Eylül

3K 235 40
                                    

Kızardığımı hissederken yanağımdaki gözü gözlerime yükseldi,birkaç saniye gözlerim içine baktıktan sonra derin bir nefes alarak geri çekildi.

"Eh," dediğinde sağımdaki kruvasan pakedine uzandı,doğrulup hiçbir şey olmamış gibi "pakedi imha edeceğim." dedi.

Güldü,fakat ben şakaya gülemeyecek kadar şaşkındım.
"Yarın akşam parti var." dedi alayla,sonrasında ise hiçbir şey olmamış gibi odadan çıktı.

Hâlâ arkasından kapanan kapıya bakıyordum,kalkık kaşlarımı indirip öksürdüm.
Yatağıma uzanıp gözlerimi kapattım.

Benden mi hoşlanıyor?
Yok be.
Tamam! Bunu düşünmeyeceğim,sadece uyumak istiyorum şuan.

\\\\\\\\\\

Kahvaltıdan sonra bloğa gelen gardiyanla görüş odasına Eylül'ü görmek için ilerliyorduk.

Gardiyan kapının önünde durduğunda ona bakmadan kapıyı açıp içeri girdim.
Masada oturan kadını gördüğümde bana gülümsedi, "Almila."

İlerleyip yanına oturdum, "Nasılsın,seni bıçaklayanı gördün mü?"
Masaya eğilip bir sürü soru sıraladığında güldüm, "Hayır,görmedim."

Gözlerini kısıp gözlerime dikkatle baktı,sonrasında da vazgeçmişçesine geri çekildi, "Tabii ki gördün." dediğinde cevap vermedim.

"Mahkeme ne zaman?" dediğimde bakışları değişti, "2 gün sonra." dedi.
Konuşmadığımda derin bir nefes verip "Kadın senin aleyhinde şahitlik yapacak,konuşmaya çalıştım kendisiyle ama karakterini tahmin edebiliyorsundur." dediğinde onaylar şekilde salladım başımı.
"Abisinin ölümü hakkında çok öfkeli." diye devam etti.

Yine cevap vermedim,içim daralıyordu mahkemeyi hatırlayınca.
Masadaki elime uzanan koyu yeşil ojeli narin ellerle başımı masadan kaldırıp önümdeki ela gözlere baktım.
"Güzelim,surat asmak sana burada hiç yardımcı olmaz." dedi gözlerimin içine anlayışla bakarken.

Gözlerinde gezdirdim gözlerimi,ağlamak istemiyordum.
Başımı aşağı yukarı salladım,"En az cezayı alman için uğraşacağım. Mahalledekilerin de ağzını arayacağım iki gün boyunca,belki biri görmüştür olayların aslını." dediğinde
"Tamam." dedim titreyen sesimle.
İkimiz de o mahalleden kimsenin konuşmayacağını biliyorduk,beni teselli etmeye çalışıyordu.

"Şimdi gidiyorum." dediğinde yine "Tamam." demiştim. Eylül kalktığında bende ayaklandım,bana sarıldığında bende onun ince beline doladım kollarımı.

Benden biraz daha uzun kızın boynunun hemen altına yasladım başımı,oysa saçlarımı okşuyordu. "Bozma moralini." dediğinde konuşursam ağlayacağımı bildiğimden sadece başımı onaylayarak sallayıp ona daha sıkı sarıldım.

Birkaç dakikanın ardından ilk ayrılan ben olmuştum. Bana şefkatle bakan kadına gülümseyip odadan çıktım.

\\\\\\\\\\\\
Lapa gibi olan akşam yemeğini tabildotuma koydururken 'Kruvasana okaydim.' diye düşünmeden edemedim.

Tabildotu tutarak sıradan çıktığımda bir anda sol omzuma hızla çarpan kadın sayesinde tüm yemeğim yeri boylamıştı.
Gözlerim irileşmiş şekilde bana çarpana bakmak için kafamı kaldırdığımda gördüğüm kadın içimin titremesine neden oldu.

Esmer kız karın boşluğunu tutarken bana öldürecekmiş gibi bakıyordu. İki-üç saniye süren bakışmamızı bozan Pelin ve Su'ydu.

Su kızın önüne geçerken Pelin beni tutup masaya getirmişti. Oturduğumda hâlâ bana öfkeyle bakan kıza bakıyordum.
"Göreceksin kızım sen!" diye bağırıp gardiyanlar tarafından yemekhaneden çıkarıldığında Su da yerine geri oturmuştu.

Masaya bakıp az önceyi sorgularken önüme ittirilen tabildotla başımı kaldırdım,Tomris'in uzattığı yemeğe birkaç saniye bakıp reddetmek için "Yo-" dediğimde sert bir ifadeyle "Ye." dediği için daha fazla reddedemedim.

Yemeği yerken Pelin sayesinde herkes az önceki gerginlikten kurtulmuştu.
Kızlar onun yaptığı espriye gülerken "Bu akşam gp var!" diye hevesle fısıldayan Pelin'e anlamadan baktım.
"Gp ne ya?" dediğimde bana dirsek atıp "Gece partisi." deyip göz kırptı,güldüğümde Su da gülmüştü.

Mahkum (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin