Bir Zehirdi Aşk Tüm Damarlarında Dolaşan

69 1 0
                                    

Yeni telefonumdan yeni bölün yazıyorum millet! ~Yıl 2022

02.02


Geçmişte asılmış ve duvarda çürümeye mahkum edilmiş bir aile tablosu gibiydik... Anne baba ve küçük kızları! Annem hep genç olarak kaldı, babam da... Bense büyüdüm...


~5 gün sonra


"Akif!" dedi güçlü bir ses. Neden bu


kadar yüksek konuşuyordu ki sanki beynimin içindeymiş gibi? Hayır yani arasa Akif duymayacak mı? Duyacak hatta ve hatta Akif onun telefonunu duymak zorunda tıpkı benim Engin'in telefonunu duymak zorunda olduğum gibi!


"Akif!"


"Ne Akif'i ya?" dedim homurdanarak!


"Akif ne ya?" dedim bu seferde yüksek bir sesle! Güçlü adımlar kulağıma ulaştığında kapı açıldı!


Sarper saçı şampuanlı ve belinde bir havluyla çıplak bir şekilde odaya geldi!


"Hayır yani, insan sevgilisini Akif diye bağırarak mı uyandırır?"


Murat'ın cevabıysa sadece gülmek oldu! Aşk olsun ona da, insan bir cevap verirdi .


"Hem saat kaç?"


"Altı oldu."


"Bak saat altıymış işte, hava daha yeni aydınlanmış! Kargalar kahvaltısını etmemiş! Ama yok Murat bey gülsün!"


Kafamı geri yastığa koyarak ona arkamı döndüm. Tekrardan uyumaya hazırlanıyordum. Otuz dakika uykumdan çalmıştı; yazıktı, günahtı bana!


"Geldim abi!" dedi Akif! Gel Akif gel, bir sen eksiksin zaten! Uykumu da mahvettiler zaten!


"Bir gariplik var mı?" diye sordu Murat. Akif'in suratını merak ettiğimden hafifçe ona doğru döndüm. İçimden bir yer Akif'in içinden güldüğünü söylüyordu.


"Yok gibi abi!" dedi Akif korkarak! Murat öldürecek gibi bakmasaydı çocuk korkarak geri teklemezdi.


"Var mı abi?"


"Sence Akif, sence!"


Akif kafasını kaldırınca istemsizce Murat'ı süzdüğünde sessizce gülümsedim. Kahkaha atmak istiyordum!


"Abi bu halin ne?"


"Denize atlarım birazdan Akif!" dedi saçma bir şekilde.


"Aman abi sakın yapma, geçen bizim baldız girdi hastala..."


"Akif, zevkimden böyle gezmiyorum! Su kesildi! Git bak bi!"


"Tabi abi!" deyince Akif kendimi tutamayıp gülmeye başladım. Bakışları bana çevrilince Akif'in başından sular boşalsa da, "Günaydın Lavin Hanım!" dedi.


"Günaydın Akif!" dedim. Biraz daha dursa pek günü ayacak gibi durmuyordu!


"Hadi Akif, hadi!"


Tekrardan yatağa kendimi bıraktığımda Akif odadan çıkmış ve yavaşça kapıyı kapatmıştı! Sarper'in de ne hâli varsa görsün yani! Süt banyosunu yapamamış paşamız! Neyse Lavin, bişiy yok! Bişiy yok, bişiy yok!


Yatağımın bir kısmı çökünce benim dağ ayısının yatağa oturduğunu fark ettim! Dağ ayısı deme çarpılırsın! Tamam biseps trisepsleri olabilirdi! Benimde olmalıydı! Ne eksiğim vardı ki ondan! Bende yapacaktım!


Islak saçları alnıma değerken yanağıma kocaman bir öpücük bıraktı.


"Özür dilerim sevgilim." dedi. Eee bir zahmet! Sonra kollarını belime sardı. Bisepsler trisepsler gidin aklımdan!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİR AVUÇ YALAN 🌌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin