•Vote ve yorumları unutmayın,iyi okumalar.
"Ah!"
"Ağlama kızım be!"
"Lan yoluyor musun?"
"Evet,sus."Pelin cımbızıyla daha da dibime girerken ona bakıyordum. "Bıyıkların da çıkmış." dediğinde göz devirdim. "Cımbızla tek tek bıyık mı alınır?" dediğimde "Tamam iple yap'ıcam onu,sabit dur ağlama." dedi alayla.
Sessiz geçen birkaç saniyenin ardından "Dedim olacaksınız diye." diyen Pelin'in sesindeki çok bilmişlikle kıkırdadım.
"Siz de Su'yla olun artık da ben de rahatlayayım." dediğimde alnımdaki eli durdu,başta utandığını sansam da sonrasında başka bir şey olduğunu anlamamla "Ne oldu?" demiştim.Pelin tekrardan kaşıma odaklanırken "Hiç." dedi sadece.
"Pelin." dediğimde sıkıntıyla nefes verdi,omuzları düştüğünde konuşacağını anladım."Garip davranıyor." dediğinde kaşlarım çatıldı, "Nasıl yani?"
"İstemiyor sanırım. Belki de kafamda kurdum."
"Saçmalama." dedim. Pelin'le daha önce hiç konuşmasak da ikimiz de aptal değildik,ben Pelin'in Su'dan hoşlandığını biliyordum,Pelin de bunu bildiğimi biliyordu."Senden hoşlandığı çok belli Pelin. Nasıl istemiyor olabilir?" dediğimde "Sana bir şey söyleyeceğim,ama kimseye söylemeyeceksin." dedi.
Tanrım,hâlâ tam olarak güvenmiyorlar bana.
"Tamam."
"Su'yu öpmeye çalıştım." dediğinde gözlerim hızla büyüdü, "Ne?!""Bağırma."
Sitemli sesiyle sesimi alçaltarak tekrar "Ne?!" dedim.
"Duydun."
"Ne yaptı? Dur,sen ne yaptın? Ne zaman oldu bu?"
"Kızım bir dur."Sustuğumda anlatmaya başladı; "Dün gece. Tomris senin odana gittikten sonra herkes odasına çekildi. Ben de bir bardak su içip Su'nun odasına gittim. Yatağında oturuyordu,çok.." duraksadığında konuşmasını bekledim.
"çok aklı karışık görünüyordu. Çok düşünceliydi. Yanına oturdum,bir sorun olup olmadığını sordum. Yüzüme sanki bir şey arıyormuş gibi öylece baktı birkaç saniye,sonra 'Hayır,yok.' dedi. Hiç inandırıcı değildi. Sonra biraz konuştuk,garip cümleler kurdu,neden bahsettiğini anlayamadığım. Sonra.."
"Sonra?"
"Sonra onu öpmeye çalıştım işte." sesi kısılmıştı, "Geri çekildi,yüzünde yine o aklı karışık ifade vardı,çok kötü hissettim Almil,onu rahatsız ettiğimi hissettim." Sesi titrediğinde hızla omuzlarından kendime çektim. Sırtını sıvazlarken o da kollarını bana sarmıştı.
"Eminim yanlış anlaşılma vardır bebeğim." dedim yatıştırıcı olduğunu düşündüğüm bir ses tonuyla.
İmkansızdı,Su'nun Pelin'i sevmemesi imkansızdı. Kendisi söylemişti bana Pelin'i sevdiğini.
Tabii bunu Pelin'e söyleyemezdim,Su'ya söz vermiştim."Su'yla neden böyle yaptığını konuşmamı ister misin?"
Hızla benden ayrılan Pelin "Sakın!" demişti.
"Beni sevmediği için sana şikayet edip üstüne seni ikna etmek için gönderdiğimi düşünür. Onu bir kez daha rahatsız edemem.""Tamam,tamam."
Pelin'in bu şekilde olmasına yine de dayanamıyordum,benim için artık önemli olan sayılı insanlardan.
Beş dakika boyunca bakıştık,teselli konusunda hiç iyi olmadığımı tekrar anladım,sessizliği bozan Pelin oldu.
"Tamam,gel buraya. Bıyıklı gezemezsin."
Kahkaha atıp "Ne derseniz o." dediğimde o da kıkırdadı.<•>•<•>•<•>
Sonunda çektiğim acı bittiğinde kızlarla havalandırmaya çıktık. Su'nun yanına oturduğumda Tomris de benim yanıma,sol tarafıma,geçmişti. Kolunu arkamda hissettiğimde sol elimle omzumdaki elini tuttum.
Birkaç dakikalık sohbetten sonra başından beri sohbete hiç katılmayan Su'ya göz ucuyla baktım,bana,Tomris'in tuttuğu elime olan bakışını yakaladığımda onun da bakışları yüzüme çıkmıştı.
"Düşünceli gözüküyorsun." dediğimde çatılı kaşları gevşedi,yüzüne yerleştirdiği gülümsemenin sahte olduğunu hissediyordum.
"Şiir kitabı okuyorum." dediğinde Tomris güldü, "Aşık mı oldun?" dediğinde Su da gülüp önüne döndü,karşıya kilitlenen bakışlarında son anda gördüğüm duyguyu adlandıramamıştım.Fark edilmeyecek derecede Su'ya yaklaştım, "Gerçekten,iyi misin kıvırcık?" dediğimde bakışı tekrar bana döndü,suratıma yaklaşık on saniye sessizce baktı. Gözlerimde daha çok oyalanan bakışlarından rahatsız olduğumdan "Hey?" dedim.
O an beni gerçekten şaşırtarak "İşine bak minik." dedi. Sahte gülümsemesiyle söylemesi sert sesini yumuşatmamıştı.
•Tamam,teorilerinizi yazmaya ne dersiniz?
•Deprem hakkında panoya zaten mesaj attım,ama buradan da çok geçmiş olsun diyorum. Elimden geldiğince yardım ettik ailecek. Malatya'ya gezmeye giden 2 akrabamız vefat etti,enkaz altında öldüler ne yazık ki.
Yardım toplayan okullara gittik,kolileri kontrol etmeye yardım ettik. Depremde evi yıkılan ve annesini kaybeden küçük bir kızla babasını şuan boşta olan yazlığımıza yerleştirdik. Ve bir şeyler yapabildiğim için kendimi güzel hissettim,siz de elinizden gelen yardımı esirgemeyin gençler,çok zor zamanlardan geçiyoruz.
•Nasılsınız canlarım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahkum (gxg)
RomanceSoğuğundan titreyebileceğim gözlerine zorla da olsa baktım,yüzünde öyle bir sırıtış belirdi ki ondan altıma işeyebileceğim kadar korktuğumu anladığına emin oldum.