•Vote ve yorumları unutmayın,iyi okumalar.🖤
Yemek saatlerinde ve sayımlar dışında odamdan çıkmadan 2 günü geçirmiştim.
Her gün en az iki kere yanıma gelen Rüya'nın dışarı çıkmam konusundaki ricalarını sürekli olarak reddetsem de gelip aynı şeyleri söylemeye devam etmişti.Bazen bu kızın simülasyon olduğunu düşünmüyor değilim.
Şimdiyse gerçekten odadan çıkmam gerektiği kesindi,kokuyordum resmen.
Bu yüzden kahvaltıda tabağımıza gramla koyulan zeytinden çok Zerrin'in laflarını yedikten sonra eşyalarımı hazırlamış duşlara gidiyordum.Bloktan çıkarken 'eski' arkadaşlarımın yüzüne hiçbir şekilde bakmamıştım. Olay olduktan sonra zaten toplasan birkaç kez Yeliz ve Büşra ile gözgöze gelmişimdir.
Zerrin de tabii ki aramızdaki bu olayı ne kadar kötüleştirebilirse o kadar kötüleştirmeye çaba sarf ediyordu.
Beni gördüğü her yerde söylediği çoğu şeye susmuş olsam da dün akşam yemeğinde patlamıştım.Sıcak çorbayı yüzüne boşalttığım yaşlı kadın saba kahvaltısını revirde yapmıştı.
Yanından geçtiğim iki mahkumun Zerrin'in revirden çıktığını konuşmasına kulak misafiri olduğumdan ister istemez gergindim.
Artık arkamı kollayan arkadaşlarım yoktu ve onlar yokken Zerrin'i fazla kızdırmıştım,tabii ki bir bedeli olacaktı.Duşlara girdiğimde duştan çıkan bir kadının boşalttığı kabine ilerlerken gözümün değdiği kıvırcık kız adımlarımın teklemesine sebep oldu.
Saçını kesen Su'yu görmezden gelip ilerlemeye devam ettim. Kabine girip kıyafetlerimi çıkardım.
Suyu açtığımda hissettiğim soğukluk beni titretse de buna ihtiyacım olduğunu biliyordum. Kendime gelmem gerekiyordu,aksi takdirde intihara kadar götürürdüm ben bunu.
Tomris,Su,Pelin,Büşra.
Benden açıklama bile istememişlerdi. Sormamışlardı bile. Ulan en azından "Neden böyle bir şey yaptı?" diye düşünür sorarsın değil mi? Ama yok.Bana o kadar güvenmiyorlarmış ki onlara bunu yapmama şaşırmamışlar bile. dedim kendi kendime.
Canımı yakıyordu,çok canımı yakıyordu.En azından Pelin'in geleceğini düşünmüştüm,kendime itiraf edemesem de geçip giden iki gün boyunca Pelin veya Tomris'i beklemiştim.
Gelip bana sarılmalarını. İnanmasalar bile.
Düşüncelerimin arasında çekilen saçımla hızla kapanmış gözlerimi açtım.
"Noluyor lan!?"
"Şşş."Boğazımda hissettiğim soğuk metalle kıpırdanmayı kestim.
Öne çevrildiğimde karşımda gördüğüm Zerrin'le içimden küfür ettim.
Çıplaktım amına koyayım."Balık."
"Orospu."Aynı anda konuştuğumuzda kahkaha attı,sahte kahkahasının tamamen boşalttığı odada yankısı bittiğinde "Çok ileri gittin Balık." dedi dudaklarını büzerek.
Gözleri vücudumda gezdiğinde ister istemez kızardığımı hissettim. Vücudumdan utanmıyordum tabii fakat çırılçıplak öylece durmak da utanç vericiydi.
"Fitmişsin," dediğinde sesindeki alay sinir kat sayımı yükseltmeye yetmişti, "boşver Tomris'i. Bizden birine vereyim seni. Hem bak," güldüğünde yanındaki kız da onunla beraber gülmüştü. "bizim bloktakilerden iyi yalayan bulamazsın."
"Kes artık da sadede gel."
Tek kaşını kaldırıp alayla güldü bu söylediğime "Cesur musun yoksa aptal mı bilemiyorum."Yanıma yaklaştığında az önceki tavırlı halim pek kalmamıştı. Dışıma çok belli etmesem de bu kadın bana bıçak çekerken çırılçıplak olmak korkutuyordu beni.
Göğüs kafesimin üstüne getirdiği bıçağı derimin içine geçirdiğinde acıyla inlememek için kastım kendimi.
"Sen," dedi gözleri elindeki bıçaktayken "fazla şımardın."Gözlerini gözlerime sabitleyip "Seni adam etmek lazım." dediğinde güldüm, "Etsene."
"Edeyim." dedi aynı benim gibi gülerken.Elini kaldırmasını izledim,kendimi yiyeceğim yumruğa hazırladım.
Aniden açılan kapıysa Zerrin'in hızla elindekini saklayıp kapıya dönmesine sebep oldu.Kapıda gördüğüm Su'nun gözleri birkaç saniye bana değdi,ardından göğüs kafesime inen gözlerinin çiziği takip ettiğini biliyordum.
Çıplak olduğumun farkındalığıyla bir kolumla göğsümü bir kolumla da altımı kapamaya çalışırken Su çoktan Zerrin'in yanına ilerlemişti bile.
Hızla ona doğru gelen kızı tutması için yanındakine emir veren Zerrin,korkuyla geriye adımladı. Elinde bıçak olsa bile sinirli şekilde ona hızla gelen Su'nun onu haşat edeceğini benden daha iyi biliyordu.
Kendisinin üstüne gelen kızı yumruğuyla etkisiz hale getiren Su,beni kolumdan çekip kendinden tarafa aldı, "Sakın," dediğinde sırtım onun göğsüne geldiği için yüzünü göremiyor ama sesinden bile sinirli olduğunu anlayabiliyordum.
"sakın bir daha Almila'ya elleyeyim deme."Aşırı sert ve tehditkar çıkan sesine o kadar şaşırmıştım ki tepki bile veremiyordum. Düne kadar bana öfkeyle bakan kız olamazdı arkamdaki.
Zerrin odayı terkedene kadar karşılıklı tehditleştiler ve ben şaşkınlıktan hareket dahi edemedim.
Zerrin odadan çıktıktan sonra hâlâ çıplak sırtımda hissettiğim kıza doğru döndüm. Yüzümdeki ifade ne kadar şaşkın olduğumu anlatmaya yettiği için konuşmadım bile.
Bir süre suratıma bakıp "İyi misin?" dediğinde başımı salladım yalnızca. O da birkaç saniye daha gözlerime bakıp göğüs kafesimdeki çizgide göz gezdirdikten sonra arkasını dönüp öylece çekip gitti.
Arkasından bakarken çıplak olduğumu hatırladığımda tekrar yerin dibine girdiğimi hissettim.
Su'nun gözleri çiziğe bakmak dışında asla vücudumda gezinmediğini bilmek de utancımı geçirmemişti.•Bölüm araları uzuyor,farkındayım. Kusura bakmayın canlarım.
•Vote ve yorum sayısı okuma sayısına yakışır bir şekilde olana kadar yazmayacağım bölüm. Hayalet okuyucuların azalmasını sağlayalım.💓
•Bir dee,diyorum ki lise konulu bir şeyler yazayım,okursanız. Sizce?
•Nasılsınız,nasıl gidiyor?
Benim sınav haftam;Sınav haftamda bölüm yazıyorum size,değerimi bilin o yüzden ;)•Kontrol etmeden atıyorum,yazım hatalarını mazur görün,öptüm!💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahkum (gxg)
RomanceSoğuğundan titreyebileceğim gözlerine zorla da olsa baktım,yüzünde öyle bir sırıtış belirdi ki ondan altıma işeyebileceğim kadar korktuğumu anladığına emin oldum.