23.

336 9 0
                                    

O dva dni neskôr sme museli ísť k Luninmu otcovi. Xenophiliusovi Lovegoodovi.

,,Pripravená? Ak nie, nemusíme tam ísť. Môžme to skúsiť vynechať." Držal ma za ruku.

,,Nie. Nemôžme. Musí sa to stať." Vzdychla som ,,poďme nech to máme zasebou." Pobozkala ma a premiestnili sme sa pred dom Luny.

Zaklopali sme a otvoril nám vyplašený Lovegood.
Hneď nás vzal dovnútra a splašene sa obzeral.

,,Čo tu robíte Harry Potter?" Hovoril neisto.

,,Potrebujeme vašu pomoc." Začal James.

,,Moju pomoc?" Zasekol sa.

,,Chceli by sme vedieť viac o tom, čo znamená ten symbol, čo máte na krku." Pridala som sa.

,, O tomto?" Vytiahol spoza oblečenia náhrdelník so symbolmi darov smrti.
Obaja sme prikývli.

,, Samozrejme. Hovorí Vám niečo príbeh o troch bratoch?" Pozrel na nás.

,, Ten som čítala. Počkajte, mala by som tu mať niekde knihu." Usmiala som sa a siahla po batoh.

,,Nájdite knihu. Ja zatiaľ prípravím čaj." Postavil sa a odišiel.

Vytiahla som knihu a pozrela na Jamesa ,,išiel ich  ohlásiť, však?" Zašepkala som.

James prikývol a znervóznel.

Lunin otec sa vrátil spolu s čajom a usadil sa ,,začnite s príbehom, slečna Grangerová."

,,Príbeb rozpráva o bratoch Antiochovi, Cadmusovi a Ignotusovi Peverellových. Tí raz prišli k rieke, ktorá bola príliš hlboká, aby se dala preplávať. Ovládali však čary a kúzla a vyčarovali cez zradnú vodu most, kde im skrížila cestu sama Smrť. Hnevala sa, že bola podvedená o tri nové obete, pretože  pútnici sa väčšinou snažili rieku preplávať a utopili sa. Ale prefíkaná Smrť sa nevzdala. Pogratuľovala bratom k umeniu čiar a kúziel a prehlásila, že keď sa jej tak múdro vyhli, dá každému nejakú odmenu.

A tak najstarší brat, ktorý mal bojovú povahu, žiadal prútik, ktorý by bol najsilnejší na svete.
Potom prišiel na rad druhý muž, a pretože bol domýšľavý, rozhodol sa, že by chcel nad Smrťou vyhrať ešte raz, a preto požiadal o i niečo, čo by odvrátilo smrť. Dostal kameň, ktorý dokáže vrátit život mŕtvemu.

Najmladší z bratov bol najskromnejší a tiež  najmúdrejší a Smrti neveril. A tak požiadal o niečo, čo by mu umožnilo prechádzať životom a s čím by sa mohol stať pred Smrťou neviditelným a nemohla by ho tak nájsť. A tak mu Smrť, veľmi nerada, dala svoj neviditeľný plášť. Potom Smrť odstúpila na stranu a nechala troch bratov, aby pokračovali vo svojej ceste. A pretože mal každý z bratov svoj vlastný cieľ, rozhodli sa, že sa rozdelia.

Prvý brat bol na ceste dlhšie než týždeň a dorazil do vzdialenej dediny, v ktorej vyhľadal kúzelníka, s ktorým mal kedysi spor a dali sa do súboja. Samozrejme, pretože mal najsilnější prútik na svete, súboj vyhral. V krčme sa chválil, aký má mocný prútik, že ho dostal od samotnej Smrti a že ho robí nepřemožiteľným. Ešte v tú noc, sa iný kúzelník vkradol k najstaršiemu bratovi, ktorý ležal v posteli opitý, vzal mu jeho prútik a pre istotu podrezal  najstaršiemu bratovi hrdlo. A tak sa Smrť zmocnila prvého z bratov

Medzitým druhý z bratov cestoval do domu, kde žil. Vytiahol kameň, ktorý mal moc, aby vzkriesil mŕtvych, a pred ním sa objavila postava ženy, ktorú si chcel vziať za ženu. Ale zomrela v mladom veku. Teraz mu však pripadala smutná a chladná, akoby ju od nej delil nejaký neviditelný závoj. A pretože sa  vrátila do smrtelného sveta, nepatrila doň a trpela. Nakoniec to druhý brat nevydržal. Zbláznil sa a s beznádejnou túžbou sa k nej pripojil, zabil sa. A tak sa Smrť zmocnila druhého z bratov.

A pretože Smrť hľadala tretieho brata veľmi veľa rokov, nikde ho nemohla nájsť. Až keď dosiahol naozaj vysoký vek a odložil svoj neviditelný plášť, ktorý predal svojmu synovi, potom sa pozdravil so  smrťou ako so starou známou, ochotne sa k nej pripojil a ako rovnocenný, s ňou odišiel z tohoto sveta." Dorozprávala som príbeh.

,,Čiarka v strede, znázorňuje prútik." Ukázal náhrdelník ,,kruh znázorňuje kameň oživenia a trojuholník neviditeľný plášť." Pozrel na nás a postavil sa,, idem ohriať ďalší čaj." Zašepkal a odišiel.

,,James, musíme ísť za ním." Zašepkala som a postavila sa.

James ma vzal za ruku a viedol do kuchyni.
,,Musíte mi to odpustiť. Má ju. Má moju Lunu." Plakal.

,,My vieme. Nebojte sa. Chápeme to." Pousmiala som sa.

Dom začali bombardovať zvonku a vysielali dnu rôzne kúzla.

S Jamesom sme spadli na zem a zostali ležať. Lovegood vybehol von a kričal ,, Sú vnútry!! Harry Potter je vnútry!!" S Jamesom sme sa v momente premiestnili do lesa a bežali ďalej.

Smrťožrúti, ktorí kontroľovali les, nás videli a rozbehli sa po nás.
Prestreľovali sme sa kúzlami a keď bolo jasné, že neujdeme, vypálila som kúzlo na Jamesa. Jeho tvár sa zmenila. Mal rôzne opuchy a modriny.

,,Idete s nami na Manor." Zasmial sa jeden zo smrťožrútov.

Videla som na Jamesovi ako mu oči behajú a hľadajú cestu von. Momentálne žiadna nebola.

Premiestnili sme sa pred brány Malfoy Manoru a viedli nás dnu.
Pred vchodom dnu stála Bellatrix a Obzerala si Jamesa. Smrťožrút mu odhrnul vlasy a ukázal jazvu, ktorá sa momentálne nepodobala na blesk.

Odviedli nás do jedálni, kde stál Lucius, Narcissa a Draco.
Bolo zvláštne ich vidieť takto mladých.
Keď sa moje a Dracove oči spojili, videla s v tých jeho obrovskú bolesť.
,,Draco, identifikuj ho. Ak to je Potter, temný pán nás odmení. " Šepkal Lucius Dracovi.

,,My sme ho našli, odmení nás!" Zakričal jeden z Lapačov.

,,Nebudeš na mňa kričať v mojom vlastnom dome!!" Zreval Lucius a Narcissa ho chytila a potiahla na bok.

,,Poď Draco, pozri sa naňho zblízka." Viedla ho Bellatrix k Jamesovi.

,,Musíme si byť 100% istý, že to je on." Zašepkala mu.

,,Čo to má s tvárou?" Povedal Draco.

,,Áno, čo to má s tvárou? Takéhoto sme ho vzali už z lesa." Priznal jeden z lapačov.

,,Je v tom kúzlo." Zamyslela sa Bellatrix ,,bola si to ty?"

Nič som nepovedala. Mala som kamennú tvár tak, ako ma to otec učil.

The Cursed Child [Dokončené]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora