Şüphe

2.2K 205 19
                                    

•Vote ve yorumları unutmayın,iyi okumalar.🎗

Akşam yemeğinden sonra yine masada oturmuş haberleri izleyip sohbet ediyorduk.

Televizyona doğru dönmüştüm,bu yüzden yanımda oturan Tomris'e sırtım dönüktü. Tomris de yine temas etmenin bir yolunu bulup bana arkamdan sarılmıştı.

Karşımızda oturan Su'yla ise havalandırmadaki o garip lafından sonra konuşmak istememiştim. Gereksiz sert davranması sinirimi bozmuştu,hal hatır sormak da suç olmuş.

Az önce izlediğimiz hırsızlık haberi hakkında konuşuyorduk.
Yeliz "Ceza verilmemesi gerekiyor,bebek beziyle mama çaldı diye hapise atılır mı ya." dediğinde Pelin de "Öyle gerçekten." diye onaylamıştı.
"Çalmak zorunda bırakanlar utansın." dediğimde hepsi onaylayan mırıltılar çıkardı.

"Bize transfer olanlar ne zaman geliyor ya?"
"Yarın sabaha yerleştirirler herhalde. Gece gelirler büyük ihtimalle."

Gözlerim karşıdaki Su'ya kaydığında sert bakışlarıyla karşılaştım,sikeceğim ama ha.
Ben ona baktığımda sahte bir gülümsemeyle önüne dönmüştü,kurcalamama kararı aldım;Yine terslenirsem sessiz kalamayacağım artık,aramız bozulacak.

"Ayy,şunun kim olduğunu çok merak ediyorum."
Pelin'in sesiyle televizyona geri döndüm, 'Kâbus'un haberiydi.

"Bir haftada 18 kişiyi öldürebildiyse kaçığın tekidir."
"Her katilin bir sebebi vardır."

Normalde Pelin'in bu lafına hak verirdim ama bir haftada öldürdüğü 18 kişinin hiçbirinin ne bir sabıkası ne başka bir şeyi vardı,olsaydı haberde bahsederlerdi sonuçta.

'24 saat bile olmadan bulunan yeni bir ceset. Farklı yüz,deriye yakarak işlenen aynı işaret. İstanbul Büyükçekmece tarafındaki vatandaşlarımızı dikkatli olmaları konusunda uyarıyoruz. Konuyla ilgili çalışan emniyet görevlileri cinayetlerin sebebinin anlaşılamadığını,katilin hakkında ise henüz herhangi bir bilgiye ulaşılamadığını söyledi.'

Boyun girintime giren Tomris'le düşüncelerimden uzaklaşıp gülümsedim. Derin bir nefes alıp boynumu sıkıca öptü,geri çekilip "Su,odama." diyip kalktı.

Hücresine girdiğinde Su da onun arkasından gitmişti.

<•>•<•>•<•>

Canım sıkıldığında sıkıntılı bir nefes verip ayağa kalktım, "Tomris'in yanına gidiyorum ben." diyip cevap beklemeden masadan kalktım.

Tomris'in hücresine yürüyüp kapıyı açtığımda sesler kesilmeden önce duyduğum tek şey "Mila değildir."di.
Sesin sahibinin Tomris olduğunu anlamıştım,benim odaya girdiğimi anladıkları an susmuşlardı.

"Ben ne değilimdir?" dedim içeri adımlarken. Su,Tomris'in sandalyesine oturmuş,Tomris de yatakta oturuyordu.
"Güzelim."

Tomris'in gülümseyen suratına baktım,yanına oturduğumda belimden tutup beni biraz daha yakınına çekmişti.
"Ben ne değilim?" diye tekrarladım. Su kaşları çatık şekilde bakarken ona kısaca bakıp bakışlarımı Tomris'e çevirdim.

"Geçen partide Su'nun kazandığı çikolatalar kayıp. Sadece bizim ekipten biri şakasına da olsa bir şey çalmaya tenezzül eder,onu konuşuyorduk."

Yaklaşık yarım saattir kayıp çikolataları mı konuşuyorsunuz?
Uzatmak istemedim.

"Peki."
"Su,çık hadi sen."

Tomris'in söylediğiyle Su "İyi geceler size." diyip ayaklandı. Çıktığında Tomris'in dudağını tekrar boynumda hissettim.
Birkaç kısa öpücükten sonra beni belimden tutup kucağına çekti,kendisi de yatak başlığına yaslandığında beline sarıldım.

Birkaç dakikalık sessizlikten sonra "Bana hâlâ yalan söylüyorsunuz." dedim.
Aptal değildim,yalan söylediği besbelli anlaşılıyordu.

Birkaç saniye sessiz kaldı, "Yalan söylemiyorum." dediğinde sesindeki tını ne kendinden emindi,ne de beni ikna etmeye çalışıyordu. Laf olsun diye söylediği cümleye cevap vermedim.

Hem Su'nun garip tripleri,hem de Tomris'in şimdiki tavrı sinirimi iyice bozuyordu. Üstüne bir de her dakika sadece ikisi beraber konuşmaya gidiyorlardı;Normalde tüm ekip beraber konuşurduk,şimdi yaptıkları bu tavır sadece benim değil kızların hepsinin alınmasına neden olmuştu.

"Sinirimi bozuyorsunuz." dediğimde Tomris'in saçımdaki eli dondu,bana garip bir şekilde baktıktan sonra "Uyuyalım." dedi.

Kavga etmek istemiyordum,bu yüzden gözlerimi kapattım.

Neyin peşinde olduklarını bilmesem de bana olan şüpheli tavırlara gıcık olmuştum. Neydi bu şimdi amına koyayım.

•Ne dönüyor sizce?

•Votelar ardarda bölüm atmaya başladığımdan beri çok düştü,bu bölüm de düşük vote alırsa bir kaç hafta bekleyeceğim artık.

Mahkum (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin