İlk Operasyon

3.8K 241 8
                                    

Buz gözlünün "emriyle" Su,Zuhal'i yanık sarı saçlarından çekerek kaldırdı.

Kadın bir anda çekilmesiyle aniden kalkarken önceden Tomrislerin beni yatağımın başında Azrail gibi beklemelerinin aslında bayağı kibar bir uyandırma şekli olduğunu anladım.

Kadın önünde gördüğü bedenle ağzını bağırmak için açmışken Tomris hızla ağzını kapattı, "Şşt,öldüreyim mi istiyorsun seni?"

Söylediği şeyle Zuhal'in hareketleri dururken buz gözlü "Mallar nerde?" diye devam etti.
Kadın bilmiyorum anlamında kafa salladığında boğazına dayalı olan bıçak daha da yaklaştı.

Kadın korkuyla gözlerini daha da irileştirirken eli yatak başlığının yaslı olduğu duvara gitti. Zuhal duvardaki bir tuğlayı çekip ortaya çıkan boşluktan küçük sayılamayacak bir paketi dışarı çıkartırken bende üvey evlat gibi köşede bekliyordum.

Tomris kadının elindeki paketi aldı, "Gramla değil kiloyla alıyorlar artık amına koyayım!" diye söylenip kadının ağzından elini çekti, "Su,depoya getirin." diyip beni kolumdan çekerek dışarı götürünce bir anda yaptığı için altıma işemiş olabilirdim.

Bana elindeki paketi uzatırken bir yandan da depoya yürüyorduk  "Tut şunu." dedi.
Niye ben tutuyom?
Ya bir gardiyan gelirse?
"Ben-"
"Elimde uyuşturucuyla adam dövemem gerizekalı,illa dövemem diyorsan bari şunu elinde tut. Gelmez kimse korkma."

Elindeki paketi aldığımda kolumdan çıkmadı,onun yerine adımlarını hızlandırdı.

\\\\\\\\\\

"Siz böyle o karının götünü yaladıkça~"
Tomris,Su ve Büşra'nın iki kolundan tuttuğu Zuhal'in karnına tekme atıp devam etti;
"Bende sizi döveceğim herhalde,ha Zuhal?"

İnleyen kadını izlerken verdiğim fikirden pişman olmuştum,ben dövün demedim ki ya korkutun dedim!
Odanın sağ köşesinde elimde uyuşturucuyla durmuş bir kadının dayak yemesini izlerken artık burda yaşananları sorgulamama kararı aldım.

"Neyse yeter,bu şimdi öküz gibi anırdı. Memurlar falan gelir gidelim artık." diyen Tomris'le kızlar Zuhal'in kollarından çıkmıştı. Kadın bok çuvalı gibi iki büklüm yere düşerken Tomris Su'ya yaklaşıp "Bir yerini kır,gel." diyip beni bu sefer de sağ kolumdan çekiştirmeye devam etti,hay aq.

Bloğa doğru yürürken "Zahmetli olmuştur sana da." diyen Tomris'e döndüm,alayla bana bakıyordu,gülüp önüme döndüm.

Ulaş bize kapıyı açtığında Tomris ona döndü,büyük ihtimalle Su'yu beklemesini söyleyecekti ama Su'nun geldiğini görünce açtığı ağzını kapattı.

Hâlâ benim kolumdan çıkmamışken Su'ya yaklaştı;
"Kolunu kırdım." diyen Su'yla başını tamam anlamında salladı.

Sonunda kolumdan çıktığında elimdeki paketi alıp Pelin'e verdi, "Sakla şunu,yarın hallederiz. Hadi iyi geceler." dediğinde diğerleri de aynısını söyledi. Herkes hücresine yürürken bende aynısını yaptım.

Hücremin içindeki lavaboda elimi yıkadıktan sonra kendimi sırtüstü yatağa attım,tabii sonra biraz pişman oldum,bu yatakların gavur yarrağı gibi sert olduğunu unutmuşum.

Ulan ben ilk operasyonumu gerçekleştirdim ha!
Kendi söylediğime gülüp sola döndüm,gözümü kapattığımda aklımda yakalanıp yakalanmayacağımız vardı.
Zuhal idareye gider miydi ki?

Mahkum (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin