"Dikkat,dikkat! A1/A2 Blok Havalandırma Saati 5 dakika içinde başlayacaktır."Avluya çıkmak için kahvaltıdan beri çıkmadığım odamdan çıktım,kızlar oturdukları masadan kalkarken buz gözlünün masada olmadığını gördüm.
Tamam,Tomris'e sinirlenmiştim. Ama çok havalı hissetmiştim bee! Hele konuşan herkesi susturduğumda! Yok yok,en iyisi Zerrin'in sesindeki o eminliği götürmemdi.
Kendi kendime gülümserken Pelin üstüme atladı,neredeyse yere düşecekken
"Kızım şoku yeni atlatıyorum,sen neymişsin be!" demesiyle güldüm,
"Bende şok oldum açıkçası.""O kadar sinirli görünüyordun ki Pelin'in odana gelmesine engel olmam gerekiyormuş gibi hissettim minik."
Su'nun söylediğiyle tekrar güldüm."Bağıracağını anlamıştım da o kadarını beklememiştim velet."
Arkadan gelen Tomris ben ona cevap veremeden "Yürüyün hadi ne dikiliyorsunuz?" dediğinde avluya doğru yürümeye başladık."Kızınca daha bir ateşli oluyorsun kanka."
Dibimdeki Pelin'in söylediğine kahkaha attım,o da gülüp "O yüzden kızdırmış olmasıınn?" dediğinde
"Ya siktir git." diyip omzunun altından çıkmaya çalıştım.
Beni ahtapot gibi daha da sararken "Tamam tamam." dedi.Her zamanki yere oturduğumuzda Zerrin'ler daha yoklardı.
\\\\\\\\\\
Avluya giren ekiple gözüm onlara kaydı. Gördüğüm esmer kızla elim karın boşluğumdaki yaraya gittiğinde "Oydu değil mi?"
Kafamı kaldırıp tam tepemdeki Tomris'e baktım,o ise benim az önce baktığım esmere bakıyordu, "Hayır." dediğimde kafasını bana indirdi. Tek kaşı havaya kalkarken
"Hiç yalan söyleyemediğini söylemiş miydim?"Yutkundum, "Yalan değil ki." dedim kaşlarımı çatarken.
"Tamam." dedi ama hiç ikna olmuş gibi durmuyordu.\\\\\\\
Birkaç atışmadan sonra havalandırma saati bitmişti. Bloğa gidip masaya geçtik.
"Yaran nasıl oldu?"
Büşra'nın sorusuyla kafam ona döndü, "Acı hissetmiyorum."
"İyi bari ya."
"Nasıl bir şey yapmadık aklım almıyor!"
Su'nun söylenmesiyle güldüm,"Başınızı belaya sokacağınız kadar değerli değiller.""Almil abla!"
Koşarak yanıma gelen Toprak'a baktım; "Efendim bebeğim?""Seninle bir şey konuşmam lazım."
"Allah allah,neymiş?"
"Özeel!"Beni kolumdan çekiştiren Toprak'a güldük, "Tamam,geliyorum." dediğimde beni çekiştirerek Büşra'nın odasına soktu.
3. Tanrısal
Almila'nın masadan kalkmasıyla Tomris derin bir nefes aldı, "Kızlar,odama."Masadan kalkıp odasına girdiğinde diğerleri de onunla girdi. Tomris'in 'kızlar' lafını kendisine söylemediğini bilen Yeliz masada kaldı.
Buz gözlü kız hücresindeki çalışma masasına oturup diğerlerinin yerleşmesini bekledi.
"Almila'yı bıçaklayan Selin'miş." dediğinde Pelin "Biliyordum o kaşar olduğunu." diye tısladı."Kızı halledeceğiz değil mi? Biliyordum Tomris Kaptan'ın yanlarına bırakmayacağını be!" Su'nun gülümseyerek söylediği şeyle Pelin ilk sevdiği kıza,sonrasında da Kaptan'ına baktı; "Almila bir şey yapmayın demişti." dediğinde Su "Güzelim kızar kızar susar,ekipten birine bir şey yapıldığında sessiz kalırsak hakkımızda ne düşünürler?"
Pelin sevdiği kızın onun için kullandığı kelimeyle karşı çıkmayı unuttu,heyecanlanmıştı.Buz gözlü kız "Akşam hallediyoruz,Almila'nın uyuduğundan emin olun sorun çıkmasın."
"Öldürecek miyiz?" diyen Büşra'yla Tomris'in kafası ona döndü, Büşra bu soruyu sadece ne yapacaklarını merak ettiği için sormuştu,gözünde merhamet belirtisi yoktu.
"Kısasa kısas." Tomris son sözü söyleyip hücresinden çıktığında Su ve Büşra gülümsediler, Pelin ise emin değildi,insanlara samimi yaklaşırdı genelde,bu yüzden Almila'yla hemen kaynaşmıştı. Ama Almila kafa dengiydi ve onun yaşlarındaydı,yani onu diğerlerinden biraz daha fazla sevmesi normaldi; "Almila çok kızacak.""Yapacak bir şey yok."
Su'yu onaylarcasına "Buradakiler bizden birine yapılana göz yummayacağımızı unutmamalı." diye devam etti Büşra.1. Kişi Almila
"Sana bir şey söyleyeceğim,ama dalga geçmeyeceksin. Söz mü?"
Bana bakan kıvırcık çocuğun saçlarına elimi attım,karıştırırken "Söz bebeğim." dedim."Ben Ayça'ya çok aşığım. O da bana aşık sanırım,aşık mıdır?"
Söylediğiyle gülmemi bastırdım,"Hımm,sana nasıl davranıyor?""Bana pastel boyasını verdi," duraksayıp cebinden mavi bir pastel çıkarttığında güldüm, "Dalga geçmeyecektin!"
Kaşlarını çatmasıyla "Hayır hayır!" diyerek ifademi topladım, "Çok tatlı bir hareketmiş o yüzden güldüm." dediğinde çattığı kaşları açıldı, "Bence de." derken gülümsemesi çok tatlıydı. "Sence bana aşık mıdır?""Valla hem yakışıklı,hem saygılı,hem de tatlısın. Daha ne olsun,prensisindir kesin onun"
Söylediğimle ağzı açıldı, "Gerçekten mi!"
"Eveet." Güldüm."Bence de öyleyimdir,hem hep benim şakalarım gülüyor.." Biraz duraksadıktan sonra yüzündeki heyecanlı ifade kızgın bir hâl aldı,"Bir de Yakup'unkilere gülüyor." dediğinde güldüm, "Sen Yakup'tan daha yakışıklısın ama."
"Evet! Öyleyim." dediğinde sırıtması kendini beğenmiş bir hâle girdi,kendimi tutamayıp kahkaha attım, "Teşekkürler Almil abla!" diyip bana sarıldı. Saniyelik sarılışına karşılık veremeden kollarını çekip koşarak odadan çıktı.
Arkasından baktığımda kapıdaki Tomris ve Büşra'yı gördüm. Ayağa kalktığımda ikisi de gülümsüyordu,bende güldüm "Çok tatlı."
Büşra kafasıyla onayladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahkum (gxg)
RomanceSoğuğundan titreyebileceğim gözlerine zorla da olsa baktım,yüzünde öyle bir sırıtış belirdi ki ondan altıma işeyebileceğim kadar korktuğumu anladığına emin oldum.