Medya-Almila
•Vote ve yorumları unutmayalıım,iyi okumalar!🖤
Esneyerek uyanıp yatakta doğruldum. Dışarıdan az az sesler yükselmeye başladığında yatağın hemen yanında duran ayaklabımı giydim.
Yatakta oturup öylece duvarı izlerken bir anda aklıma gelen Tomris'le hızla ayağa kalktım. Gece,ses gelirse hemen müdahale etmek için uyumama kararı almıştım fakat görünüşe göre uyuyakalmışım.
Hızla hücreden çıkarken gözüm blokta gezindi,masalardan birinde oturan Su'yu gördüğümde gözlerim irileşti.
Hızla yanına ilerleyip gözümü yüzünde gezdirdim,yanağındaki çizikte oyalanan gözlerimi karşımdaki Su'nun gözlerine diktim.Kaşlarını çatmış bana bakan kız sinirli görünse de sinirinin bana olmadığını biliyordum. Açılan ağzım ne diyeceğimi bilemeyince kapandı.
Tomris ne haldeydi acaba?
Aklımda beliren soruyla gözlerimi karşımdaki kıvırcıktan çekip onun arkasındaki hücrenin kapısına diktim.
Hızla Tomris'in hücresine yürürken kapısı açıldığında duraksamıştım.Gözlerim yüzünde gezindi,dudağının kenarındaki minik bir çizik dışında bir şey göremediğimde rahatlamıştım.
Mavileri gözlerime sabitlendiğinde ne düşündüğünü anlayamadım. Beni umursamadan gideceğini düşünürken yanıma ilerledi.
İstemsizce gözlerimi kaçırdığımda gördüğüm şeyle vücudum hızla tekrar gerildi,boynunda büyük ama derin olmayan bir çizik vardı.
Yanıma geldiğinde elini saçında gezdirip "Günaydın." dedi.
"İyi misin?"Sesimin çok endişeli çıkmasını umursamadan yüzüne cevap vermesi için baktım,biraz duraksasa da kafasını aşağı yukarı sallayıp "Evet evet." dedi.
Gözlerim üzerimde hissettiğim bakışlarla arkaya kaydı,Kâbus'un dudağı patlamıştı yalnızca.
"Salaklar ya." sessiz söylenmemi ben dışında kimse duymamıştı tabii.Duymasa da ağzımı okuduğunu yüzüne aptal bir gülümseme yerleşen Kâbus'la anlamıştım. Çehresiyle bana olan gülümsemeleri o kadar tezattı ki bazen şaşırıyordum açıkçası.
Yüzü o kadar mükemmel ve kadınsıyken gülümsemesinin bir o kadar çocukça olması zıt şeylerin birbirine ne kadar yakıştığının kanıtı gibiydi.
Tomris de nereye baktığıma bakmak için omzunun üstünden arkasına baktı.
Kâbus,Tomris'in ona baktığını bilse de gözünü benden ayırmadı. Tomris bana sorgulayıcı bakışlarıyla dönüp,kaşlarını çatarak yüzümü incelediğinde ben de gözlerimi ona çevirdim.Bana sinirle bakmasını umursamayıp kızların yanına döndüm.
Yeliz, "Kahvaltıdan sonra çamaşırhanedeyiz." dediğinde gelen sayım anonsuyla kafa sallayıp sıraya geçmek için ilerledim.<•>•<•>•<•>
Doldurduğum tabildotumla yerime geçerken bana bakmasına hiç şaşırmadığım Kâbus'a saniyelik olarak baktım.
Tabildotu masaya koyup sandalyeye oturduğumda bana laf atan Zerrin'le sıkıntılı bir nefes verdim.Omzumun üstünden ona baktığımda alayla gülümsediğini gördüm.
Kâbus'la uğraşamıyordu,bana sarmıştı pislik.Lafı geçmişken,Zerrin'in gerçekten Kâbus'tan korktuğunu fark etmiştim.
Tabii ona itaat edecek derecede değildi bu korku,fakat gelen herkese yaptığı o mükemmel karşılamayı bırak;Kâbus'a bakmıyordu bile bunak.Kızlar karşılık verdiğinde Zerrin'in masasındaki kızlar da onlara karşılık vermişti. Onlar birbirleriyle didişirken önüme döndüm.
Karşımda oturan Tomris sinirle Zerrin'e bakarken gözüm arkaya kaydığında gördüğüm kara gözlü de aynı sinirle Zerrin'e bakıyordu.
Kaşlarımı çatıp kafamı yemeğime eğdim.<•>•<•>•<•>
Bloğa girdiğimizde odama yöneldiğimi gören Yeliz dönüp "Kız gelsene." dediğinde "Yok." dedim hemen, "Biraz takılayım odada,çamaşırhaneye giderken çağırırsınız."Onlar önlerine dönünce ben de ilerleyip odama girdim. Açıkçası yapacak bir şeyim yoktu fakat büyük ihtimalle regl olacağım için karnım çok fazla ağrıyordu o yüzden biraz yatsam iyi olur diye düşünmüştüm.
Yatağa ilerleyip sırtüstü yattım,küflü tavanı izlemeye başladığımda karın ağrım biraz hafiflemişti. Kapım tıklatıldığında kafamı kaldırıp "Gel." dedim.
İçeri giren kara gözlüyle yatakta doğrulup gelmesini bekledim.
"Merhaba." dediğinde "Selam." dedim ben de.
Odanın ortasında dikilmeye başlayınca "Otursana." diyip yatağı gösterdim.Yanıma yaklaşıp yatağa oturdu. Bana bakmaya başladığında "Arkadaşın yok mu?" dedim.
"Nereden çıktı?" dediğinde "Sürekli benim yanıma geliyorsun." dedim kaşlarımı havalandırıp.Güldü,"Arkadaşa ihtiyacım yok." dediğinde alaylı bir gülümseme oluştu dudaklarımda; "Benim yanıma neden geliyorsun o zaman?"
Kaşlarını çatıp "Sen benim arkadaşım değilsin." dediğinde neye sinirlendiğini bile anlamamıştım.
Kısa bir sessizlikten sonra "Yanında gezinen o sarışın sinirimi bozuyor." dediğinde gözünden geçen sinir ifadesiyle gülmek istesem de kendimi tuttum.
O an aklıma gelen şeyle hızla "Dün ne oldu? Tomris'in boğazını kesmişsin." dediğimde nevresimin üzerinde gezinen bakışları beni buldu.
"Tomris miymiş adı?" dediğinde kaşlarımı çattım,"Köpek adı gibi." söylendiğinde birkaç saniye afallayıp kahkaha attım.
Ona baktığımda çatık kaşları açılmış,suratındaki gülümsemeyle beni izlediğini gördüm.
Kahkahamı kesip boğazımı temizledim istemsizce."Kâbus," dedim sonra da,konuyu bir daha geçiştirsin istemiyordum.
"dün ne oldu?" dediğimde tekrar çatıldı kaşları.Onu ilk defa gülümsemeden bu kadar uzun süre görüyordum,belki de tarihi bir yere not almalıyım,hm?
Birkaç saniye suratımda gezinen gözleri gözlerimde durdu,"Bana Kâbus deme." dediğinde kaşlarımı çattım.
"Kendine bu lakabı sen verdin sanıyordum." dediğimde "Evet," dedi. "insanların "Kâbus"u olmak eğlenceli."
"Ama senin kâbusun olmak istemiyorum." dediğinde afallamış hissettim.
Birkaç dakika ne diyeceğimi bilemeden oturduktan sonra "Dün ne oldu?" diye sordum tekrardan,kısılmış sesimle.
Bu sefer sorumu geçiştirmeden "Senin de dediğin gibi gelip korkutmaya çalıştılar. Sarışın fazla sinirliydi."Biraz duraksadıktan sonra aklına gelmiş gibi "Ne zaman odana gelsem kuduz köpek gibi bakıyor." dediğinde ne hissedeceğimi bilemedim.
Tomris'in beni kıskanması iyi mi hissettiriyordu,hoşuma gidiyor muydu emin değildim.
Bana daha güvenemiyorken kıskanmasıysa saçmaydı.Odanın kapısı açıldığında oraya döndüm,Pelin kafasını kapıdan uzatmıştı.
Bakışları Kâbus ve benim aramda gidip gelirken "Çamaşırhaneye gidiyoruz." dediğinde "Tamam,geliyorum hemen." demiştim.Pelin kapıyı kapatıp çıktığında karşımdaki kıza döndüm, "Tomris," dediğimde bana bakmaya başladı; "iyi kızdır." dedim yataktan kalkarken.
"Çoğu zaman." diye mırıldandığımda o da kalkmıştı.•Nasılsınızz?
•Kontrol etmeden atıyorum.🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahkum (gxg)
RomansaSoğuğundan titreyebileceğim gözlerine zorla da olsa baktım,yüzünde öyle bir sırıtış belirdi ki ondan altıma işeyebileceğim kadar korktuğumu anladığına emin oldum.