6.

565 13 0
                                    

,,Čo to bolo?" Dobehla ku mne.

,,Čo?" Spravila som sa hlúpou.

,,Dobre vieš čo. Nehraj hlúpu." Škaredo na mňa pozrela.

Obzrela som sa okolo, či nás niekto počuje.

,,Vieš, ako si povedala pred troma dňami, že vyzerám ako po vášnivom sexe?" Šepkala som ,,tak ten sex som mala."

,,Čo?!" Zhíkla ,,s kým??" Vyzvedala.

,,Zapni mozog Carmen." Čakala som, kým ju to napadne.

,,Čože?!" Znovu zhíkla ,,ako?"

,,Posledná kvapka bola, keď som prišla k ním do triedy a Slughorn ma prinútil ovoňať Amortenciu." Vysvetlila som,, no a potom som odišla a za dverami som počula ako James privoňal k elixíru a cítil mňa. Vo veľkej sieni si to dal Fred dokopy a vyprovokoval to. Odišla som na toaletu a prišiel tam zamnou. A bol to najlepší sex v mojom živote." Vzdychla som.

,, Wwwaaaaauuuuuu." Cameron stratila reč ,,prečo potom vylizuje krk hentej štetke?" Vyprskla s nervami.

,, Pretože po cvičnom zápase mi povedal, že sa to stať nemalo, pretože som sestra jeho najlepšieho kamaráta." Povedala som smutne.

,, Hajzel!!! Za toto zaplatí." Syčala nahnevane.

,,Nerieš to. Videla som jeho oči. Klame samého seba." Pozrela som ich smerom a videla som tam troch chlapcov navyše.

,, Oh James, ani nevieš čo za pár minút uvidíš." Pousmiala som sa a Carmen pozrela rovnakým smerom.

,,Oh... Djimitri Krum." Usmiala sa ,,Drumstrang dorazil."

Áno, Carmen vie o mojom roku na Durmstrangu všetko. Písali sme si listy celý rok. Nikdy sme si nič netajili.

A Djimitri Krum, bol môj prvý chlapec, s ktorým som mala sex. Skončili sme ako dobrý kamaráti, pretože on vzťah nechcel a ja som ho chcela ale nie s ním.

Djimitri, Ilja a Igor sa rozprávali s mojim bratom, Fredom a Jamesom.

James Potter

,,Ty musíš byť kapitán Rokfortského tímu. " Povedal niekto s ruským prízvukom.

Otočil som sa a predomnou stáli traja chlapci. Djimitri Krum. Syn Viktora Kruma.

,,Áno, to som. " Ukázal som babe, ktorú som predtým bozkával aby odišla.

,,James Potter." Podal som mu ruku ,,Toto je Scorpius Malfoy a toto Fred Weasly."

,,Ja som Djimitri Krum. Toto je Ilja Vasil a toto Igor Karkaroff junior." Povedal ruským prízvukom.

,,Ak by ste čokolvek potrebovali, stačí prísť za nami."
Usmial sa Scorp ,,Baby na Rokforte sú naozaj sexy. Kolkátaci ste?"

,,Šiestaci." Usmial sa Krum ,,takže si môžem vybrať, ktorú babu chcem?"

,, Samozrejme." Povedal hrdinsky Scorp.

Djimitri sa vystrel a rozhliadal sa po chodbe plnej ľudí. Potom sa pozrel von na dvor a pousmial sa ,,ospravedlňte ma."

Začal kráčať k tej jedinej, ku ktorej som nechcel aby kráčal. K Luc a ku Carmen. V duchu som sa modlil aby išiel za Carmen ale bohužiaľ. Nestalo sa tak.
Keď prišiel k Luc, pritiahol si ju k sebe a pobozkal ju. Len tak, pred všetkými.

The Cursed Child [Dokončené]Where stories live. Discover now