26.

337 10 0
                                    

Shawn

-Shawn! Skylar! Ébresztő! -Andrew, mint egy eszelős veri szobám ajtaját, de én még sem teszek mást, minthogy közelebb húzódok barátnőmhöz és puszit nyomok homlokára. Sky sem akar nagyon reagálni, azon kívül, hogy mellkasomba morog. Annyira jó volt ez az éjszaka, hogy nem akarom, hogy vége legyen. A fürdőszobában történt események és az azt követő kisebb pánik után bekuckóztunk az ágyba és egészen idáig összebújva aludtunk, ami sokkal pihentetőbb volt, mint bármelyik másik, eddig a turnén töltött éjszakám.

-Shawn fel kell kelnünk. -Mocorog mellettem, s oldalára fordul, hogy kimászhasson, de nem hagyom neki. Szorosan fűzöm karjaim dereka köré és egyszerű mozdulattal húzom felsőtestemhez és hajtom fejem nyakába.

-Sky anyuék fél órán belül itt vannak! -Kopognak újonnan, ezúttal Brian, de ő nem próbál betörni szimplán informálja húgát és tovább is áll.

-Még egy kicsit! -Dünnyögöm nyakába, hátha tudok egy kis időt nyerni, de barátnőm most már nem hagyja magát, nagy lendülettel indul meg, de egy pillanatra felszisszen, ledermed, majd kuncogva fekszik vissza az ágyra. Sziszegésre elkerekednek szemeim, térek azonnal észhez és igazítom meg göndör fürtjeim. -Mi fáj? -Hajolok felé, hogy íriszeibe tudjak nézni. Sky vigyorogva megrázza fejét, majd újból erőt vesz magán, hogy elinduljon. Pólómban és alsónadrágomban sétál át a fürdőbe, én pedig nagyokat pislogok utána. Hihetetlenül szexi így és valahogy sokkal felszabadultabb, mint eddig volt.

-Fent vagytok? -Nyitja résnyire az ajtót menedzserem és óvatosan dugja be rajta fejét. -Hol van Sky? - Emeli meg szemöldökét, miközben végignéz a szobában.

-Eldugtam. Nem engedem haza! Itt marad! -Rántom meg vállaim lazán, mielőtt újból elterülnék az ágyon, de barátnőm pont ekkor lép ki a fürdőből, szóval ez a tervem meg is bukott. Andrew szó nélkül pillant végig a lányon, aki még mindig ez én ruhámban álldogál és az én fogkefémmel mossa a fogát.

-Sky tudunk beszélni négyszemközt? -Mosolyodik el halványan, mire az említett azonnal bólint. Szemöldököm ráncolva vizslatom a lányt, aki szó nélkül öltözködik fel, igazítja meg haját és indul el Andrew után.

-Miről akar beszélni? -Szólok utána kíváncsian, mielőtt kiléphetne. Skylar megtorpan, lebiggyeszti ajkait, miközben megemeli vállait jelezve, hogy ő sem tudja. Fura, vajon mit akarhat menedzserem a barátnőmtől? Biztosan kibeszélnek .

Skylar

Kíváncsian lépek be Andrew után a szobába. Fogalmam sincs mit akar, de gondoltam nem váratom, ha nem muszáj.

-Sky, nem akarok és nem is fogok kertelni. -Kezdi el komolyan, majd lehuppan az egyik fotelbe. Idegesen tördelem ujjaim magam előtt. Nem tudom mit szeretne tőlem barátom menedzsere, de ez a kerteléses dolog semmi jót nem takar számomra. Feszülten rágcsálom szám, ha a férfi hamarosan nem szólal meg tuti nem marad rajta bőr vagy eltöröm saját ujjam. -Nyugodj már meg, mindjárt elájulsz! -Nevet fel, miközben végig mér, majd leveszi szemüvegét és az asztalra helyezi. -Szükségem van még egy emberre a csapatomban a turné idejére. -Szólal fel újból én pedig lehuppanok vele szemben az ágyra, úgy figyelem mondanivalóját, miközben teljesen felengedek. -Igazából semmi extra, Merch csomagok kiosztása, esetleg insta sztorik készítése a shawnaccess oldalra. Én rád gondoltam, lenne kedved? -Vigyorodik el végül, de én nem tudok semmit mondani. Kérdések hada cikázik fejemben összevissza, amit persze ő is észre vesz. -Természetesen mi fizetünk mindent, illetve fizetését is kapsz. -Bólint komolyan, mintha ezek lennének azok, amik foglalkoztatnak pedig nem. Kicsit sem.

-Andrew ez egy létező állás ajánlat, vagy Shawn keze van benne? -Teszem fel végül azt, ami azonnal eszembe jutott. Andrew félmosolyra húzza ajkait, amivel sikeresen lebuktatja saját magát. Hihetetlenül jól esik, de nem fogadhatom el. Ez túl sok, egy ilyen ellátás fixen egy kisebb vagyon.

-Shawn nem tud róla, de szeretném, ha velünk tartanál, jót teszel Mendes mentális egészségének, illetve az itteni légkörnek is. Mellesleg a srácok is nagyon bírnak téged. Brian mondta, hogy biztos nem mennél bele, abba hogy csak úgy velünk gyere, mondjuk sejtettem, hogy át fogsz látni ezen is. -Kuncogja el magát, miután befejezi monológját és visszateszi orrára szemüvegét.

-Van egy ajánlatom. -Vigyorodok el gyors mérlegelés után. -Elvállalom az állást, segítek bármiben, de... -Tartok rövid szünetet, amivel még jobban felkeltem Andrew érdeklődését. - nincs fizetés. - A férfi elhúzza ajkait, átgondolja a helyzetet, arca többször is kifejezi nem tetszését, de végül kezét nyújt.

-Jössz velünk, mindent mi állunk, de nincs fizetés. -Biccent határozottan, mire belecsapom kezemet tenyerébe és megrázzuk azokat. Semmi komoly, mindketten végig vigyorgunk, de mégis így hivatalos ezért megtesszük. -Üdv Shawn Mendes csapatában Miss. Craigen.

-Lekötelez Mr. Gertler! -Biccentek komolyan, de mondandóm végre szélesen elvigyorodom.

Shawnnal fogok tartani a turnéja hátra lévő részében. Ez hihetetlen. Boldogság árad szét mellkasomban miközben vissza sétálok a nappaliba. A menedzserrel még megbeszéltük hogy egyelőre nem mondjuk el srácnak, hanem most hazamegyek és a következő koncert helyszínen találkozunk. Shawn valószínűleg ki fog ugrani a bőréből amikor megtudja, hogy vele tartok, de legszívesebben most én is azt tenném.

-Na miről beszéltetek? -Kérdezősködik azonnal, amint kiszúr. Időközben felöltözött kék farmert visel egyszerű fehér pólóval, de kinézete mégis úgy vonzza szemeimet, mint a mágnes. Elismerően vezetem végig rajta tekintetem. Kimondottan tetszik a látvány és az előző este történtek után egészen máshova helyezem kettőnket.

-Semmi extráról. -Vonok vállat lazán. Nem tudok hazudni és nem tudom, mit mondjak, amivel megelégszik, így megpróbálok Brian felé andalogni hátha ő kiment, de Mendes utánam ered, elkapja derekam és úgy húz mellkasára.

-Ne hazudj nekem Skylar. -Suttogja fülembe, amitől kiráz a hideg. Rá kell jöjjek, hogy mindig is ekkora hatással volt rám, de most, hogy nem kell ezt elnyomnom magamban, minden sokkal intenzívebb.

-Ne aggódj, idővel mindent megtudsz. -Fordulok felé hirtelen, miközben kezeim közé fogom értetlen arcát. -Szeretlek. -Mosolyodom el, majd apró puszit nyomok orrára. Barátom továbbra is értetlenül pislog rám, mialatt égig emeli szemöldökeit.

-Én is szeretlek, csak nem értelek. -Csóválja fejét apró vigyorral, s pont akkor nyom csókot ajkaimra, mikor anyuék megjelennek az ajtóban. Vigyorogva emelem rájuk szemeimet, de mikor meglátom anyukám nyúzott arcát és kisírt szemeit földbe gyökerezik a lábam és teljes testem megfeszül. Shawn is észreveszi, tenyereit derekam köré fonja biztatásképp, amire szükségem is van, mikor anyu kimondja azokat a szavakat, amiktől az elmúlt fél évben a legjobban féltünk.

-Drágáim, a nagyi... -Nem tudja befejezni. Keserves zokogásba kezd, amivel engem is magával ránt. Ha Mendes nincs mögöttem biztos összeesek, ugyanis megrogynak lábaim, de ő továbbra is erősen tart kezei között. Észre sem veszem Brian mióta áll mellettünk, de most megérzem kezét hátamon. Mind egy kisgyerek sírok a két srác kezei között és bár tudom, hogy Bri tartja magát biztos vagyok benne, hogy belül ő is összetört. A nagyi annyit vigyázott ránk gyerekkorunkban, annyi sütit sütött nekünk, mikor szomorúak voltunk, most meg egyszerűen nincs többé. Nem vagyok képes felfogni. Egyszerűen nem megy.






TNHMB //Shawn Mendes ✓Where stories live. Discover now