Aile

78 7 110
                                    

Hayırlı Bayramlar dostlarım;
Bugün finalden önceki son bölümümüzü okuyor olacağız! 1.kitap finalimiz 2 Temmuz'da... 2.kitap için çok heyecanlıyım. Duyurularda da paylaştığım gibi 2 Temmuz'un anlamını da 2.kitapta öğreneceğiz! Kendinize iyi bakın, görüşmek üzere...

Delip geçen gözlerinle
Söylenmemiş sözlerinle
Sırsın sen
Hiç oyunsuz, sorunsuz
Ne bir eksik, ne bir fazla
Canımsın sen

"Sana o kadar ihtiyacım varmış ki Lavin"

"Yok canım çizerim ben ona ev!"

01.34

Saat 17.58'e gelirken San Laçin iyice sessizleşmişti! Bu kadar boş olmasına ürpersem de gezmekten kendimi alıkoyamamıştım. Murat ile birlikte son durağımız olan türbemsi bir camiye gelmiştik. Burayı bu kadar ünlü yapansa bir hikayesinin olmasıymış! Ünlü bir rivayeti... Krallıktan kaçan bir prenses ve düşman krallığını terk eden bir veliaht prensin evlendiği yer olmasıyla ünlüymüş burası! Asıl insanları buraya bağlayansa vavlık bir hikayesi oluşu değilmiş, o iki sevgilinin her zorluğa göğüs gererek son anlarına kadar birbirleriyle olmalarıymış! Bu yüzden çoğu insan burada dini nikahla evleniyormuş! Murat Sarper bunu o kadar çok inanarak anlatmıştı ki saçma bulduğumu dahi

söyleyememiştim! Bana kalırsa buraya turist çekmek için yapılan bir slogandan ibaretti, GELİN EVLİLİĞİNİZ DAİM EYLEYELİM... Murat'a kalırsa bu hikaye o kadar mantıklı ki... Osmanlı zamanı başkent İstanbul'un çıkışında bir köy olduğu için gizlenmek için en uygun yerin burası olduğunu söylüyor. İnanmasam da inanmış gibi davrandım! Murat'ın mistik şeylere de inanıyor olacağını hiç düşünmezdim. Tanıdıkça içinden daha garip bir adam çıkıyordu. Ki sende kendini ona daha çok kaptırmaktan alıkoyamıyorsun! Ne yapayım adam romantik komedi dizilerindeki hep istediğim o başrol gibi! Zaten sende Murat'ı bunun için istiyordun Lavin!? Sen iflah olmazsın...

"Senin düşünceni merak ediyorum."

Anlamsız bakışlarımı ona çevirdim! Hikaye hakkında mı?

"Hangi konuda?"

"Dini nikah... İster miydin?"

"Oradan bakınca dinden çok uzak biri gibi mi duruyorum?" diye sordum!

"İş dine gelince insanların tavırlarını biliyorsun Lavin! Sanki ölümcül bir şeyden bahsediyormuşuz gibi bakıyorlar artık! O yüzden bu konuyu açmakta çekinceliyim!"

İşte aşık olmak için başka bir sebep daha Lavin! Adam sanırsak Müslüman!? Yok Hıristiyan! Daha neler?

"Çekinceli olmana gerek yok, isterdim! Bir çoğunu yerine getiremesem de Allah'ın emri Sarper! Annem hep böyle derdi!" dedim gülümseyerek!

"Pardon, bakar mısınız?"

Arkamdan gelen sese döndüğümde bir adam yanında kız arkadaşıyla bize sesleniyordu.

Murat adamı, "Buyurun!" diye yanıtladı.

"On dakikaya nikahımız kıyılacak ama şahidimiz yok, eğer zamanınız varsa bize bu konuda yardımcı olabilir misiniz?"

Murat'ın yüzü bana doğru döndüğünde aynı anda gülümsemiştik.

"Neden olmasın?"

🌌🌌🌌

Nikah için başıma bir tülbent almış ve biraz önceki tanıştığım kadının -Betül'ün- yanına geçmiştim. Sarper ise benim yanıma oturmuştu. Betül'ün yanında ise erkek arkadaşı Enes vardı! O an aklıma evlenme teklifi gelmiş ve gülmeden edememiştim! Bir çocuk doğurtmadığımız kalmıştı galiba! Hızlı bir şekilde nikah adli gerçekleştiğinde onların mutluluğunu paylaşırken aklımın hep bir tarafında Murat ile benimkinin nasıl olacağını düşünmeden edememiştim! Mesela Betül mehir için 3 burma bilezik istemişti! Acaba ben Sarper'den ne isterdim! Üniversiteden daha yeni mezun olsam kyk borcumu ödemesini isterdim sanırım...

BİR AVUÇ YALAN 🌌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin