Skylar
Bár a kilátás valóban gyönyörű volt, az ételek finomak és Shawnnal nem tudom, nem jól érezni magam teljes testemben megkönnyebbülök, amint a lábam szilárd talajt ér. A srác menten észre veszi mennyire megváltozott közérzetem. Kezét eszem ágában sem volt elengedni, de kissé lazítottam a szorításon így talán mindkettőnk ujjaiban marad vér. Eszméletlenül jól éreztem magam eddig és nagyon nem szeretném, hogy még vége legyen ennek az estének. Kézen fogva sétálunk egyenesen vissza a kocsihoz, ahol Shawn újra kinyitja nekem az ajtót, majd becsukja miután beszálltam. Mendes igaz úriember és mindig is ilyen volt. Villámgyorsan kerüli meg az autót és pattan be mellém, hogy elindulhassunk haza. Amint becsatolta övét, tenyerét azonnal enyémbe csúsztatja, mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne, de valahogy mellette tényleg annak tűnt. Hüvelykje apró köröket rajzol kézfejemre, majd a piros lámpánál kezem egyszerűen ajkaihoz emeli, mialatt mélyen a szemembe néz. Cselekedetétől megremeg a gyomrom és teljes testem forróság önti el, amit láthatólag ő is észrevesz, mivel száját laza félmosolyra húzza, szemeivel komolyan az utat figyelve. A következő pillanatban Shawn újból leparkol, amivel teljesen meglep. Kíváncsian pislogok felé, de ő csak magabiztos vigyorral pattan ki és nyitja ki nekem is az ajtót. Ujjaink újra összefűzve sétálunk a hatalmas füves területen céltalanul. A park, ahová jöttünk gyönyörű. A virágok mindenhol színesen virítanak s rajtunk kívül szintén csak egy két pár kószál kézen fogva. Az egész hihetetlenül romantikus.
-Fázol? -Simít végig felkaromon, amint észreveszi, hogy libabőrös. Hiába van nyár, a szél hűvös, pláne itt a tengertől nem messze. Shawn gondolkodás nélkül kapja le halványkék zakóját és teríti vállamra. Azonnal megcsap jellemző, férfias illata.
Nem tudom mióta bolyongunk szótlanul a hatalmas parkban, mert mellette teljesen elvesztem az időérzékem. Épp kiszúrok egy sokadik sárga virágot és már indulok is megnézni közelebbről, de a srác váratlanul megtorpan mellettem. Hirtelen azt hiszem valami baj van, de mikor kezeit derekamra vezeti és úgy húz közelebb magához, rögvest leesik mire készül. Apró mosolyra húzom ajkaim, azzal oda vonzva Shawn tekintetét. Szemei sajátjaim és szám között cikáznak, mialatt sokkal közelebb hajol hozzám. Végül párnáit enyémekre tapasztja, megszüntetve köztünk a távolságot. Csókja óvatos, karjaim lassan csúsztatom nyaka köré, ujjaimmal tarkóját cirógatva. Teljesen elveszek a pillanatban. A klisés, de létező levegőhiány miatt válunk szét, de íriszei rögtön megtalálják enyémeket, szája pedig felfelé görbül, szorításán nem engedve. Karjai között állva pillantok körbe és mikor feltűnik hol vagyunk halkan felkuncogok.
-Ezt te tervezted igaz? -Vonom fel szemöldököm pajkosan, elvégre az óriás kupola alatt állunk, ráadásul tökéletesen középen. Shawn lazán megvonja vállait, mielőtt válaszolna.
-Lehet túl sok romantikus filmet néztem a repülőn.
-Az lehet. -Vigyorodok el még szélesebben és nem bírom ki, hogy ne hajoljak újból ajkaira, elvégre hívogatják enyémeket.
Egy darabig csak állunk itt, majd kézen fogva indulunk vissza az autóig. Az út kellemes csendben telik, Shawn is csak akkor szólal meg, mikor beérünk Pickeringbe.
-Alszol nálam? -Első randi után rögtön haza akar vinni? Felvont szemöldökkel pislogok rá, ugyanis tényleg meglepett. Nem akartam, hogy vége legyen az estének, de nem szeretném azt se, ha olyan dolgokba mennénk bele, amiknek még nincs itt az ideje. -Ha szeretnéd alszok a kanapén, csak legyél ott reggel. -Pillog rám kiskutya szemekkel, amivel azonnal meglágyítja a szívem. Ismerem Shawnt, ezzel arra akart utalni, hogy semmi nem fog történni. Tényleg nem fog, elvégre ő nem az a srác, aki beleerőszakol én meg biztos nem fekszek le vele az első randi után, pláne nem adott helyzetben.
-Te terveztél még valamit igaz? -Húzom mindentudó félmosolyra ajkaim. A srác oldalra biccenti fejét, egy pillanatra rám vezeti tekintetét, majd megszólal.
-Túl jól ismersz. -Csóválja meg fejét vissza fogott vigyorral. -Terveztem igen, de semmi 18 pluszost. -Esélyem sincs válaszolni. Mendes leparkol, majd vigyorogva száll ki én pedig olyan gyorsan pattanok ki utána, hogy esélye sincs kinyitnia nekem az ajtót. A tornácon előkeresi a kulcsát, majd cipőinket lerúgva sétálunk be a nappaliba. Shawn előreszalad és mire beérek már egy szál rózsával áll előttem. A rózsa talán a legromantikusabb virág, de ezek mellett a kedvencem is és ő ezt tudja. -Nem akartam nálatok odaadni, mert féltem, hogy elhervad, de az a tiéd. -Nyújtja felém a virágot halvány pírrel az arcán.
-Köszönöm! -Veszem el tőlé és automatikusan emelem orromhoz, hogy megszagolhassam. Imádom a rózsát.
-Arra gondoltam... -Fogja meg óvatosan kezemet, majd húz maga után a kanapéra. Törökülésben helyezkedek el a műbőrön a fiúval szemben, aki vigyorogva méreget. -Zenélhetnénk egy kicsit mint régen! -Kapja elő gitárját a kanapé mögül. Igen ezt is tervezte, elvégre a hangszer már be volt készítve. Mint régen. Régen rendszeresen énekelgettünk együtt négyesben. Shawn már akkor hihetetlenül énekelt, Aalnak is szintén jó hangja van, míg mi Brivel inkább csak rontottuk az összhangot.
-Inkább énekelj te nekem. -Támaszkodok meg könyökömmel a dívány háttámláján. Szeretek énekelni, de nem tudok, előtte meg amúgy is mindig zavarban voltam.
-Énekelj velem! -Nógat tovább, tenyerét combomra simítva. Érintésére egy pillanatra megremeg a testem, s mikor belenézek barnáiba elveszek. Végül ujjait vissza vezeti a húrokra és játszani kezdi a kedvenc közös dalunk akkordjait.
-You're insecure, don't know what for
You're turning heads when you walk through the do-o-or
Don't need make-up to cover up
Being the way that you are is enou-ou-ough -Énekli vigyorogva hol rám, hol pedig a gitárra pillantva. A dalt hátra lévő részét Shawnnal közösen énekelem, miközben minden mozdulatát tanulmányozom. Heves, de még is van benne visszafogottság. Teljesen elkalandozok és csak az rángat vissza, ahogy mélyen a szemembe néz, miközben nekem játszik.
-If only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately... -Szemei annyira elvarázsolnak, hogy észre sem veszem mikor fejezi be a dalt, csak azt, hogy óvatosan az üveg asztal tetejére helyezi a hangszert és közelebb csúszik hozzám.
-Jövőhéten hétvégén mit csinálsz? -Simít végig arcomon ujjaival, miközben felteszi kérdését. Ezek után, hogy tudnám azt mondani, hogy nem érek rá?-Semmit, miért?
-Eljössz velem Niall koncertjére? -Vigyorodik el kisfiúsan, nekem pedig leeseik az állam. Tudtam, hogy barátok elvégre tele volt vele a média, de nem gondoltam volna, hogy valaha talalkozok vele. Vagy, hogy Shawn egyáltalán szeretné, hogy megismerjem őt.
YOU ARE READING
TNHMB //Shawn Mendes ✓
RomanceOh, I've been shaking I love it when you go crazy You take all my inhibitions Baby, there's nothing holdin' me back... Mi történik akkor, mikor a múlt egyszerűen bekopog az ajtón? Mikor figyelmeztetés nélkül megjelenik a lány, akiről a dalaid 70%-á...