Som Lucy Aurora Malfoyová. Za mesiac a pol mám 16 rokov. Mám o rok staršieho brata Scorpiusa, ktorý zajtra nastupuje do šiesteho ročníka.
Ja nastupujem do piateho. Scorpius je novodobý slizolinský princ ako otec, zato ja som chrabromilská princezná ako moja mama.Po vojne sa môj otec rozhodol, žiť v muklovskej časti Londýna. Chcel dokázať ľuďom, že voči muklom nemá žiadne výhrady.
Dokonca si vzal muklorodenú čarodejnicu. Bola tá najbystrejšia čarodejnica akú kedy poznal.
Zamiloval sa do nej v piatok ročníku, no nemohli spolu byť. Ona musela pomôcť svojmu kamarátovi a môj otec musel zachraňovať svoju rodinu.No po skončení vojny im už nič nebránilo byť spolu a vzali sa. Tri roky po svadbe sa narodil Scorpius a rok nato ja.
Ale viete čo je irónia?
Že moji rodičia sú Draco Malfoy a Hermiona Grangerová.
A viete čo je ešte väčšia irónia?
Že Draco a Harry Potter sú teraz ako bratia.
S Ronom je to trochu ťažšie. Bohužiaľ bol zaľúbený do mojej matky, ktorá mu city neopätovala a po vojne sa odsťahoval robiť s jeho bratom a cvičí drakov.
Zato George Weasly sa stal veľmi dobrým rodinným priateľom. Po tom, čo zomrel Fred, jeho dvojča, George si prefarbil vlasy na hnedo.
Nemohol zniesť pohľad na seba v zrkadle. No jeho syn je kópia dvojičiek. Volá sa Fred Weasly rovnako ako sa volal jeho ujo.
Harry Potrer si vzal Ginny Weaslyovú a mali spolu tri deti. James Sírius Potter je spolužiak môjho brata, takže je o rok starší odomňa a s mojim bratom sú ako dva cecky.
Albus Severus Potter je rovnako starý ako ja a Lily Luna Potterová je teraz iba druháčka na Rokforte.Ron má iba 7 ročného chlapca Huga ale jeho matku nepoznáme osobne.
A v poslednom rade Blaise Zabini a Pansy Parkinsonová sa vzali a teraz spolu majú dve deti.
Marco Zabini, v ročníku s mojim bratom a taktiež v ich gangu.
Carmen Zabini je moja najlepšia kamarátka. Síce je v
Slizoline ale to nás nerozdelí. Sme v rovnakom ročníku.Vrátila som sa iba pred týždňom z ročného výmenného pobytu na Durmstrangu.
Odchádzala som ako dievčatko a vraciam sa ako niekto, koho moja rodina nepozná.Žiadne okuliare ani strojček. Vlasy upravené a dlhé, tvár bez pupákov a namaľovanú.
Oblečenie, s ktorým som odchádzala, je dávno darované na charite. Boli to rozťahané voľné veci, ktoré som nosila. Moje telo bolo chudé ale poprsie sa mi zväčšilo. Plochá hruď bola minulosťou. Už viac som nebola šedá myška.
,,Som doma!!" Zakričala som a odložila kufre na bok chodby.
Domom rozvoniavala bábovka a z obývačky sa rúrila mama s otcom v zásterách.
,,Luc...vyzeráš nádherne." Obíjmala ma mama a plakala.
,,Ahoj princezná. Si naozaj krásna." objal ma otec a pozrel na mamu,, Miona, no tak. Neplač už." Chytil ju okolo krku a do vlasov jej vtlačil bozk.
,,Poď, musíš nám všetko vyrozprávať." Tlačila ma mama do obývačky.
Usadila som sa v kresle a mama s otcom na gauči. Začala som im rozprávať o Drumstragu, o ľuďoch, o zážitkoch a spomienkach. Pozorne počúvali každé jedno slovo, čom som hovorila.
,,Kde je Scorp?" Spýtala som sa zvedavo.
,,Určite je niekde s nejakými babami a s Jamesom. Veď ich poznáš." Prevrátila očami mama.
,, Ach tak, ešte ich to neprešlo?" Vzdychla som si a postavila sa.
,,Nie ale už by mohlo, pretože chcem aby dokončil školu bez toho aby sa stal otcom." Zafňukala mama.
,,Dúfam, že to tak bude." Zasmiala som sa,, idem si ľahnúť. Zajtra odchádzame na Rokfort."
,,Dobrú noc Luc a sladké sny." Usmiali sa na mňa a objali ma.
Vyšla som na poschodie do svojej izby a rozhliadla sa tu. Za ten čas sa tu naozaj nič nezmenilo.
Dala som si sprchu a išla spať.Na druhý deň ráno som sa nachystala a obliekla.
Zišla som dolu do jedálni, kde už rozvoniavali palacinky, ovocie a káva.
Otec sedel za vrchom stola, čítal denného proroka a odpíjal si z kávy. Matka práve priniesla posledné palacinky a sadla si ku stolu. Scorpius sedel za stolom ale hlavu si podopieral rukami a vyzeralo to, že každú chvíľu prídeme o raňajky.
,,Dobré ránko braček." Objala som ho zozadu a sadla si vedľa neho.
Rýchlo som vzala tanier a naložila si banánovo nutelové palacinky so šľahačkou a čokoládovým topingom. Naliala som si jahodový smoothie a pichla doň slamku.
,,Ahoj sestrička, tak už si konečne naspäť??" Usmial sa Scorp a podarilo sa mu zdvihnúť hlavu.
,,Preboha!" Zhíkol pri pohľade na mňa,, kto si?"
Prevrátila som očami a začala jesť.
,,Prečo takto?" Scorpiusovi do tela vchádzal život.
,,Ako takto?" Do úst som si dala palacinku.
,,Ako dievča, ako žena!!" Hovoril v rozpakoch.
,,Pretože som?" Zdvihla som obočie.
,,Ale ale..." Koktal ,, teraz ťa budú chlapci chcieť!"
,,Noa? Otázne je, či budem chcieť ja ich." Pokojne som si dojedala raňajky.
,,Otec, povedz niečo." Scorp naňho prosebne pozeral.
,,Je mi ľúto Scorp, nemôžem. Mama zakázala." Vzdychol otec a tváril sa nešťastne.
Vďačne som sa pozrela na mamu, ktorá na mňa s veľkým úsmevom žmurkla.
Po raňajkách sme sa lúčili pred domom. Naši sa s nami nelúčia pred vlakom kvôli tomu, že matka tam každý rok vyplače jazierko.
Už sme boli pred nástupišťom 9 a 3/4, keď ma Scorp zastavil.
,,Aby bolo jasné, budem ťa strážiť ako oko v hlave celý školský rok. Si moja malá sestrička a žiadny chlapec sa nebude o nič pokúšať." Povedal starostlivo ,,idem za mojim gangom. Určite ťa už čakajú dievčence." Dopovedal a vošiel cez stenu k vlaku.
YOU ARE READING
The Cursed Child [Dokončené]
FantasyChytil ma panický záchvat. Začala som zhlboka dýchať. Cítila som sa tu uväznená a srdce mi bilo ako o život. ,,Hej!! Lucy! Dýchaj zhlboka. Sme tu s tebou a neni si sama." Ukludňoval ma Scorpius a držal na nohe. Začal ma hladkať po lýtku aby som ved...