Sıra

2.2K 229 172
                                    

•Vote ve yorumları unutmayın,iyi okumalar.🖤

"Ne?"
Ağzımdan şaşkınlık tınısıyla istemsizce çıkan kelimeye herhangi bir cevap beklemiyordum,Rüya da cevap vermemişti zaten.

Havalanmış kaşlarım ve aralanmış ağzımla öylece baktığım siyah gözler inatla gözüme değil dudağıma sabitliydi.
Ne demişti o?

Bir dakikalık sessizliğin ardından gözleri sonunda gözlerime çıktı,"Cevap vermeyecek misin?" dediğinde göz bebeği görünmeyen siyah gözlerde gezdirdim gözlerimi.

Sonunda kurumuş dudağımı yalayıp boğazımı temizledim, "Öpemezsin." dediğimde bakışları değişti fakat ne düşündüğünü de çözemedim.

"Peki."

Öylece oturmaya devam ettiğinde bana kırılıp kırılmadığını anlayamıyordum. Reddedildiğinde insan bozulur,giderdi değil mi? Rüya hiçbir şey yaşanmamış gibi normal normal oturuyordu.

Oluşan sessizlikte istemsizce kararımı sorguladım,reddetmekle iyi mi yapmıştım ya?

Gözlerim istemsizce mükemmel şekilli dudaklarına kaydı. Yakından bakınca dudağındakinin ruj olmadığını da anlamış oldum,kesinlikle doğal bu renk.

Dolgun dudaklarına bakarken içimde oluşan garip hafif sancıyı fark ettiğimde kaşlarımı çatıp gözlerimi dudaklarından ayırdım,suratına tekrar baktığında gördüğüm ukala ifadeyse afallamama sebep oldu.

Fark etti mi ki?

Gözlerim ifadesinde gezdi;Hafif havalanmış siyah kaşları ve kenarı kıvrılmış şekilli dudaklarında.

Etti.

Aralanan dudaklarım ne diyeceğimi bilemeyince tekrar kapandı. Sonunda "Ben lavaboya gideceğim." diyip ayaklandım.
Vereceği cevabı beklemeden hücremden çıkıp blok kapısına ilerlerken aklıma hücrelerin kendine ait lavaboları olduğu gelince adımlarım durdu. Fena rezil olmuşum.

Tekrar hareketlenecekken üstümde hissettiğim bakışla başım sola döndü. Bana kilitlenmiş mavi gözlere baktım bir süre. Kafamı "Hayırdır?" anlamında salladığımda ayaklandı.
Bana doğru gelmeye başlayan sarışın kız kalbimin hızlanmasını sağlamıştı.

Yanıma gelen Tomris "Gel bir." dediğinde kaşlarımı çatıp onu takip etmeye başladım. Emir kipiyle konuşması canımı sıksa da merakım ağır basmıştı.

Onun hücresine girdiğimizde önden bana kapıyı açtı. İçeri girdiğimde arkamdan kapatıp kendisi de karşıma geçti. Tanıdık odadaki tanıdık koku kalbime ağrı girmesine sebep olmuştu.

"Ne yapmaya çalışıyor o?"

Öfkeli sesiyle bakışlarım gözlerini buldu, "Ne diyorsun Tomris?" dediğimde kaşlarını daha da çattı.

"Zerrin'in adamını öldürmüş Mi-" bakışları değişirken "Almila." diye düzeltti kendini.

Sanki kalbim hızla çarpmıyormuş gibi suratıma bıkkın bir ifade yerleştirip "Yani?" dediğimde gözlerinde gördüğüm ifade maskemin tümüyle düşmesine sebep olmuştu. Öfke duygusunun yanında gördüğüm kırgınlık bedenime bir bıçak saplanmış gibi hissettirmişti.

Dudakları aralandı,ardından tekrar kapattı. Öylece suratıma bakarken gözlerinde gördüğüm ifadeye dayanamayıp gözlerimi kaçırdım.

Sana hissettirdiklerini unutma.

Kaşlarımı çatıp suratına tekrar baktığımda bakışlarımdaki değişimi anlamış gibi hafifçe şaşırdı. Bunu mimiklerine çok yansıtmazken gözlerindeki kırgınlığın büyüdüğünü gördüm.

Bu sefer gözlerini fazla incelemeden "Rüya'yla bir sorunun varsa ona anlat,güvercin değilim ben." dedim.

Yanından geçip giderken bana bakmadı,hücresinden çıkıp blok kapısına ilerlerken de. Lavaboya gidip yüzümü yıkadım.

Tomris hâlâ kalbimin hızlanmasına sebep oluyordu fakat aynı zamanda canımı fazla yakıyordu. Hâlâ bana inanmayan ona gidip bana inanması için yalvarmaksa kendime büyük saygısızlık olurdu. Asla yapmayacağım türden.

Tomris'i ne kadar istersem isteyeyim,gururumu kendi ayaklarım altında ezip ona gidebileceğimi sanmıyordum. Hayatımın kalanında da onu sevsem bile,benim aşkım kavuşamayacağım türden olurdu.

Aynadaki yansımama bakarken düşündüğüm buydu,kendime her gün hatırlatacağım da.

<•>•<•>•<•>

Bloğa döndükten sonra bakışlarımı masadan ayırmadan bir bardak çay içmiş,sonrasında da akşam yemeği anonsuyla yemekhaneye gelmiştim.

Uzun sıranın bitmesini beklerken aklıma bir zamanlar Tomris'in 'Çete'sinde olduğumdan sırada geldiğim gibi en öne geçmem geldiğinde kendi kendime güldüm. Tam arkamdaki Rüya'nın bakışları yüzüme yöneldi.

"Neye güldün?"
Gülümsememe bakarken hafifçe gülümseyerek sorduğu soruya "Bir zamanlar Tomris'in 'çete'sinden olduğumdan herkes sırasını verirdi." diye aklımdan geçen cümlenin aynısını söyledim.

Kaşları çatıldı,neye sinirlendiğini anlamasam da bileğimi tutup önümüzdeki herkesi geçmeye başladığında şaşkınlıktan yapabildiğim tek şey arkasından sürüklenmek olmuştu.

Beni en öne alıp kendisi de arkama yerleştiğinde irileşmiş gözlerimle ona baktım. Kimse de sesini çıkartmıyordu ya!

"N'apıyorsun?" fısıltı gibi sorduğum soruya cevap vermesine kalmadan arkamızda kalan kadınlardan biri "Sıra bekliyoruz ama." diye söylenmişti.

E sonunda biri konuştu.

Rüya arkasına dönüp kadına sertçe baktı,soğuk bir tonda "Daha sesli söyle,sıkıntı mı var?" dediğinde kadın az önceki sessiz söylenmesini yutup olduğu yere sinmişti. İstemsizce Rüya'nın benimle konuşurken kullandığı tonla az önceki soğuk sesini karşılaştırdığımda ne kadar farklı olduklarını anladım. Rüya bana böyle konuşsa altıma işerdim herhalde.

Birkaç saniye daha kadının yüzüne bakan Rüya bana dönüp az öncekinden eser olmayan yumuşak bir tonda "Seni bekliyoruz hepimiz balım." dediğinde yavaşça önüme dönüp tabildotumu doldurmak zorunda kalmıştım.
Yemekhanede tekrar konuşmalar başlayana kadar herkesin susup bizi dinlediğini fark etmemiştim bile.

Boş yer gördüğümde oraya doğru ilerleyip tabildotu koydum,ben otururken Rüya da karşımdaki sandalyeyi çekmişti.

İkimiz de oturduğumuzda sinirle kaşlarımı çatıp "Az önce yaptığın neydi?" dedim.
O da kaşlarını çatıp "O sırığı herhangi bir konuda özlemene izin vermeyeceğim." dediğinde dumur olmuştum.

Ben öylece suratına bakarken o birkaç saniye suratımı izlemiş,sonra da yemeğine dönmüştü.

Gözlerim önümdeki patates püresine düştüğünde çatalımı alıp patatese batırdım. Çatalı ağzıma götürürken hâlâ az önceki cümleyi düşünüyordum.

Biraz önce duyduğum cümle,gözgöze geldiğim Tomris'ten daha önemli geldi gözüme. Bu yüzden sanki normal biriyle gözgöze gelmişim gibi yemeğimi yemeye devam ettim.

Kâbus beni her defasında şaşırtacak gibiydi.



•Nasılsııınız canlarruuum?! 💓

•Siz çok satır arası yorum atınca ben de bölümü sizi bekletmeden yazayım dedim. Karşılıklı bu işler😉

•Sırada günün sorusu vaar; Sizce eğer Almila açıklamaya çalışsaydı,Tomris ona inanır mıydı sizce ?

Mahkum (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin