Kehanet Gerçekleşti

112 9 87
                                    

Sellam Dostlarımm. Oy vermeyi unutmayalım, iyi okumalarrr!

Unutulur değil mi zamanla?

"Her şeyimi vermem Yılmaz çünkü zaten o benim her şeyim olur!"

"Kehanet gerçekleşti,"

01.10

Zorla uyandığım yeni bir sabaha baş ağrısıyla başlamış o da yetmiyormuş gibi saatin on bire geldiğini öğrenmiştim. Keşke erken kalkıp Sarper ile iş yerine gitseydim! Bunun için çok geç olduğundan telefonu elime alıp hemen Deniz'e mesaj attım.

Kilit tamir edildi mi?

Mesajı yazar yazmaz üstümü değiştirip elimi yüzümü yıkadım. Bu kıyafetler kimindi bilmiyordum ama tepe tepe kullanıyordum! Eşyalarımı almalıydık artık! Deniz iki dakika içinde mesaj yazsa da ben bunu daha geç gördüm.

O iş bende ortak.

Baş parmağı havada olan başarı işareti atıp telefonumu kapatıp aşağıya indim. Telefonuma bu sefer Deniz'den popo sallayan bebek çıkartması geldi. Bense ona boş mutfağın fotosunu atıp yanlışlıkla Murat'ın sayfasına girdim. Kesinlikle yanlışlıkladır Lavin! Deniz'in, deniz kenarında çekilmiş bir profil fotoğrafı varken Murat'ın profil fotoğrafı bile yoktu. Belki de instagram uygulamasına girmeliydim! Oradan kesin bulurdum. İnstagram'a Murat Sarper diye aratmış ama fan sayfası dışında hiçbir şey bulamamıştım! Daha önce de denemedik mi savcım? Eskiyi bir kenara itip tekrar Murat'ın sohbet kısmına girdim. Kısaca bir mesaj yazıp yolladım.

Günaydın.

O sırada Deniz'den bir mesaj geldi.

Selma orada değil mi?

Ben kendi işimi başkasına yaptıtmayı sevmiyoruk Deniz. Yani seninle aramda olan iş tabii başkaydı.

Telefonumu tamamen kapatıp kendime tek elle kahvaltı hazırladım. Tamam tamam kendimi acındırmama gerek yok. O sırada adamlardan biri içeriye girip Murat Bey'in ona pastaneden bir şeyler aldırdığını söyledi ve mutfaktan çıktı. Bense büyük bir zevkle tereyağlı simiti yemeye başlarken merakla telefonu açtım. İki sohbetten üç mesaj. Önce Murat'tan gelen mesajı açtım.

Günaydın.

Simit için teşekkürler.

Yazıp Deniz'in mesajına baktım.

Kızım sakat sakat ne iş yapıyorsun Bırak yapsınlar.

Aşk olsun, sakat ne ya?

Daha sonra Murat'tan bir mesaj geldi.

Afiyet olsun.

Ne zaman geleceksin?

Deniz'e küsüp sadece Murat'ın sayfasında bekliyorken bana kısacık bir mesaj yazdı.

18

Murat ile olan sohbetimizin uzayamayacağını anladığımda Deniz'i birazcık affedip mesajlarına baktım.

Lavin yanlış anladın

Lavin!

Hey gel!

Lali bak şaka yaptım.

Aktifsin yeme beni.

Lavin.

BİR AVUÇ YALAN 🌌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin