Selam canım dostlarım, kaç kişiyiz bilmiyor olsam da hepinizi çok seviyorum. Benimle tam 33.bölümdür Lavin ve Murat'ı yaşayan herkese kucak dolusu sevgiler. Benim en sevdiğim bölümlerden birisi bir de yeri gelmişken 2.kitapta oteldeki kavuşma sahnesi.... u arada birinci sınıfı geçtim dostlar, kaldı 5 senem... Bu hesabı açarken kendimin hakkında hiçbir şeyden bahsetmeyeceğimin sözünü kendime vermiştim ama pek çok şeyimi bilir oldunuz. 34.Bölümde görüşmek üzere yoldaşlarım. Şarkıyı açmayı ve oy vermeyi unutmayalım.
İyi Akşamlar;Hаtırlаdın mı, elini tuttuğumdа
Dudаklаrım her zаmаn, pаrmаklаrındа
Yаkın kаl bаnа, hiç uzаklаşmа
Eve dönmek gibi, sevmek seni"Alıp masamın başucuna koyup özlediğimde güzel gözlerine bakacağım bir fotoğrafın bile yok bende!"
"Unutma Yılmaz, bu bedende en az senin kadar benimde hakkım var!"
01.33San Laçin'in eşsiz İtalya'yı andıran sokaklarında dolaşmış, dükkan dükkan gezmiştik!
Murat'ın hakkında yeni yeni şeyler öğrenmiştim, mesela Murat'ın da taşlara zaafı varmış!
Al Deniz'i vur Murat'a, ikisi de birbirinden beterdi! Taş delileri...
Bana taşların anlamını öğretmişti ve biliyor musunuz, Sarper garip bir şekilde burçlara inanıyor, bir de benim ikizler burcu olduğumu en başından beri biliyormuş! Kova burcu olduğunu söyledi ama özelliklerini göstermiyormuş! Burçlara inanmasının sebebinin sadece hoşuna gidiyor olduğunu söyledi. Bence sebebi bu değil, bundan emin olsam da sorgulamadım! Canı istediğinde anlatırdı.
Burçların açıklaması olan kartları karıştırdığımda kova burcunu çoktan bulmuştum! Tek bildiğim ikizler ve yengeç burcuydu! Gözlerimi anlık olarak Murat'a çevirdim, görevliyle bir şeyler hakkında konuşuyordu. Bu fırsattan istifade ederek kova burcu kartını okumaya koyuldum.
Kova Burcu Erkek;
Zeki ve akıllı ve inatçı kişilerdir!
Çok zekiler de diyebilirlerdi ne kadar övseler yeriydi yani!
Hayatı asla şakaya almayan, yaşadıklarını akıllıca değerlendiren anlaşılmaz kişilerdir!
İkizler kadar değil be kartçığım!
Başlarına nadir gelen olayları yaşadıkları için insanlarla arasında bir bariyer vardır!
İlk zamanımıza göre haklı, onu büyüten adamın kızı olmama rağmen gayet soğuk ve öküzce davranmıştı! Gülümsedim, nadiren başına gelen olaylar...
İleri görüşlü saygı duyulan kişilerdir... Kontrol delisidirler, bu yüzden hayatlarına giren çelişkiye sahip olacak insanları görmezden gelirler! Seslice gülebilirdim buna, ikizler asla kova burcuna göre biri değilmiş...
Haklıymış burcunun tek bir özelliğini bile taşımıyormuş. Taşısaydı beni evinin kapısının önünden dahi geçirmezdi.
Çocuklarla arası daima iyidir, kova erkeğinin bir diğer bilindik özelliği de iyi baba olmalarıdır...
Gözlerim tekrardan Murat'a kaydı. Bir çocuğu olsa aralarındaki ilişki nasıl olurdu diye merak ettim! Serdar Yılmaz'ın elinde büyüse de onun gibi bir baba olmayacağına nedense adım gibi emindim! Babamın bana yaşattıklarını Murat çocuğuna yaşatmazdı; onun yüreğinde dinmek bilmeyen bir sevgi vardı, herkese karşı göstermediği bir sevgi! Babam gibi sevgisini esirgeyecek bir adam değildi! Bunu yüreğinin yüreğimin kapılarına dayanmasına izin verdiğimde anlamıştım! Murat Sarper'den iyi bir baba olurdu! İleriyi göremesem de bunu hayal edebiliyorum! Bir gün eğer yollarımız ayrılmazsa -ki şu hayatta her şey mümkün- içimde ondan bir parça taşımak isterdim. Ona benzesin isterdim; merhameti oluşu, bakışları, saf sevgisi, güçlü duruşu, yüzündeki gülümsemesi, arada beliren tek gamzesi, uzun kirpikleri... Zaten insan her zaman çocuğunun aşık olduğu insana benzemesini isterdi. O gün geldiğinde ben de annem gibi bir anne olmayacağıma söz verebilirdim. Bile isteye çocuğumu bırakıp gitmeyeceğime söz verebilirdim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR AVUÇ YALAN 🌌
ActionGökyüzünü görebilmek değiştirmez yokluğunu. Varlığı silemez hiçliğini. Ve gökyüzü, gökyüzü umudunu bindirmiştir yağmurlarına. Senin, benim, bizim bindirdiğimiz gibi... Bak şimdi de şimşek çakıyor. Yakmıyor mu içini cayır cayır? Har olduğun yetmiyor...