Shawn
Sky nő létére elég sportosan vezet, de jelenleg ezt sem érzem elég gyorsnak. Ágyékom fájdalmasan nyomódik nadrágom cipzárjának, s az sem segít, hogy menyasszonyom apró tenyere oda-oda kalandozik, amikor épp nem a váltóval babrál. Épp felvált ötösbe, ahogy felkanyarodik az országútra, s ujjai újból a cipzárommal bíbelődnek. Torkom kiszárad, teljes hátam az ülésbe feszül, miközben minden erőmmel azon vagyok, hogy ne nyögjek fel. Skylar teljesen kikészít, s mióta megtörtént az első egyszerűen nem tudok nem rá gondolni kevés ruhában. A teste valami elképesztő, s mindig is jól táncolt, de csípője mozgása gond nélkül a földre terít. Heves lélegzettel figyelem, ahogy ujjbegyei apró köröket írnak rajtam, s újból felforrósodott testem csak arra vár, hogy lehúzza a cipzárt, de nem teszi. Ajkain ördögi félmosoly ül és bár jól tagadja ő is alig bír már egy helyben ülni. Sky leparkol házunk előtt, én pedig olyan gyorsan pattanok ki az autóból, mintha életem múlna rajta. Tulajdonképpen valamilyen szinten múlik is. Miután ő is kiszállt, gondosan lezárja az ezer éves járműt, ami helyett biztos veszek neki egy másikat, de most ez egy pillanatra sem tud érdekelni, majd sürgetve haladunk a bejárat felé. A többiek még buliznak, mert senki nincs még itt, de ez nekem szerencsére kapóra jön. Amit kinyílik az ajtó automatikusan kapom el Skylar derekát és lököm a hűvös márványfalnak. Ágyékom csípőjének feszül, miközben csókjaim nyakát célozzák. Gondolkodás nélkül kapom ölembe, s sétálok vele egészen az emeletig. Súlya szinte meg sem kottyan, ő mégis úgy csimpaszkodik rajtam, mintha félne, hogy leejtem. Szobánkban lendületesen dobom a puha matracra és egy másodpercig végigmérem, ahogy előttem fekszik. Bordó szaténruhát visel, ami észveszejtően símül keskeny derekára. Sky hatalmasat nyel, miközben hideg ujjaim ruhája alá simítom. Óvatosan fejtem le róla a vékony anyagot, ami alatt nem várt meglepetés vár. Olyan csipkés fehérneműt visel, amivel bármilyen alakommal ilyen állapotba hozna, de a legmeglepőbb, hogy még sosem láttam rajta. Tátott szájjal simítom végig az anyagot, mitől barátnőm szemmel láthatólag megremeg. Tetszik, hogy ilyen reakciót váltok ki belőle, rettentően beindít.
-Gyönyörű vagy. -Suttogok kéjesen fülébe, majd óvatosan megharapom fülcimpáját. -És csakis az enyém... -Adok apró puszikat először álla vonalára, majd lassan egyre lejeb haladok. Tenyerem felfedezi kerek mellét, s azt kezdem kényeztetni, de ő hirtelen fordít a helyzeten.
-Nehogy azt hidd, hogy mindig te irányítasz Mendes! -Néz mélyen a szemebe komolyan, amitől gyomrom is megremeg. Mire készül? Óvatosan mászik feljebb, hogy elérjen valamit az éjjeli szekrényben, de én ezt kihasználva nyomok puszit alhasára. Lassan kúszik vissza rám, miközben mindent tudóan meglengeti a fekete selyemkendőt feje mellett. A domináns Skylar elképesztően szexi. Hatalmasat nyelek miközben alaposan végigmérem. Kínzóan komótos mozdulatokkal cirógatja végig oldalam, miközben ingemen keresztül édes puszikkal szórja be felsőtestem. Kezeim fokozatosan vezényeli fejem fölé, mialatt én kíváncsian figyelem mit csinál. Nadrágom lassan elszakad, ha nem csinál vele valamit. Testem egyszerűen sóvárog érintéséért. Ügyesen köt masnit csuklóim körül, s újonnan végigcirógatja karjaim, miközben visszavezeti tenyereit mellkasomra. Automatikusan engedem le kezeim, de szemei felcsillannak és erőszakosan vezeti vissza karjaim. -Itt kell hagynod.. -Nyom nyálas puszit nyakamra. -Nem engedheted le... -Még egy puszi, ezúttal torkom másik oldalára. Óriásit nyelek, de szót fogadok. Skylar szemeiben olyan tűz ég, hogy még véletlen sem mernék ellenkezni, de nem is akarok, mert felettébb élvezem amit csinál. Apró kezei legfelső gombomra siklanak, óvatosan fejti ki, majd nyom édes puszit helyére. Ezt fájdalmasan lassan csinálja, ágyékom önmagától emelkedik meg a lány felé, de ő egyszerűen rám ereszti testsúlyát, azzal nyugton tartva. Leheletnyi csókokkal borítja egész felsőtestem, oldalam szinte égeti forró lehelete. Észre sem veszem, de egyre hangosabb vagyok, miközben úgy ficánkolok alatta, mint egy partra vetett hal. Ez felér egy kínzással. Nyirkos ujjai már alsónadrágom korcánál járnak, de egyenlőre nem szeretne kiszabadítani, hanem folytatja ajkaival munkáját.
-Sky istenem! -Nyögök fel, miután megérzem forró leheletét bőrömön. Hátam a matracnak feszül, s egyszerűen gyötör, hogy nem tudom megérinteni, ő még is úgy játszik rajtam, mint egy zongorán. Ó ezt még vissza fogja kapni, csak szabadítsam ki a kezeim.
-Sss, halkan.. -Kúszik vissza hozzám, ajkainkat csak milliméterek választják el, de nem csókol meg. Megőrülök. Érezni akarom körülöttem.
-Akarlak.. -Nyögök fel erőtlenül, mialatt végre lefejti alsónadrágom. Csoda, hogy nem repedt szét.
-Tudom. -Néz fel rám elképesztően szexin, s mélyen tartja a szemkontaktust, miközben elkezdi száját is bevetni. Elolvadok. Gerincemen végigszalad a bizsergés, lábaim megremegnek és csípőn önkénytelenül libben felfelé utat törve magának. Valóban nem szándékos volt és tudom, hogy Sky nem rajong a dologért, de most nem teszi szóvá egyszerűen folytatja, s talán látom rajta, hogy egy kicsit ő is élvezi.
-Oldozz el! -Szedem össze minden bátorságom és szólok rá, amint kis levegőhöz juttat. Egész testem lüktet és sóvárgok, azért hogy megérintessem. Skylar egy pillanatra megdermed, de aztán kivételesen úgy tesz, ahogy kérem. Amint szabadok kezeim lendületből fordítom magam alá, s kulcsolom össze ujjaink fejünk felett. Testét még mindig az a szexi csipke fedi, így első dolgom, hogy végre megszabadítsam tőle. Laza mozdulattal kapcsolom ki melltartóját, s találom meg ajkaimmal kerek melleit. Visszafogottan nyögdécsel alattam, amivel még jobban felcsigáz, de nem adom meg neki azt az örömöt, amiből ő is kihagyott engem. Végigcsókolom teste minden centiméterét, körmei felsértik hátam és karom is, aminek biztosan nyoma marad, de nem érdekel. Érezni akarom mennyire tetszik neki, amit vele csinálok. Lassan húzom végig karján rideg ujjaim, s vezetem egészen nőiességéig. Értetlenül pislog rám, de amint saját kezével kezdem izgatni megremeg. Egy darabig együtt mozgunk, de ahogy elveszem enyémet, ő is így tesz. Erőszakosan vezetem vissza ujjait magához, mialatt füléhez hajolok. -Látni akarom, ahogy saját magad élvezed... mutasd mit tudsz Skylar... -Duruzsolom fülébe, amitől teljes teste megfeszül, de nem fogad szót. Óvatosan megrázza fejét, miközben tenyerét visszavezeti oldalamra. Kellemetlenül érzi magát. Nem szeretném ilyen helyzetbe hozni, de tudnia kell előttem semmit nem kell szégyellnie. -Édesem, semmit nem kell szégyellned előttem. -Fogom vissza maga egy pillanatra, hogy mélyen a szemébe tudjak nézni. -De semmit nem erőltetek. -Nyomok gyors puszit homlokára, s a meghitt pillanat után folytatom is kényeztetését ezúttal saját kezemmel. Háta megfeszül és érzem rajta, hogy közel jár, így abba hagyom tevékenységem. Sky szenvedve felnyög, teste szinte többért könyörög, amit nemsoká meg is adok neki. Hirtelen fordítom hasára, s paskolok rá kerek fenekére, amivel meglepem. Egy pillanatig szemezek tenyerem piros nyomával, ami lassacskán kezd eltűnni. Akkor jó, mert az égvilágon nem akarnék fájdalmat okozni neki. Derekánál foga húzom fel és pozicionálom be mindkettőnket. Egy határozott, de gyöngéd mozdulattal hatolok belé, s teste azonnal rám szorít. Kikészülök. Egyikőnknek sem kell már sok, így közösen mozgunk és tornásszuk egymást a gyönyör irányába. -Imádom, hogy nincs az a nyavalyás gumi! -Nyögök fel, közvetlen azután, hogy mindketten a csúcsra repültünk. Egyébként nincs problémám a gumival, mert védekezni fontos, mondjuk mi így is összehoztunk egy babát, de ez balszerencsének nevezett szerencse jellemzően ránk vall. -Minden rendben? -Simítok végig mellkasomon pihentetett felkarján. A szex jó, vele különösképpen, de az azt követő összebújás nélkül valószínűleg meghalnék. Pont emiatt nem preferálom az egyéjszakás viszonyokat. Ott nem tudsz hozzábújni partneredhez és megkérdezni minden rendben e.
-Minden rendben. -Mosolyodik el édesen, miközben kobakját mellkasomra hajtja. Mellkasomra, ami tiszta vörös rúzs folt és ez engem is megvigyorogtat.
-A baba? -Vezetem tenyerem pocakjára, ami még csak nem is gömbölyödik, még is tudom, hogy ott van a kisfiunk. Biztosan fiú lesz valahogy érzem.
-Semmit nem érez belőle, ráadásul még csak akkora, mint egy lencse. -Kuncog fel, de kezét ő is kézfejemre vezeti.
-Lencse? -Vonom fel szemöldököm játékosan. Tudom, hogy figyelemmel követi, mikor mekkora a pici, de még mindig mosolyognom kell, mikor ilyen hasonlatokat hoz. Múlt héten akkora volt, mint egy almamag. Nem tudom honnan szedni, de valahogy nagyon viccesnek találom, az mellett hogy hitetlenül aranyos.
-Lencse. -Biccent mosolyogva, de szemei már szinte maguktól lecsukódnak. Édesen préselődik még közelebb hozzám, s pillanatokon belül érzem. hogy egységesen veszi a levegőt. Irigykedem, hogy ilyen könnyen el tud aludni. Óvatosan rántom magunkra a takarót, hogy menyasszonyom egyenletes légzését hallgatva engem is elnyomjon az álom.
YOU ARE READING
TNHMB //Shawn Mendes ✓
RomanceOh, I've been shaking I love it when you go crazy You take all my inhibitions Baby, there's nothing holdin' me back... Mi történik akkor, mikor a múlt egyszerűen bekopog az ajtón? Mikor figyelmeztetés nélkül megjelenik a lány, akiről a dalaid 70%-á...