Pelin

3K 252 23
                                    

Kaşlarım çatık bir şekilde karşımda oturan Tomris'e döndüm,
"Selin esmer olan mı?"
"Evet."

Hiç bekletmeden cevap verdiğinde ağzımı açtım,ama ne diyeceğimi bilemeyip geri kapadım.

Zerrinlerin sesi arkadan hâlâ geliyordu,ama artık önemsemiyordum.
On saniye kadar bir sessizlik oldu,anlaşılan kimse ne söylemesi gerektiğini bilmiyordu.
"Yapmayın demiştim." dedim sonunda,ne diyeceğimi bilmiyordum.

"Benim odamda konuşalım." diyip masadan kalkan Tomris'le yemekler yenmeden tüm ekip yemekhaneden çıkmıştık.

\\\\\\\
Tomris'in hücresine girene kadar kimse konuşmamıştı,Tomris'in arkasından ben,sonrasında da tüm ekip hücreye girecektik ki,Tomris sadece benim girmemi söylediğinde diğerleri duraksasa da dışarıda kaldılar.

"Söylediklerimin hiçbir önemi yok mu?" Konuşmamla arkası dönük Tomris bana dönmüştü,rahat davransa da gözünde az biraz belli bir endişe vardı;
"Eğer hiçbir şey yapmasaydık buradakiler daha kendi masamıza oturanı koruyamadığımızı söyleyecekti." diyen Tomris'e ne demem gerektiğini bilmiyordum.

Birkaç dakikalık sessizlikten sonra"Sizi şikayet edecek,benim yüzümden ceza alacaksınız." dememle alayla güldü;
"Burada kimse idareye hiçbir şey anlatmaz velet,ayrıca zaten hepimizin cezası 5 yıl üstü,daha fazla alsak da çok acıtmaz."

Bir nefes verip ne demem gerektiğini düşünüyordum,sonunda "Bana velet demeyi kes." diyebildim.
Bunu söylememle gözünde sakladığı endişe de kaybolmuştu.
"Değil misin?" dedi alayla gülümserken.

İddialı bir şekilde tek kaşımı havaya kaldırıp "Değilim." dediğimde kahkaha atmıştı, "Bir çocuk kadar safsın ama."

"Hayır,saf falan değilim."
Bu sefer tek kaşı kalkan o olmuştu,gülümsemesi küçülüp sırıtmaya dönüşürken daha kısık bir sesle "Kanıtlasana?" demişti.

Söylediği şeyle duraksarken ne yapmam gerektiğini düşündüm, gözlerim yerden tekrar onunkilere sabitlendiğinde vücuduma baktığını gördüm,o an çaktığım durumla gözlerim büyüdü. Benimle flörtleşiyor muydu o?

Gözleri vücudumda dolaşmayı bırakıp gözlerime döndüğünde yutkunma ihtiyacı hissettim. Yutkunacakken boğazıma kaçan tükürüğümle öksürmeye başladığımda karşımdaki buz gözlü kahkaha attı, "Kızardın velet." diyip hücreden çıktığında öksürmemi zor durdurmuştum.

Buz gözlünün arkasından kapanan kapıya baktım,az önce ne yaşandı öyle?

\\\\\\\\\\\

"Dikkat,dikkat! A1/A2 Blok Havalandırma Saati 5 dakika içinde başlayacaktır."

Biten kitabımı kapatıp en son Tomris'le konuşurken çıktığım odamdan çıktım.
Masada oturan kızlar yavaş yavaş kalkmak için toplanmaya başlamıştı,onlar sol taraftan ben sağ taraftan kapıdan çıktık.

Koridorda yavaşça birbirimize yaklaştığımızda Tomris ve ben önde diğerleriyse arkadaydı. Tomris'le olan konuşmadan somra odamdan çıkmadığım için kızlar hâlâ benimle konuşamamıştı.

Sağdan omzuma atılan kolla o tarafa döndüm,sümsük Pelin "Nasılsıın,canım kankamm." dediğinde elini omzumdan çekip "Yürü git Pelin." dedim.

Tripli sesimle kaşlarını çattı,"E Kaptan'la barışmışsın! Benim ne günahım var?"
İsyankar sesiyle ona döndüm, "Odama gelip bana yalan söyledin,daha ne olsun?"

"Ama diğerleri de yaptı!"
"Onlar hiçbir şey söylemedi,sen yalan söyledin."
"Ya!"

Tekrar bana yapışacağı sırada Tomris'in soluna geçmemle açık kollarla Tomris'e yapışmıştı,onu hızla üstünden iten Tomris ise "Kızım temas sevmiyorum dedim,ne yapışıyorsun?"
İtildiği için bir kadına çarpmak üzere olan kıvırcığı Su kollarının arasına alarak kurtardı, "Kızım karılara toslicaksın."

Ona arkasından sarılan kıvırcıkla kıpkırmızı kesilen kıza güldüm,benim güldüğümü gören Tomris ilk bana sonra da gülümseyerek Pelinlere bakmıştı.

Omzuma elini atıp beni kendine doğru çeken buz gözlü "Küçük aşıklar." demişti.
Bu sefer Su'nun da utanıp Pelin'i bırakmasıyla sonunda nefes alan Pelin "Kimler aşık acaba." diyip piç sırıtışıyla havalandırma kapısına doğru kaçmıştı.

Söylediği şeyle gerilip içimden Pelin'e söverken Tomris'te Pelin'in arkasından "Sikeceğim bu kızı." demişti. Omzumdan kolunu çeken buz gözlü Su'yla yürümeye devam etti.

Mahkum (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin