Yavaçşa arkamı döndüm,arkamı dönmemle sarışın bir kadın gardiyanın koluma girmesi bir olmuştu.
Beni arama odasına sürüklerken o iğrenç anları bir daha yaşayacağım için korkuyordum; "Be-ben bir şey yapmadım. " dedim zorlukla ama kadın beni odaya sokmuştu bile.
Kapıyı kilitleyip önüme geçti,"Ağzını aç."
Siktir..Ağzımı yavaşça açtığımda sesini yükseltti, "Hadi hadi! Sabaha kadar bekleyemem seni."
Ağzımı iyice açtım,bir el feneriyle içine baktı. "Yanaklarını parmaklarınla aç,hadi!" dediğini yaptım. Işığı ağzıma tutarken "Dil sola." dedi. Dilimi sola yatırdım, "Sağa." dediğindeyse sağ tarafa.
"Damağa." dediğini yine yaptım."Öksür."
Birkaç saniye yüzüne baksamda yine dediğini yaptım.Işığı kapatıp biraz geri çekildiğinde yanağımdaki parmaklarımı çektim,oh be!
"Soyun."
Siktir ya!"Hızlı hızlı!" yine bağırdığında ağzına bir tane geçirme isteğimi arka plana atmaya çalışarak tişörtümğ çıkardım.
///////////
Bloğa girdiğimde kettle'ın olduğu masanın yanında tahminimce beni bekleyen buz gözlüye doğru gittim.
"Niye bu kadar uzun sürdü?" dedi bana bakmadan kettle'daki suyu bardağa boşaltırken. "Arama yaptılar." diye sorusuna cevap verdiğimde hızla bana döndü, "Yakalattın mı?"
Kafamı iki yana salladığımda derin bir nefes aldı,önüne dönerken "Ee,nerde" dedi.Ananın amında,allahım ya!
"Yuttum."
"Ne?" yine hızla bana döndüğünde tekrarladım; "Yuttum.""Hay!"
Arkamdan birine "Al şunu al." diyip ilerlemeye başladığında arkamda olduğunu fark etmediğim uzun boylu kıvırcık kız koluma girdi. Beni buz gözlünün arkasından sürüklerken sesimi çıkarmadan onlarla gittim.Tuvaletlere gittiğimizi anlamıştım,kapıdan girdiğimizde buz gözlünün "Herkes dışarı,hadi! Hadi!" demesiyle herkes hızla tuvaleti terketmişti. Kolumdaki kız kolumdan çıkıp kapıda nöbete giderken kolumu hızla çeken buz gözlü kızla bir kabine girdik.
"Kus."
Tuvalete eğilip öğürdüğümde "Öyle mi kusulur gerizekalı! Parmağını sok."
Kolaysa sen sok oç!Parmağımı ağzıma sokup birkaç kez derine kadar götürdüğümde sonunda kusmuştum,tuvaletin içine düşen alüminyuma sarılmış santimlik küçük şeye baktığımda üstümden bir ses "Al." dedi.
Iy,hayırr!
Alttan ona baktığımda "Ne bakıyorsun? Al!" dedi tekrar.
İğrenerek elimi klozete sokup küçük aliminyum şeyi ucundan tutup aldım. Ona uzattığımda elini peçeteyle sarıp almıştı.Beni eğilmiş bir şekilde kabinde bırakıp lavabolara ilerlediğinde bende kalkıp sifonu çektim. Ben ellerimi yıkarken o paketi yıkıyordu.
Yakalanmadım ya,daha hiçbir şey istemem!
Beni orda bırakıp gittiklerinde bende peşlerinden bloğa girmiştim.
"Almil abla!" yanıma koşan çocukla gülümsedim,tamam en azından bu çocuk vardı burada değil mi?
Eğilip bana koşan çocuğa kollarımı açtığımda hemen bana sarılmıştı. Ayağa kalkıp onu da kucağımda kaldırdığımda yanıma Büşra geldi, "Toprak,ablanın belini ağrıtacaksın gel bak."
Toprağı elimden almaya yeltenince "Hayır,kalsın lütfen. Ağrımaz belim." dedim gülümseyip,Büşra da "İyi madem." demişti.
"Gel bizle otur." Masayı gösterdiğinde sadece Nermin ablayı görmemle kafamla onaylayıpmasaya yürüdüm.Oturduğumda Toprak bir anda "Ayça!" diyip kucağımdan kalkarak küçük bir kısa koşunca şaşırdım. Büşra kıkırdarken "Ayça'ya aşık." dedi. Bal rengi saçları ve büyük gözleriyle çok güzel olan kız çocuğuna bakarken bende kıkırdadım.
Nermin ablanın "Nasıl gitti?" demesiyle ona döndüm,görüşten bahsediyordu.
"Arama yaptılar,az kalsın yakalanıyordum." dedim.
"Nasıl yakalanmadın?" dedi Büşra, "Yuttum." dediğimde gülmeye başladı.Ona kınar bir şekilde bakıp "E aşk olsun,altıma işeyecektim." dediğimde Nermin ablanın da gülmeye başlamasıyla şokla ikisine baktım; "Hadi Büşra tamam da sende mi Nermin abla?" dediğimde gülümseyip "Tamam tamam." dedi,o sırada Büşra'nın "Afiyet olsun aşkım." demesiyle dayanamayıp bende güldüm.
"Şaka maka artık bizdensin,Zerrin bulaşamaz daha sana."
"Tomris öyle afedersin ağzıma sıçacak gibi bakmaz da yani?" dediğimde gülüp "Bakmaz bakmaz." dedi.
Bir hapishane ağasının korumasına sahip olmak iyiydi,tamam.
Bloğa giren erkek gardiyan "Almila Koç,avukatın seni bekliyor." dediğinde masadan kalktım, ben avukat istememiştim ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahkum (gxg)
RomanceSoğuğundan titreyebileceğim gözlerine zorla da olsa baktım,yüzünde öyle bir sırıtış belirdi ki ondan altıma işeyebileceğim kadar korktuğumu anladığına emin oldum.