•İyi okumalarr.💞
Vote ve yorumlarınız beni mutlu eder :PBloğa giren Su masaya gelip "Kaptan." dediğinde ona döndük.
"Hm?"
"Bizim siparişler üç güne gelirmiş.""İyi,güzel." Tomris'in kahvesinden bir yudum alırken söylediği şeyle Pelin lafa atladı; "Kaptan ya! Bir gece partisi yaparız,ha?"
Gece partisi mi? "Sen de iyi alıştın Pelin." Tomris'in bıkkınca söylediği şeye karşı Pelin "Ya eğleniyoruz ama,değil mi Su?"
Pelin'in söylediğine "Kaptan ne derse o." demekle yetindi Su. Pelin ona ters bir bakış atarken "Öyle olsun." demişti imayla.
"Gece partisi ne?" Sorduğum soruyla Pelin, "Gelen siparişlerin yarısıyla gece çamaşırhaneye kaçıp partiliyoruz." diye hevesle cevap verdiğinde Büşra gülüp kafasını sağa çevirdi.
Kaşlarım havaya kalkarken "Uyuşturucu mu alıyorsunuz?" dedim.Pelin hızlıca "Saçmalama kızım. Buralarda çikolata,alkol isteyen de çok." dediğinde Su da "Uyuşturucu partisi yapacak tipler gibi mi duruyoruz be?" demişti. Bu soruyu gülerek sormasından bana kızmadığı çıkarımında bulundum.
Saniyelik sessizlikten sonra "Aa! Almila da bizim partileri hiç görmedi!" diyen Pelin'le Su ve Büşra gülmüştü. Tomris hiç oralı bile olmadan kahvesini içerken yediğim çimdikle "Ah!" dedim.
Bir anda çıkardığım sesle Tomris dahil herkesin kafası bana dönmüştü,benim kafamsa sağımdaki Pelin'e döndü.
Bana anlamsız kaş göz işaretleri yapan Pelin'e kaşlarımı çattım.
Sonunda anlatmaya çalıştığı şeyi anlarken "Aa,evet bende görmüş olurum." diyerek önüme döndüm. Karşımda oturan Tomris gülümsemesini bastırmaya çalışıyormuş gibi yüzüme bakarken Pelin arkadan "Ne dersin kaptan?" demişti.
Sessizlik uzayıp giderken hâlâ yüzümü inceleyen Tomris'le gerilip bakışlarımı kaçırdım.
"Kaptaan?" diyen Pelin'le bakışlarım tekrar Tomris'e döndü.Onunsa bakışları birkaç saniye daha yüzümde oyalandıktan sonra sağıma, Pelin'e dönmüştü.
"İyi,görmüş olsun." diyen Tomris'le Pelin bir anda yüzümü iki eliyle tutup ona dönmeme fırsat vermeden kendine çekti. Yanağımı öperken mecburi olarak bakışlarım önümdeki kişiye,Tomris'e değdi. Bu sefer saklamadan gülümsemesiyle biraz gülümsemesine baktım,otuz sanise falan yani. Sonrasında bir anda bırakılan kafamla sağıma dönüp Pelin'e ters ters baktım. O ise bana öpücük atıp "3 gün sonra çamaşırhanedeyiz o zaman?" demişti.
Tomris'e sorar gibi baktığına Tomris "Sabır.. Tamam Pelin." demişti. "Yes be!"
\\\\\\\\\
Yatağıma uzanmış kitabımın son 10 sayfasını okuyordum,odaya giren Pelin'le kafamı kaldırıp ona baktım.
"Kanka,sen niye uyumadın hâlâ? Saat 2'ye yaklaşıyor."Kaşları havaya kalkarken söylediği şeyle "Son on sayfam kalmış,onu da okuyayım uyuyacağım." dedim.
Cümlem bittiği gibi de esnemiştim."Kanka uykun gelmiş zaten,yat bence. Hem yeni kitapların dağıtılmasına daha 2 gün var,yarın zaman geçmez. Son sayfaları da yarın okursun."
Söylediği şey mantıklı gelirken birkaç saniye düşündüm. "İyi,tamam." Biraz duraksayıp onu süzdüm, "da,sen beni yatırmaya mı geldin?"
Duraksayıp yüzüme baktı, "Y-yoo." dediğinde kaşlarım şüpheci bir şekilde havaya kalktı.
"Ya valla,bir şey konuşacaktım da. Yarın konuşuruz.""Ne konuşacaktın?"
"Özel bir konu,akıl alacaktım. Ama uykum geldi,ikimizin de uykusu varken anlatamam tadı olmaz."Birkaç saniye ona baktım,inanamamıştım da neyse.
"İyi öyle olsun. Yarın konuşalım."
Gülümseyip "İyi geceler bebişim." dedikten sonra odadan çıkmıştı.Kitabı kapatıp masaya koydum,bozulmuş saçlarımı tekrar at kuyruğu yaptım ama kısa olduğu için tekrar aralardan çıkan saçlarım oldu tabii. Bunu boşverip yatağa yattım.
Duvara doğru dönüp cenin pozisyonu aldım. Gözlerimi kapattığıma tam uykuya dalacağım an gelen pat sesiyle gözlerimi açtım.
Doğrulmadan kapıya bakıp bir şey olmasını bekledim. Büyük ihtimalle kadınlardan biri tuvalete gitmek için kalkmıştı.
Çok takılmadan tekrar duvara dönüp gözlerimi kapattım,son kez esnedikten sonra uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahkum (gxg)
RomanceSoğuğundan titreyebileceğim gözlerine zorla da olsa baktım,yüzünde öyle bir sırıtış belirdi ki ondan altıma işeyebileceğim kadar korktuğumu anladığına emin oldum.