01.02
"Şşt, sessiz ol yoksa kendini yakalatacaksın."
Her şey nefesimi bile tutmaya başladığım o anda oldu. Depoda yakalandığım yetmezmiş gibi şimdi de başka birinin eline düşmüştüm. Çırpınmak yerine kendimi ona bırakmayı tercih etmiştim, dediği gibi kendimi yakalatacaktım. Hem kimdi ki beni aşağıya çeken bu kişi?
Elleri ağzımdan çekildiği an kolundan tutuğum anda onu yüz üstü yamaca yasladım. Acı içinde inlerken burnuma buram buram kan kokusu gelince vurduğum adamın bu adam olduğunu anladım.
"Kimsin sen?"
"Bunu yapmak istediğine emin misin?"
Daha çok toprağa doğru ittirdim onu. Biraz daha inledi. Ne zannediyordu, oyunda değildik!
"Kes!"
İçi boş silahı şakağına dayarken ne olduğunu anlayamadan kendimi karşımdaki adamı yasladığım yerde bulduğum gibi tuttuğu bileğime bir şey bağladığında kilitlenme sesi geldi. Elektronik kelepçe miydi o?
"Ne yaptığını sanıyorsun bırak beni! Kimsin sen? Ne istiyorsun benden?"
Tepinmeye başladığım sırada beni kendine çevirince koyu kahve gözleriyle karşı karşıya geldim.
"Ne işin var burada? Kimsin sen!"
İnce tiz bir gülüş sesi... Karşımdakini sinir etmek için başvurduğum en büyük silah. Boşlukta kalan elimle kar maskesini çekip çıkardığımda yüzünde hiçbir ifade okunamasa da şaşırdığını hissedebiliyordum.
"Bum ve adam şaşırır..."
"Ne halt ettiğini zannediyorsun?"
Hmm, Tarık Sarper'in suç üstü videosunu SARS'a gönderdim. Kısacası son...
"Bittiniz yardımcı Sarper!"
Ve o sinsi gülüş.
"Burada bekliyorsun, seni gelip alacağım."
"Ne, ne, ne dedin sen?"
"Bekle dedim. Kolundaki kelepçede GPS var. Gittiğin her yerde takibim altındasın."
"Nereye beni burada böyle bırakamazsın! Sana diyorum! Çabuk gel ve beni kurtar şundan! Heyy!"
Tüm çabalarıma rağmen lafımı duymadan hatta ve hatta duymazlıktan gelerek oradan hızla uzaklaştı. Bilmediği bir şey varsa o da benim derimin altındaki çipti. SARS'a bağlı ekip ortağımın herhangi bir terslik durumunda bulunduğum konuma ulaşıp oraya bir ekip göndereceğine adım gibi emindim.
🌌🌌
Dediğini yapıp olduğum yamaca yaslanıp beklemeye koyulmuştum. Kimdi bu adam? Nereden çıkmıştı? Neden beni şu an kolumdan tutup Tarık'ın önüne atmamıştı? Beni kurtarmaya çalışıyor olmazdı, o zaman planı neydi? Videoyu kendine mi saklamaya çalışıyordu. Ne kadar buna çalışsa da videoyu çoktan SARS'a yollamıştım. Hoş şu an telefonumun da nerede olduğunu bilmiyordum, düşürmüş müydüm? Düşürdüysem asıl atraksiyon o zaman başlayacaktı. Düşürmediysem de nerede olacaktı ki zaten? Çalılıklardan ses gelmeye başladığında hemen karşı taraftaki ağacın ardına gizlendim.
"Abiciğim, ben nerden bileyim bu kız nerde? Gps burada olduğunu söylüyor kız yok ortada!... Öff tamam tamam... Tamam dedim ya sana... Merak etme sağ salim getireceğim sana... Murat iyice abartmıyor musun?... Hiçbir şey yapamaz abiciğim... Ya hadi işine, hadi!"
O Murat mı demişti yoksa benim kulaklarım yanlış mı duymuştu? Bildiğimiz Murat mıydı? Yani Murat Sarper olma olasılığı yüzde kaçtı onun! Adam hakkında onca araştırma yaptın Lavin, bir yüzünü mü aklında tutamadın? Belki de öylesine bir Murat'tı. Murat X'ti soyadı! Olamaz mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR AVUÇ YALAN 🌌
ActionGökyüzünü görebilmek değiştirmez yokluğunu. Varlığı silemez hiçliğini. Ve gökyüzü, gökyüzü umudunu bindirmiştir yağmurlarına. Senin, benim, bizim bindirdiğimiz gibi... Bak şimdi de şimşek çakıyor. Yakmıyor mu içini cayır cayır? Har olduğun yetmiyor...