12.

427 14 0
                                    

Skylar

-Faszom kontinensek! -Csattan fel Nele telefonomon keresztül. Szobámban, azaz Brian vendégszobájában ülök és hajammal baszakodok már vagy 20 perce. 7 óra van, Shawn azt mondta 8-ra jön értem, én pedig azon kívül, hogy hajat mostam és kisminkeltem magam semmi mást nem csináltam. Nem tudom mit csináljak vörös tincseimmel, s arról hogy mit vegyek fel halvány lila gőzöm sincs. -Vasald ki és tűzd el! -Darálja a következő ötletét, ami az én kézügyességemmel is kivitelezhető, így csillogó szemekkel dugom be hajvasalóm és halászom elő bőröndömből a hővédőt.

-Ez meg van, de mit vegyek fel? -Kezdem el egyesével vasalni hullámos tincseimet.

-Azt hiszem erre én tudom a választ! -Dugja be fejét a résnyire nyitva hagyott ajtón Meg, majd belökve a falapot meglenget egy vállfán lógó, fehér alapon, apró rózsaszín virágos ruhát. Eltátott szájjal figyelem a gyönyörű költeményt, miközben Meg vigyorogva lépdel a szekrény elé, hogy az ajtóra akassza a már kivasalt ruhát. -Ad ide segítek. -Veszi ki kezemből a hajvasalót, hogy abban is besegíthessen. Valószínűleg sokkal jobban járok azzal, hogy ő veszi kezelésbe tincseim, elvégre  lmegjelenése mindig kifogástalan.

-Nele, ő Meghan, Brian barátnője. -Pillantok a telefonban ücsörgő lány felé. -Meg, ő Nele a legjobb barátnőm.

-Nagyon örülök! -Lelkesedik Meg, a mobilom felé pislantva, majd újból minden figyelmét hajamnak szenteli.

-Én is! Ha te nem lennél, Sky valószínűleg pizsamába menne. -Kuncog fel lábait átkarolva. Kivételesen nem kezdek vitatkozásba, mert ha ezek ketten nem lennének, nem tudom mit kezdenék magammal. Szerintem fél nyolcig sírnék az egyik sarokban, majd összekaparnám magam negyed óra alatt valami szerencsétlen szettbe.

-Shawnnak úgy is tetszene. -Szólal meg egy negyedik hang. A tükrön keresztül nézek fel bátyámra, aki hátát az ajtólapnak döntve fürkész minket. Érzem, hogy arcom piros színt kezd felvenni, amin szerencsére valamennyit tompít a felkent alapozó. -Elhoztam az ékszerésztől. -Emeli meg a kezében tartott arany karkötőt, amit anno még Shawntól kaptam és hordtam minden nap egészen addig, míg egy hete el nem szakadt, ráadásul Bri tudtom nélkül vitte el megcsináltatni.

-Köszönöm! -Veszem el tőle, hogy vissza applikáljam csuklómra. Már hiányzott.-Egyébként Bri, ő Nele. Nele, Brian a bátyám. -A srác lelkesen intett egyet a kamerába, majd adott barátnőjének egy gyors puszit és már el is tűnt az ajtóban. Pár perc múlva bőrdzsekiben, kocsi kulccsal a kezében lépett vissza hozzánk.

-Megyek megfenyegetem Shawnt még gyorsan. -Dobja fel a kulcsot saját maga szórakoztatásra.

-Brian! -Rivallok rá, válaszul hangosan felnevet és megingatja fejét.

-Viccelek. Most hívott, nem tudja mit vegyen fel. -Röhögi el magát újból, aztán gyors köszönés után le is lép. Vigyorogva rázom meg fejemet, legalább ő is hatalmas krízis helyzetet él át nem csak én. Shawn stílusa kitűnő, ruhatára pedig elég bő ahhoz, hogy rendesen felöltözzön. Ha segítség kell az azt jelenti, majrézik.

Fél órán belül a Meghantől kapott ruhában és fehér tűsarkúban mérem végig magam a tükörben. Vörös tincseim szögegyenesen omlanak vállamra, míg ajkaimra szintén vörös szín került. Zöld szemeim kiemeli a barna smink, amit magamnak készítettem.

Shawn

-Fekete vagy a fehér ing? -Emelgetem magam előtt a két külön vállfát, hol a tükörbe, hol pedig legjobb barátomra nézve. Azt hittem kellemetlen lesz pont tőle tanácsot kérni, de Brian olyan komolyan ül az ágyamon és válaszol az összes hülye kérdésemre, hogy az már szinte művészet. Egyébként azt, hogy van választási lehetősége, anyukámnak köszönhetem. Kétségbeesetten hívtam fel, hogy este randim lesz, bár ő még nem tudja, hogy Skyal, de fél órán belül itt volt, hogy segítsen kivasalni.

-Zakót veszel? -Vonja fel szemöldökét a szekrényre pillantva. Azonnal a bútor elé libbenek, ahonnan szintén kiveszek három öltönyt.

-Fekete, sötétkék vagy bordó? -Mutogatom felváltva a zakókat, majd mikor kiszúrom az egyik kedvencem azt is kikapom a szekrényből. -Vagy ez? -Lengetem meg a világoskék öltöny felsőt. 

-Fekete ing a világoskékkel. -Biccent határozottan, én pedig azonnal öltözni kezdek. 5 perc múlva elismerően nézek végig magamon, aztán ideges mosollyal fordulok legjobb barátom felé.

-Jól nézek ki? -Simítok végig zakómon. -Baszki Brian, tetszeni fog neki? -Vakarom meg feszülten tarkómat, mielőtt kiválasztok egy az öltözékemhez illő órát.

-Nyugodj már meg! -Korhol le. Egyszerű mozdulattan pattan fel és sétál elém, hogy tenyereit vállaimra vezesse. -Shawn, tökéletesen nézel ki, de ezt ne gombold be. -Nyúl a legfelső gombhoz, hogy kigombolja azt, majd megigazítja gallérom. -Hova mentek? -Érdeklődik kíváncsian, miközben visszahuppan ágyamra.

-360, a CN Tower-ben. -Brian szemei elkerekednek, én pedig azonnal zavarba jövök. -Sok? Utálni fogja? Biztos utálni fogja! -Kezdek azonnal pánikolni. Nem akarom elszúrni. Skylar nagyon fontos nekem és szeretném, hogy jól érezze magát velem.

-Imádni fogja. -Mosolyodik el, de engem nem győz meg. -Komolyan mondom Shawn, csak.. -Elsápadok. A csak sosem jelent jót. Legjobb barátom azonnal észreveszi, hogy mennyire lesokkoltam,mire hangosan felnevet. -Sky retteg a magasban. -Baszki elfelejtettem! Skylar mindig is félt a magasban.

-Utálni fog miatta! -Temetem tenyerembe arcomat. Ezt most rendesen elszúrtam.

-Dehogy fog. -Rázza meg fejét, mialatt leguggol elém. -Imádni fogja és imádni fog téged is.

-Biztos vagy benne? -Húzom el ajkaim, tenyerem tarkómra vezetve.

-Teljesen biztos, de indulás. Elkésel! -Lök meg, mire rögvest az órámra kapom a tekintetem, ami háromnegyed 8-at mutat.

-Kösz haver. -Ölelem meg szorosan mielőtt elindulnék a lányért, akit szeretek. Aki meg fog ölni, amikor beszállunk a liftbe.

TNHMB //Shawn Mendes ✓Where stories live. Discover now