Shawn
Skylarral karjaim között kelni a világ egyik legjobb és legbékésebb dolga. Vörös tincsei beterítik egész mellkasom, miközben teljes teste oldalamhoz simul. Végül csak egy ágyban kötöttünk ki. Nem történt semmi és nem is szeretném, hogy történjen még egy darabig. Egyrészt nem szeretném vele elsietni, másrészt azt sem szeretném, hogy azt érezze, hogy csak erre kell. Óvatosan fészkelődök, hogy elérjem telefonom, de még véletlen se keltsem fel a még mindig békésen szundizó lányt. Amint felnyitom a képernyőt, Andrew üzenete azonnal felugrik és az "épp most" felirat alapján időzítése is tökéletes.
Andrew: 10 körül beugrok, otthon leszel?
Én: Igen
Pötyögök vissza elvégre fél tíz van és nem szeretnék innen megmozdulni, ameddig nem muszáj. Sky a következő pillanatban mocorogni kezd, de nem el kúszik, hanem még közelebb hozzám, amitől teljes testemben végigárad a forróság. Kissé megemeli kobakját, amivel pontosan annyira löki meg kezem, hogy mobilom kicsúszik tenyeremből és mielőtt elkaphatnám fejére esik.
-Au. -Dünnyög mellkasomba, jobbjával a fájó pontot dörzsölve, viszont szorításán még mindig nem hajlandó engedni.
-Jaj ne haragudj! -Dobom az éjjeliszekrényre a bűnöst, majd karjaim dereka köré fonva nyomok apró puszit homlokára.
-Még egyet! -Ül fel törökülésbe, a fájó pontra mutatva. Vigyorogva tápászkodok fel, úgy lehelek újabb csókot homlokára.
-Jobb már? -Mosolygok rá kisfiúsan, amitől végre neki is felfelé görbül a szája.
-Itt is fáj. -Mutat komolyan ajkaira, de én egyszerűen nem tudom komolyan venni. Legszélesebb vigyorommal hajolok újból felé, hogy apró puszit nyomjak oda is, de ő azt ügyesen átalakítja egy szelíd csókká. Ajkaink óvatos táncot járnak, miközben tenyerem derekára vezetem, de akkor csöngetnek. Skylar érdeklődve hajol el, hogy megbizonyosodjon róla, várok e valakit.
-Csak Andrew jött. -Sky teljesen elfehéredik és szinte kővé válik. -Mi a baj? -Fürkészem arcát értetlenkedve, de mielőtt válaszolhatna telefonom megcsörren. Az ágyon ülve hajolok el a készülékért, majd a zöld gombot elhúzva biztosítom menedzserem, hogy mindjárt megyek és már ki is nyomom a hívást.
-Semmi, itt megvárlak. -Biccent határozottan, de én csak megrázom fejem. Szeretném, ha megismerné Andrewt. Biztos vagyok benne, hogy jól kifognak jönni, hiszen Sky a legmenőbb csaj, akit ismerek és nem lehet nem szeretni.
-Bemutatlak. -Tápászkodok fel, majd lazán hajamba túrva megigazítom göndör tincseim. Alap helyzetben még magamra is kapnék valamit, viszont a mellette nem akartam csak boxerben aludni, így ezt a lépést kihagyom. Az kellemetlen lenne nem?
-Shawn csak a pólód van rajtam! -Pattan fel ő is és ruhájáért indul, de mielőtt megfoghatná elkapom csuklóját.
-Majdnem a bokádig ér. -Csóválom meg fejem vigyorogva. Jó, ha bokáig nem is, de elég hosszú ahhoz, hogy takarjon mindent. Skylar próbál ellenkezni, de nem hagyom neki. Egyszerűen húzom magam után a nappaliba, majd ujjait elengedve szaladok ajtót nyitni.
-Felébredtél kis herceg? -Vonja fel szemöldökét mellkasa előtt összefont karokkal. Hangja bár szarkasztikusan cseng, egyáltalán nem mérges vagy haragos. Egyszerűen imádja szívni a vérem és azt kell, hogy mondjam Briantől rengeteget tanult az évek alatt.
-Tünk, nem vagyok egyedül. -Javítom ki, miközben előtte lépkedek a nappali felé. Sky idegesen billeg egyik lábáról a másikra a helység közepén, mialatt száját rágja. Mindig ezt csinálja, ha stresszes. -Andrew, bemutatom Skylart. -Állok meg a lány mellett, tenyerem oldalára vezetve. -Ő Andrew, a menedzserem. -Mutatok ezúttal a szemüvegesre.
-Sky! -Nyújt kezet végül a lány, míg baljával pólómat szorongatja hátam mögött.
-Végre arc is társul a név mellé. -Eszmél fel Gertler, majd vidáman elfogadja a felé nyújtott tenyeret. Sky láthatólag felenged, elvégre Andrew semmiféle megjegyzést nem tesz, de még sokat sejtően sem kezdi méregetni. Eddigi ismeretségünk során nem igazán látott nővel ilyen fajta öltözékben, de mikor megtörtént is próbálta természetesen kezelni.
Skylar
Shawn mellett ülök a kanapén, miközben ő menedzserével tárgyal az egyik következő koncertről. Mendes teljesen természetesen pihenteti tenyerét ölemben, miközben egyfolytában a férfi felé bólogat néha-néha visszakérdezve. Fogalmam sincs miért, de annyira könnyed ez a szituáció, mintha évek óta így menne, pedig nem. Vajon hány lánnyal játszotta el ezt, hogy Andrew ennyire lazán kezeli? A keserű íz azonnal szétterjed számban, minek hatására kicsit arrébb csúszom mellőle. Shawn azonnal észre veszi, sőt még egy értetlen pillantást is vet rám, de aztán menedzsere újból kérdez, ő pedig minden figyelmét neki szenteli.
-Oké, szerintem mindent megbeszéltünk. -Pattan fel, táblagépén a tokot hatásvadász módon összezárva. -Örültem a találkozásnak Sky! -Küld felém kellemes mosolyt, majd a srác felé fordul kezet nyújtva. -Shawn!
-Kikísérlek! -Áll fel ő is, de a férfi csak leinti.
-Kitalálok.
Shawn elköszön tőle, majd visszahuppan a kanapéra és úgy helyezkedik, hogy velem szembe kerüljön. Tenyerét kézfejemre vezeti, hüvelykével apró köröket rajzol rá.
-Megváltoztál mi történt? -Biccenti oldalra fejét, miközben arcomat méregeti. Hogy a csudába ismer ő engem ennyire?
-Hány lánnyal látott eddig? -Vonom fel szemöldököm az akartnál kicsit vádaskodóbban. Első alkalommal senki nem tudja ilyen lazán lekezelni.
-Mi? -Kapja fel kobakját, egy darabig homlok ráncolva méreget, de végül mély levegőt vesz és megszólal. -Négy. -Igazából nem tudom eldönteni,hogy ez sok e vagy sem. Korához és hírnevéhez képest nem, viszont hozzám és a nullámhoz képest az. -Ebből te vagy a negyedik. -Mosolyodik el óvatosan. Akkor az a négy, rögtön háromra redukálódik, de ez csak az a szám, amit Andrew látott. Ki tudja amiről nem tud lehet veri a százat is. -Szeretnél még valami információt az egyenlethez? -Dönti meg fejét laza félmosollyal. -Látom pörögni a számokat. -Biccent komolyan.
-És mennyit nem látott? - Szalad ki számon. Azonnal ajkamra harapok, de már késő hiszen pontosan hallotta mit kérdeztem. Nem tudom miért, de szeretném tudni még is hányan voltak előttem.
-Andrew mindent látott. -Úgy mondja, mintha természetes lenne. Valamilyen szinten tényleg az, mivel szinte együtt élnek, de azért tényleg meglep. -És igen lefeküdtem velük. Azaz veled nem, de a másik három lánnyal igen. -Néz a szemembe bűnbánóan, mintha azt várna meghátrálok. Shawnnak volt előttem is élete, nem fogok azon veszekedni mit csinált akkor, mikor nem is beszéltünk egymással. Az a tény mondjuk, hogy jóval tapasztaltabb nálam egy csöppet kellemetlenül érint, de ezért sincs jogom haragudni. Nem várhatott rám éveken keresztül. -Viszont egyikőjüket sem szerettem. Azaz akkor azt hittem, de melletted mindig rájövök, hogy nem. -Száját foga közé csípi, miközben reakciómra vár, csak épp nem tudom mit reagáljak. Szerencsére a csengő megszólal azzal kimentve engem a szituációból. Akárki is jött fixen az ég küldte.
YOU ARE READING
TNHMB //Shawn Mendes ✓
RomanceOh, I've been shaking I love it when you go crazy You take all my inhibitions Baby, there's nothing holdin' me back... Mi történik akkor, mikor a múlt egyszerűen bekopog az ajtón? Mikor figyelmeztetés nélkül megjelenik a lány, akiről a dalaid 70%-á...