a Skylart? -Érdeklődik elnyílt ajkakkal, amitől rögvest zavarba jövök. Ez azt jelenti, hogy beszélt rólam neki? Felötlő kérdésemre a srác következő megszólalása választ is ad, amivel még jobban pirossá varázsolja arcomat.

-Azt bizony! -Húz magához még közelebb és puszit nyom homlokomra, nyomatékosítva, hogy hozzá tartozom. Halványan elmosolyodok, úgy pillantok fel újból Niallre. Ajkaira hatalmas mosoly szökik, miközben alaposan végigmér. Nézése egyáltalán nem zavaró és tekintete annyira melegséget áraszt, hogy még csak rosszul sem érzem magam.

-Jaj te lány, ha tudnád mennyit hallottam én rólad! -Karol át vidáman. Kijelentésével végre nem engem hoznak zavarba, ugyanis Shawn elpirulva simítja kezét tarkójára. Mindig ezt csinálja, amikor zavarban van és valami hihetetlen aranyos.

-Remélem csak a rosszat. -Vigyorodok el szélesen, de Horan azonnal heves fejrázásba kezd.

-Rólad? Rosszat? -Szökik égbe szemöldöke, de szeme még így is játékosan csillog. -Jaj Skylar olyan szép. Skylar olyan kedves. Skylar olyan tehetséges, -Vékonyítja el hangját, miközben ide-oda billeg. Hangosan kuncogok rajta és kíváncsian várom a folytatást, hogy barátom még is miket csacsogott rólam. -Skylar annyira sz..

-Be lehet fejezni. -Szól közbe zavartan nevetve Shawn, mielőtt befejezhetné. Barátja valóban abba hagyja és védekezően felemeli kezét, jelezve a visszavonulását. Óvatosan hátrál az időközben őt szólongató férfi felé, így rövid időre megint kettesben maradunk Shawnnal.

-Skylar annyira mi? -Fordulok irányába szemöldököm emelgetve, hátha kitudom húzni barátomból azt a bizonyos sz betűs szót. Mendes kacagva ingatja meg hátrahajtott fejét, mialatt kezei rátalálnak derekamra, hogy közelebb húzzon.

-Szexi. -Böki ki végül, s mielőtt bármilyen reakciót adhatnák száját enyémre tapasztja, azzal belem fojtva a szót. Az időközben visszatért Niall torokköszörülésére röppenünk szét és mintha mi sem történt volna kezdenek el beszélgetni valami meccsről. Őszintén fogalmam sincs, hogy ez most foci, kosár vagy hoki, de mind a ketten nagyon lelkesek, így eszem ágában sincs közbeszólni.

Szerintem lassan már egy órája állok csendben közöttük Shawn oldalához simulva, de egyáltalán nem érzem magam kínosan. Sőt, kifejezetten jól szórakoztatnak ezek ketten. Végül barátom kezdi meg a köszönést, vigyorogva ölelgeti meg barátját, aki közvetlen azután elém lép.

-Örülök, hogy végre megismertelek! -Von szoros ölelésbe, s miután rendesen megszorongat szintén mosolyogva enged el. -Még találkozunk!

-Mindenképp! -Bólogatok lelkesen, majd barátom kezére kulcsolva ujjaimat indulunk ki a csarnokból. Nagyon jól éreztem magam, Niall nagyon közvetlen és kedves. Na meg persze vicces.

-Csendes voltál bent, baj van? -Torpan meg Shawn, amint autója mellé érünk, azzal visszarángatva engem a valóságba. Tényleg megnémultam, de csak azért, mert nem tudtam semmi érdemit hozzá szólni.

-Nincsen, csak nem értek a sportokhoz. -Vonok vállat mosolyogva, majd apró puszit nyomok szájára, hogy biztosítsam válaszomban, azonban úgy tűnik őt nem győzőm meg. Lebiggyesztett ajkakkal von közelebb magához, így kezeim muszáj vagyok nyaka köré fonni. Néha, amúgy annyira útban tudnak lenni.

-Biztos? -Fürkészi arcomat kiskutya szemekkel, de én csak újonnan mélyet bólintok.

-Biztos. -Nyomok még egy csókot ajkaira, mire végre ő is elmosolyodik. Vigyorogva emeli meg szemeit, de amint kiszúr valamit vagy valakit mosolya egy pillanatra lefagy.

-Fotóznak minket. -Pillant rám feszülten, de enyhe idegessége nem ragad át rám. Őt nem zavarják a paparazzik, így pontosan tudom, hogy csak miattam zavarja. Nem azért, mert nem vállalna fel, hanem mert, mint egy híres ember barátnője rám is rám szál majd a sajtó. Igazából engem sem nagyon érdekel, fotózzanak ha tetszem nekik így is, úgy is lesz negatív kritikája a kapcsolatunknak.

-Integethetek a kamerának? -Vigyorodom el kislányosan, ezzel oldva a feszültséget. Shawn meglepődik, de arcára mosoly szökik, amivel megmelengeti szívemet. Nem válaszol, egyszerűen jobbját levezeti derekamról és a fotóst figyelve kezd őrült hadonászásba. Én is irányába fordulok, lelkesen integetek én is felé. A kopaszodó ürge, egyébként készít pár fotót, majd mintha megköszönné ezt az egészet vissza integet és elsétál.

Este Shawn kanapéján ülve görgetem a közösségi médiát, mikor szemem megakad egy cikken.

Shawn Mendes és barátnője -Írja a cím, én pedig lelkesen görgetem végig a posztot.







TNHMB //Shawn Mendes ✓Where stories live. Discover now