Kruvasan🥐

3.2K 252 51
                                    

Akşam yemeği anonsu verildiğinde yemekhaneye gitmek için masadan kalktık.
Koluma giren Pelin'den hızlıca ayrılıp kurtulmak için Tomris'in yanında durmaya başladım.

Fakat tekrar koluma girip bu sefer daha sıkı yapışan kıvırcık ahtapotla Tomris'e "Kurtar beni." bakışı attım.
İfademde biraz göz gezdirip gülen Tomris beni koltukaltlarımdan tutup sağına yapıştırdı.

Tomris'in kolunun altına girmemle kasılan karnım yüzünden birkaç saniye nefesimi tuttum,Pelin ise halinden memnun şekilde bir daha yanıma gelmek için hamle yapmadı,şerefsiz ya.

Nefes almadığımı hissetmiş olacak ki öne eğilerek bana bakan buz gözlüye sahte bir gülümseme vermeye çalıştım,beni öyle görünce kahkaha atıp kendine biraz daha bastırdı, "Nefes al velet."

Sarı pipiye bak,benimle oynuyor.

\\\\\\\\\
Yemek sırasında bekliyordum,gördüğüm yemeklerle "Hasiktir ya." demiştim.
Şaka mı yapıyorsunuz ulan?
Arkadan "Küfür etme." diyen buz gözlüyü umursamadım.

"Bunların hepsi bezelyeli." dediğimde yemekleri dağıtan kadın "Hadi canım." demişti.
Şakamatiğe bak hele.

"Ben yiyemem ki hiçbirini." dediğimde hâlâ kadının yüzüne şaşkınlıkla bakıyordum, "Çok üzüldüm canım,biraz aç kal kilo almışsın zaten." dediğinde imayla kadının kilolu bedenini süzdüm.

Yaptığım harakete arkadan gülen Tomris'i ve bana sinirle bakan kadını takmadan "Başka yiyecek yok mu?" dediğimde kadın gıcık olmuş bir tavırla "Ay sonu,bezelyeler kaldı. Bitmesi gerek." diyip arkamdaki Tomris'e yemek koymaya başladı.

Boş tepsiyle masaya oturduğumda sinir olmuştum. Yanıma yavaş yavaş oturan kızlar bana yemek hakkında sorduklarında onlara kısaca alerjimden bahsetmiştim.

\\\\\\\\

Okuduğum kitabı odamın açılan kapısı yüzünden kapatmıştım. Kafamı kaldırıp gelene baktığımda aynı zamanda Tomris "Müsait misin?" demişti.
"Hıhım." dediğimde içeri girip kapıyı kapattı.

Yatağımın köşesine otururken "Aç mısın?" demişti.
Cevap vermek için ağzımı açmışken guruldayan karnımla cevap vermeme gerek kalmamıştı. Güldüğümde buz gözlü de gülümseyip arkasından bir paket çıkarmıştı. Kucağımdaki battaniyeye atılan paketi elime aldığımda kruvasan olduğunu gördüm.

Gözlerimi irileştirip Tomris'e baktım,o ise "Ye de pakedi ortadan kaldırmam lazım,yasak biliyorsun." demişti.
"Sen nerden buldun ki bunu?" dediğimde sorum saçmaymış gibi yüzüme alayla bakıp "Kuşlar getirdi." dedi.

Sertçe ona baktığımda "Kendi zulamdan." diyip göz kırpmıştı.
Açlığım ımerakımın önüne geçince pakedi açıp kruvasanı ısırdım.

Tadı o kadar uzak ve güzel geliyordu ki mırıldanmama engel olamadım,bu halime gülüp "Görmemiş." diyen Tomris'i takamayacak kadar zevk doluydum.

Ağzım dolu bir şekilde "Dünyanın en güzel şeyi." dediğimde tekrar gülmüştü. Aklıma gelen şeyle ısırılmış kruvasanı buz gözlüye uzattım, eliyle reddettiğinde omuz silkip yemeye devam ettim.

Bir dakika içinde bitirdiğim kruvasanla "Baya açmışsın." diyen Tomris'e baktım, "Sabah kahvaltı da yapamadım ki." dediğimde "Bir tane daha var,getireyim mi?" demişti.

Dolu ağzımla "Yo,yo. Sağol." dedim. 100 tane olsa yine yerdim,ama ayıp yani.
Cebinden çıkarıp uzattığı ikinci pakede baktım, gördüğüm karamla gülümsedim.

Doğrulup onun yaptığı gibi duvara yaslanarak oturduğumda artık yanyana oturuyorduk.
Elindeki çikolatayı alırken "Teşekkürler." demiştim. O kendine getirdiği çikolatayı açarken bende kendiminkini açtım.

"Buraya girmeden önce babanla mı yaşıyordun?"
Gelen soruyla kafamı Tomris'e çevirdim, "Ailem öldü." dediğimde "Baban da.." demişti duraksayıp,sonrasında "Konuyu karıştırmak haddime mi bilmiyorum,sohbet olsun diye-" dediğinde sözünü bölüp "Sorun yok," demiştim.
"konuşabiliriz."

Bir dakika sonra "Neden öldüler?" demesiyle birkaç saniye sustum, "Babam öldürüldü,annem de onun yokluğuna dayanamadı." dediğimde Tomris sessizleşmişti.

3 dakikanın ardından "Babam sikik bi' herifti." demesiyle kafamı çikolatamdan kaldırdım, "Nefretten oluşurdu," derin bir nefes alıp "sadece nefret." demişti daha kısık sesle.

"Mutlu olmamız fobisiydi," dedi gülüp, "mutlu olmamamız için ne gerekiyorsa yapmaktan çekinmezdi."

"Ona rağmen," birkaç saniye suskunluğun ardından devam etti "annem babamı bırakmazdı. Korkudan değil,babamı seviyordu sanırım." dedi kısık sesle. Gözlerini zeminden kaldırıp bana baktı,gözleri dolu değildi,o an gözlerinden geçen ifadeyi çözemedim.

Birkaç saniye yüzüme bakıp gülerek "Babamı öldürdüğüm için benimle yıllardır konuşmuyor." dedi.

Kaşlarım hafif çatık şekilde söylediklerini sessizce dinledim.
"Annem babama aşık olduğunu söylerdi," dedi Tomris,"ama değildi."

Elini sağ yanağıma getirip parmağıyla yanağımı okşarken gözüme değil yanağıma bakarak konuştu, "Aşk can yakmamalı."

Mahkum (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin