2.

563 20 0
                                    

Shawn

Skylar zöld, csillogó szemei rabul ejtenek. Mindig is ezt éreztem közelében, de az elmúlt években azt hittem, hogy az iránta táplált érzéseim elmúltak. Megint hazudok magamnak. Az utolsó albumon is vannak dalok, amik róla szólnak. Pontosan ugyan azt érzem még mindig, mint régen. Mellette valahogy megszűnik a külvilág. Fogalmam sincs pontosan mióta érzem ezt csak azt, hogy egyszer csak máshogy kezdtem nézni rá. Mikor már nem csak azért mentem Brianhez, hogy lássam a legjobb barátom, hanem azért is, hogy vele találkozzak. Hiába van köztünk 4 év, amikor büszkén közölte, hogy Németországban folytatja tovább a tanulást, azt hittem meghalok. Komolyan fizikai fájdalmat éreztem mellkasomban és érzek mai napig, ha csak rágondolok. Most pedig itt van, idegesítően rövid farmernaciban, fehér croptopban, kontyba kötött vörös fürtjeivel és a gyönyörű szemeivel. A kislány, aki elment négy éve, most kész nő ként áll előttem, amivel már nem csak szívem, de fantáziám is beindítja. Egészen eddig azzal nyugtattam magam, hogy túl fiatal hozzám, hogy még csak egy gyerek, de most hogy látom, mennyire felnőtt nem tudom ezt bebeszélni magamnak. Épp Connorral táncolnak a fűben és ahogy a srác megérinti derekát teljes testem megfeszül. Imádom a srácot, ő is mindig mellettem van, egyik legjobb barátomnak is mondhatom, de most valahogy azt éreztem, hogy jó messzire akarom rángatni Skytól, pedig Brashier jó gyerek. Lábaim önmaguktól kelnek életre és indulnak meg a táncolók felé. Amint a lány mellé érek, barátomra pillantok.

-Lekérhetem a hölgyet? -Biccentek az említett felé, mire a srác vigyorogva bólint, majd egy "majd beszélünk" köszönés után le is lép. Gondolkodás nélkül fűzöm derekára kezeim tartva a tisztes távolságot, de ő nem úgy dönt. Keskeny kezeit nyakam köré fonja, úgy húz közelebb magához.

-Most ugyan azt fogod csinálni, mint régen? -Érdeklődik lazán tánc közben, viszont az én lábaim a földbe gyökereznek. Mire gondol? Értetlenül tolom el magamtól, hogy szemeibe tudjak nézni. Sky édesen felkuncog, újra közelebb lép hozzám, hogy fülembe tudjon suttogni. Leheletét érzem a nyakamon, amitől kissé megremeg a testem. A lehető legtermészetesebben próbálom kezelni, hogy pont ő van hozzám ilyen közel, de valahogy nem megy. Nem tudom miért, de nem megy. Orromba belekúszik parfümjének trópusi illata, de alatta megérzem az enyhe dohány illatot is. Cigizik? Mióta?

-Mióta cigizel? -Kérdezek rá komoly tekintettel. Én soha nem próbáltam és nem is vonz. Nem akarom, hogy csinálja. Nem az irányítás mániám uralkodik most, hanem az hogy féltem őt. Nem akarom, hogy baja legyen ebből.

-Mi, honnan? -Hajol közelebb, szemeivel azonnal Briant keresi, aki jó messze beszélget tőlünk. Megkönnyebbülten fújja ki levegőjét. Ó szóval a bátyja nem tudja. Meg is ölné szerintem, mondjuk, ha azt mondja, hogy több éve én fogom. Nem teheti ezt magával.

-Érzem. -Felelem komoran. Skylar elsápad. Szinte hallom, ahogy járnak a fogaskerekek a fejében.

-Baszki! -Csattan ki végül, tenyerével megdörzsölve arcát, hogy visszanyerje eredi színét.

-Szóval mióta? -Erősködök tovább, karjaimmal közelebb húzva magamhoz. Agyam teljesen kikapcsolt, régen legjobb barátom jelenlétében nem mertem volna hozzá érni húgához, most meg centik választanak el minket. Nem vagyok normális.

-2 éve. -Szűri fogai között, szemeit pedig egyből lesüti. Újból megfeszül a testem, amit ő is megérez. Fogalmam sincs, mi ütött belém. Tényleg nem tudom.

-Skylar! -Rivallok rá. A lány gondolkodás nélkül tapasztja apró tenyerét számra, amivel meglep. Még mindig kiráz a hideg az érintésétől.

-Shh! Ha Bri meghallja végem! -Suttogja közénk. Aprót biccentek jelentve nem kiabálok és csattanok ki többet, így tenyerét visszavezeti nyakamba. Amint szabadok ajkaim elmosolyodok. Skylar az egyetlen ember, aki Brinek hívja bátyját.

-Miből gondolod, hogy én nem? -Emelem meg szemöldököm kíváncsian. Sky megingatja fejét, mérlegeli a választ végül halvány mosollyal megszólal.

-Reméltem, hogy szeretsz ennyire. -Újból megakadt lélegzetem. Szeretsz. Vajon tudja? Vajon mindig is tudta? Vagy túl gondolom? Biztosan túl és tök idiótán festhetek, mert a lány előttem elvigyorodik.

-Persze, hogy szeretlek. És épp ezért aggódok, ahogy Brian is tenné ha tudná. -Kezdem el a kis monológom, de belém fojtsa a szót. Mindig ezt csinálta és úgy tűnik ezt a szokását még mindig megtartotta.

-De nem tudja.

-De tudnia kell! -Vitatkozok.

-Shawn kérlek. -Bociszemekkel pislog rám, amivel mindig is meg tudott győzni. Rosszallóan elhúzom ajkaim, miközben megrázom a fejem. Nem tetszik. Nagyon nem tetszik ez az egész. -Könyörgöm, esedezem! -Húzódik még közelebb hozzám, amivel szintén teljesen megbabonáz. Most valahogy a parfümjével keveredő dohány illat is eszméletlenül vonz.

-Sky. -Suttogom nevét, de nem tudom mit akarok mondani. Az agyam teljesen befagy mellette.

-Falazz nekem Shawn. -Csillogtatja rám íriszeit, mitől gyomrom megremeg. Ajkaira pillantok, amik most mint mágnes vonzzák enyémeket. Lehet a szemeinek, lehet a véremben csordogáló alkohol miatt, de meg akarom csókolni. Kegyetlenül megakarom. Jézusom Shawn! Kezd el villogni az apró vészlámpa fejemben. Ő Sky! Akit láttál felnőni és aki történetesen a legjobb barátod kishúga! Lassan hajolok közelebb hozzá figyelmen kívül hagyva a kis hangot, leheletét arcomon érzem, mikor hirtelen elhúzódik. Bazdmeg Mendes. -Brian megölne minket. -Suttogja közénk, mire kapcsolok pontosan mire készültem. Elfehéredve pislogok zöldjeibe, fejemben szavai vízhangoznak. Igaza van, Brian valószínűleg kiütné a fogsorom.

-Sajnálom. -Lépek el tőle mereven, majd egyszerűen faképél hagyom az udvaron. Bunkónak érzem magam, de ha most ott maradok mellette nem tudok ellent mondani a vágynak, ami évek óta őrlődik bennem. Aminek az elmúlt években ki kellett volna hunynia, helyette most még erősebb mint valaha.

2022.08.21 💗

TNHMB //Shawn Mendes ✓Where stories live. Discover now