Shawn
Még mindig nem tudom felfogni, hogy Skylar tényleg itt van. Érzem kellemes illatát és testének melegét, mégis rettegek attól, hogy valaki megcsíp, felébredek és eltűnik. Épp a hotelbe tartunk, Sky szorosan simul baloldalamhoz a hátsóülésen, míg mindketten a jobbomban elhelyezkedő telefonom képernyőjét figyeljük. Minden koncert után hajnalig olvasgatom a twittert, arról, hogy hogy érezték magukat a rajongóim és ez most sincs másként. Persze én ragaszkodtam hozzá, hogy minden figyelmem barátnőmnek szenteljem, ő nem engedett ebből a rituálémból. Sőt, mint kiderült ő is minden este ezt csinálja, mióta elindult a turné.
-Na mi van fiatalok, nagy az öröm? -Kuncog fel az anyósülésen Andrew, miközben válla felett hátra biccent ránk. Skylar meg sem szólal, egyszerűen vigyorogva bólogatni kezd, miközben még közelebb fúrja magát hozzám, persze csak amennyire biztonsági öve engedi.
-Köszönöm. -Pillantok előre, s szinte azonnal megtalálom szemeit. Menedzserem elmosolyodik, úgy bólint halványan felém.
-Én csak azt akarom, hogy boldog legyél. -Tartja a szemkontaktust majdnem teljesen hátrafordulva. -Megérdemled. -Vigyorodik el biztatóan, amivel az én ajkaimra is mosolyt csal. Ezzel a görbülettel hajolok le és nyomok puszit barátnőm tincsei közé, aki érintésemre fészkelődni kezd egészen addig, míg ajkai el nem érik enyémeket. -Jó rátok nézni. -Teszi még hozzá, majd visszafordul mobiljához, azzal újból relatívan kettesben hagyva minket.
-Örülök, hogy itt vagy. -Adok még egy csókot szájára, mialatt zsebembe csúsztatom telefonom. Szeretem a rajongóim, de most Skylart szeretném szeretgetni kicsit, ha már itt van. Majd a tweeteket bepótolom a buszon.
-Örülök, hogy itt vagyok. -Kontrázik rá vigyorogva, mialatt megpróbál még közelebb kúszni. Izzadt vagyok és ragadok, de őt ez egyáltalán nem zavarja. -Hiányoztál. -Dünnyögi pólómba. Nekem is hiányzott nagyon-nagyon. Én vagyok az egyetlen, aki végre összejön élete szerelmével a turnéja indulása előtt két héttel. Még Niall is kinevetett és igaza volt, én is csak nevetni tudok magamon.
-Te is nekem nagyon. -Húzom közelebb magamhoz, már ha ez még lehetséges, majd mikor az autó megáll komótosan pattanok ki, majd nyújtok kezet barátnőmnek, hogy kisegítsem. Egy két rajongó lézeng itt és másik helyzetben szívesen fotózkodnék velük, most ehhez van a legkevesebb kedvem. Leakarok tusolni és bebújni az ágyba Skylar mellé, hogy hallgathassam szuszogását. Most erre van szükségem, így szó nélkül kulcsolom ujjaim Skyéra és húzom magam után a hotel bejárata felé. Persze végül nem bírom megállni, hogy ne írjak alá egy felém nyújtott figurát és álljak be azokra a képekre elvégre tényleg nem voltak sokan. Barátnőm végig mosolyogva álldogál Andrew mellett, amivel akarata ellenére hatalmas biztonságérzetet áraszt magából. Azzal, hogy nem hisztizik vagy hagy magamra, felmelegíti lelkem. Egy percig sem gondoltam, hogy hisztizni kezdene a félreértés elkerülése végett, de volt már ilyen tapasztalatom és kicsit azért tartottam ettől, de olyan türelmesen vár rám és beszélget a csapatommal, hogy egy pillanatra elbambulok, ahogy figyelem őt. Nevetve bólogat arra, amit Zubin mond neki, miközben barátian meglöki vállát. Örülök, hogy ennyire kijön mindenkivel.
-Gyönyörű barátnőd van. -Mosolyog rám az egyik lány, miután elkészítettük a közös képet.
-Tudom. -Kacsintok mosolyogva, mire halkan felkuncog és egy gyors köszönés után már el is tűnik. Miután mindenkitől elköszönök fáradtan sétálok vissza barátaimhoz, s fogom meg barátnőm kezét, aki még mindig gitárosommal cseveg valamiről. -Mehetünk? -Húzódok hozzá közelebb. Válaszul aprót bólint, mielőtt elköszönne a srácoktól. Én is így teszek és könnyedén lépdelünk lakosztályunk felé. Amint felérünk Brian és Andrew is eltűnnek szobájukban, így újból kettesben maradunk. Illedelmesen nyitom ki Sky előtt az ajtót, aki amint kiszúrja a hatalmas franciaágyat egyszerűen beleveti magát. Vigyorogva rázom meg fejem, sétálok utána és telepedek le mellé, hogy adhassak neki egy gyors puszit.
YOU ARE READING
TNHMB //Shawn Mendes ✓
RomanceOh, I've been shaking I love it when you go crazy You take all my inhibitions Baby, there's nothing holdin' me back... Mi történik akkor, mikor a múlt egyszerűen bekopog az ajtón? Mikor figyelmeztetés nélkül megjelenik a lány, akiről a dalaid 70%-á...